Admicom yrityksenä
Admicom Finland Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu järjestelmäkehityksen edelläkävijä.
Palvelukokonaisuutemme ytimessä on Adminet – talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden tehokkain ja monipuolisin toiminnanohjausjärjestelmä. Pitkälle automatisoitu ratkaisu parantaa kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa työmaalla, tuotannossa ja toimistossa.
Emme kuitenkaan ole pelkkä järjestelmätoimittaja – olemme asiakkaalle kokonaisvaltainen kumppani, jolta saa myös laadukasta tilitoimistopalvelua ja apua liiketoiminnan kehittämiseen.
Palvelua teille tarjoaa sitoutunut ja asiantunteva henkilöstömme, josta iso osa on myös omistajina yrityksessä. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja haluamme tarjota asiakkaillemme markkinoiden parhaat työkalut nyt ja tulevaisuudessa.
Admicom on nopeasti ja kannattavasti kasvava, pitkälti henkilöstön omistama yritys. Liikevaihtomme on kasvanut vauhdikkaasti ja kannattavasti jo 15,6 miljoonaan (2019). Työntekijöitä meillä on jo yli 170 neljässä toimipisteessä: Jyväskylässä, Vantaalla, Tampereella ja Oulussa.
Vuonna 2018 Admicom aloitti myös pörssitaipaleensa ja listautui helmikuussa Nasdaq First North Growth Market Finland -listalle. Sijoittajasivuille >>
Admicomin menestystarina on yhdistelmä nuorekasta start-up -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista.
Kasvamme nopeasti, joten meillä on usein avoimia työpaikkoja esimerkiksi uusille ohjelmistokehityksen, myynnin, käyttöönottojen, kirjanpidon ja palkanlaskennan osaajille.
Tutustu meihin työnantajana oheisen videon avulla ja kurkkaa työntekijöidemme kokemuksia alta! Hakemustasi odottaa mahtava työyhteisömme #admicommunity 🙂
Haemme juuri nyt:
(Junior) Sales Manager, Tocoman Oy (Vantaa tai Turku)
Viimeinen hakupäivä 7.3.2021
Palkanlaskija (Jyväskylä tai Tampere)
Viimeinen hakupäivä 21.3.2021
Haemme jatkuvasti:
Taloushallinnon tulevaisuuden osaajia
(Jatkuva haku)
Haemme jatkuvasti uusia huippuosaajia ja tulevaisuuden tekijöitä. Otamme mielellämme vastaan avoimen hakemuksesi osoitteeseen rekrytoinnit(at)admicom.fi.
Tilitoimisto
Tuotekehitys
MYYNTI
”Tavallista työpäivää ei ole – näen vaihtelun vain hyvänä juttuna”
Tero Pakarinen aloitti Adminet Lite-tiimissä, jonka jälkeen hän on siirtynyt myymään laajempaa Adminet-toiminnanohjausjärjestelmää teollisuusyrityksille. Parasta työssä on vaihtelevuus ja hyvä työyhteisö, josta saa aina tukea sijainnista riippumatta.
KIRJANPITO
”Tulet niillä tietotaidoilla, jotka sinulla on – ja tärkeintä on se mitä opit”
Heli Nivala on Sonkajärveltä Pohjois-Savosta kotoisin oleva kirjanpitäjä. Heli päätyi Admicomille avoimen hakemuksen kautta ja pitää työnsä parhaimpina puolina mm. työrauhaa sekä rentoa ja avuliasta työilmapiiriä.
TUOTEKEHITYS
”Kyllä sitä tuntee tekevänsä töitä keihään kärjessä”
Olli-Pekka Kivistö ja Mika Tirkkonen ovat tyytyväisiä työn monipuolisuuteen Admicomilla. Työnkuva muuttuu kokemuksen karttuessa ja aina on mahdollista kehittyä ammatillisesti.
MYYNTI
”En ole katunut hetkeäkään”
Joni Haapamäki on ihmisläheinen myyjä, josta on kehittynyt rautainen Adminet-ammattilainen. Työnsä parhaimpina puolina hän pitää kanssakäymistä ihmisten kanssa ja vapautta suunnitella omaa työtään.
KÄYTTÖÖNOTTO
”Ei ole vaatimusta, millainen koulutus tai työkokemus pitää olla”
Pasilla Honkasella ja Vilma Hämäläisellä on hyvin erilaiset koulutus- ja työtaustat, mutta yksi asia heitä yhdistää: molemmat toimivat Admicomilla käyttöönottokouluttajina Jyväskylässä.
Yhteistyökumppanimme
Teemme yhteistyötä osaavien ja luotettavien yhteistyökumppaneiden kanssa. Admicomin tarinassa on mukana mm. ohjelmistotoimittajia, operaattoreita, rakennus- ja talotekniikka-alan tukkureita ja tavarantoimittajia sekä alan järjestöjä.
Katso yleisen hinnaston tukkurit ja toimittajat