Millainen tarina sinun yritykselläsi on?

Olet aikanaan unelmoinut yrityksen perustamisesta ja lähtenyt rohkeasti toteuttamaan sitä. Onko todellisuus vastannut kuvitelmiasi? Toiko yrittäjän arki mukanaan yllätyksiä? Miten yrittäjyys on vaikuttanut elämääsi työn ulkopuolella?

Tarkastele hetki yrityksesi tarinaa ja tulevaisuutta. Näyttämö on sinun ja sinä olet tarinan päähenkilö:

Lue lisää

Vastaako yrityksesi nykyinen arki toiveitasi?

Kenties koet, ettet ehdi viettää läheistesi kanssa riittävästi aikaa. Koet mahdollisesti paineita taloudellisesta tilanteestasi tai työntekijöidesi toimeentulosta. Ehkä sinulla on suunnitelmia yrityksesi kehittämisen varalle, mutta et ehdi toteuttaa niitä.

Usko tai älä, mutta monet rakennus- ja talotekniikka-alan yrittäjät kamppailevat hyvin samanlaisten ongelmien parissa. Meidän mielestämme tehokas, tuottava ja helppo arki kuuluu jokaiselle yrittäjälle.

Miltä elämäsi näyttäisi, jos sinulla ei olisi nykyisiä arkeesi liittyviä rajoitteita?

Uskaltaisit ehkä varata lomamatkan perheellesi hyvissä ajoin, koska tiedät että taloutesi kestää ja pystyt lähtemään maasta ilman että yritys kärsii.

Kenties ottaisit omistukseesi suvullesi tärkeän mökin ja tiedät, että ehdit ja jaksat puuhailla sen parissa.

Ehkä olet pitkään haaveillut tietystä moottoripyörästä tai autosta, mutta olet hyväksynyt sen että et saa yrityksestä riittävästi tuloja toteuttaaksesi unelmia asuntolainojen ja laskujen jälkeen.

Voisitko tehdä muutoksia nykyisessä arjessasi?

Kiire ja taloudelliset paineet ovat yrittäjälle tuttuja haasteita toimialasta riippumatta. Kuitenkin olet varmasti törmännyt myös esimerkkeihin yrittäjistä, jotka vaikuttavat siltä että he ovat ottaneet näistä haasteista niskaotteen. Tiedät siis että sen täytyy olla mahdollista. Oletko miettinyt, mitä he ovat tehneet oikein, että ovat onnistuneet? Onko se vain pelkkää hyvää tuuria, vai onko taustalla muutakin?

Sinäkin voit ottaa ohjat käsiisi. Voit tehdä suunnitelman arkesi helpottamiseksi ja yrityksesi ohjaamiseksi kannattavampaan suuntaan. Jos lopulta onnistut tämän suunnitelmasi toteuttamisessa, olet ottanut ison askelen sitä kohti, mitä haluat elämässäsi saavuttaa.

”Nyt hoidamme toimistohommat alle puolessa tunnissa. Tulemme aamulla seitsemältä toimistolle ja puoli kahdeksan aikaan olemme jo työmaalla.”

– Esa Saaranen, Sähkö-Systema Oy

Mikä olisi ensimmäinen asia, minkä muuttaisit nykyisessä työssäsi?

Se voi olla vaikka pieni, toistuva työ, jonka voisi tehdä helpomminkin. Kirjaatko esimerkiksi itse työntekijöidesi tunnit? Viekö pelkkä ostolaskujen tarkastus paljon aikaa? Ymmärrätkö, mitä haemme takaa, kun sanomme ettei kukaan maksa sinulle tästä työstä?

Kaikki tällaiset työt ovat hallinnollista rutiinityötä, jota harvoin pääsee laskuttamaan asiakkaalta.

On päivänselvää, että yritys jossa on mahdollisimman vähän hallinnollista rutiinityötä, pystyy keskittymään ydintekemiseensä – on se sitten sähköasennusta, putkiremontteja, huoneistoremontointia tai maanrakennusta. Tämä näkyy suoraan viivan alla tuloksessa ja tehokkaampana työnä asiakkaalle.

Sinunkin yritystäsi on mahdollista pyörittää tehokkaasti ja tuottavasti.

Riippumatta siitä, haluatko enemmän vapaa-aikaa, kustannussäästöjä, nopeampaa laskutusta, parempaa kilpailukykyä, tarkempaa taloustietoa yrityksestäsi ja työmaista tai vaivattomampaa arkea – voimme auttaa sinua!

 

Me voimme auttaa sinua polullasi kohti parempaa arkea ja kannattavampaa yritystoimintaa

Olemme hioneet tiiviisti yhteistyössä alan yritysten kanssa mahdollisimman pitkälle rakentamisen ja talotekniikan pienyrityksiä palvelevan ratkaisun.

Aseemme tuottamatonta työtä vastaan on automatiikka, joka hoitaa yrittäjän puolesta rutiinitehtäviä, kuten tietojen siirtämistä paikasta toiseen.

Alan toimintatavoissa on yhä suuria eroja. Jotkut sinnittelevät edelleen papereiden ja exceleiden varassa, kun taas osa on jo ottanut käyttöönsä toimialalle suunnitellun ohjelmiston.

Tunnistatko yrityksenne alla olevasta kuvasta? Missä kohtaa kehitystä olette menossa? Millaisia ajatuksia tämä sinussa herättää?

Alan toimintatapojen kehitys on kuvassa vasemmalla. Huomaathan, että oikealla olevassa hyötykolmiossa hyötyjen määrä kasvaa ja tehokkuus paranee kehitysaskeleita ylöspäin kulkiessa.

 

Kiitos! Haluan tarjouksen ohjelmistosta

”Käytössämme oli niin sanottu paperiversio eli kalenteri, lyijykynä ja pyyhekumi – ja se kävi tiuhaan. Lopulta totesimme, ettei meillä ole aikaa tehdä ylimääräistä työtä, kun järkevääkin tekemistä on ihan tarpeeksi. Adminetille saimme parhaat suositukset muilta sähköalan yrittäjiltä. Heidän mukaansa Adminet oli paras ratkaisu, mitä voi saada.”

– Kimmo Pulliainen & Miikka Alm, Sähköasennus El-Tec Oy –

El-Tec - Miikka Alm | Adminet kokemuksia - Admicom

Helpoltakin tuntuva ratkaisu voi teettää ylimääräistä työtä

Ymmärrämme, ettei yritykselle sopivimman ohjelmistoratkaisun valitseminen suinkaan ole helppoa. Kun surffailet netissä, saat lupauksia lupausten perään, mutta ne eivät välttämättä muutu arjessa lopulta todeksi.

Meidät valitaan ohjelmistokumppaniksi, koska meillä on oikeasti paras ja tehokkain ratkaisu juuri rakennus- ja talotekniikka-alalle. Alan yritykset ovat jo vuosien ajan saaneet siitä helpotusta arkeensa.

Adminet Litestä saat työkalut yrityksesi kilpailukyvyn ja kannattavuuden parantamiseen sekä ajansäästön tueksi. Voimme todeta tämän ylpeänä, sillä Adminet-käyttäjiä on jo yli 20 000 suomalaista ja määrä kasvaa jatkuvasti.  

 

Kiitos! Haluan tarjouksen ohjelmistosta

Tiedon kulkemista voi kuvata putkien läpi kulkevan pallon avulla. Jos yrityksessä on totuttu toimittamaan tietoja tilitoimistolle, koituu siitä ylimääräistä työtä molemmissa päissä. Jos puolestaan käytetään montaa eri ohjelmistoa, tieto harvoin kulkee saumattomasti ohjelmistojen välillä ja pahimmillaan tietoa voi jopa kadota matkalla. Kun puolestaan hoidetaan kaikki kirjanpidosta lähtien samassa ohjelmistossa, kulkee tieto aina eteenpäin, kun se vain on mahdollista. Saat edelleen hyväksyttäväksi tuntikirjaukset, ostolaskut yms. eli pysyt edelleen ohjaksissa.

”Kun kaikki toiminnot olivat hajallaan, niiden hallitseminen oli ihan älytön työmaa ja siihen kului melko monta päivää kuukaudessa. Meille tuli vielä tuolloin laskut paperilla ja lisäksi sekä tuntikortteja että laskutustietoja jouduttiin syöttämään ristiin rastiin ohjelmasta toiseen. Meillä oli tarve saada tehokkuutta toimintaan sellaisella ratkaisulla, jolla kaikki toiminnot voidaan hallita yhden ohjelmiston sisällä.”

– Antti Vänttilä, Rakennusliike A Vänttilä Oy –

Adminet Lite on pienyrittäjän paras ratkaisu

Adminet Lite on pienille rakennus- ja talotekniikkayrityksille kehitetty palvelukokonaisuus, joka parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa.

Kun valitset Adminet Liten, voit rauhassa keskittyä siihen minkä teet parhaiten. Tutustu palvelukokonaisuuteen videon avulla kahdessa minuutissa.

 

Kiitos! Haluan tarjouksen ohjelmistosta

”En millään tavalla etsinyt uutta ohjelmistoa yritykseen, mutta huomasin, että sehän on paljon kehittyneempi, pidemmälle viety ja valmiimpi kuin siihen asti käytössä ollut ohjelmisto. Olin tavallaan aika sokeana ollut tyytyväinen edelliseen järjestelmään, joka oli ollut hyvä vuosia sitten kun otimme sen käyttöön, mutta aloin ymmärtää ettei se ollut pysynyt muutoksessa mukana.”

– Kimmo Vehkanen, Sähköurakointi Vehkanen Oy ja Pasilan LVIS-Palvelut Oy –

Yleisiä huolia:


"Me ollaan vielä niin pieni yritys, joten miksi tarvitsisimme ohjelmiston?"

Haluaisin esittää vastakysymyksen: Miksi toimintatapoja kannattaisi tehostaa vasta kun yrityksen koko on kasvanut? Mitä jos käännöksen tekisikin jo nyt, ja pääsisitte vähemmällä vaivalla ja ajankäytöllä?

Ihmisten on aina helpompi omaksua kokonaan uusia toimintatapoja, kuin muuttaa jo juurtuneita rutiinejaan. Toimintatapojen muuttaminen ja opettelu vie aina aikaa myös esimieheltä, joten miksi tämä halutaan tehdä kahteen kertaan?

Lue lisää blogistamme >>


”Meillä on jo hyvä laskutusohjelma, joten miksi vaihtaisimme sen?"

Erillinen laskutusohjelma on kankea ratkaisu. Esimerkiksi tieto laskutettavista töistä on helposti hajallaan, kun tiedot on kirjoitettu paperille tai lähetetty työnjohtajalle tekstiviestillä. Kuka varmistaa, että kaikki työt ja tarvikkeet saadaan asiakkaalta laskutettua?

Entä kuinka kauan aikaa teillä menee työn tilaamisesta tai tekemisestä siihen, että lasku lähtee, saati että lasku maksetaan? Kaikki tarvikkeet, matkat ja palkat joudutaan yrityksen toimesta maksamaan, oli niistä saatu rahat asiakkaalta tai ei.

Lue lisää blogistamme  >>


”Miksi ohjelmisto kannattaisi ottaa pilvipalveluna?”

Monelle iso hyöty on ollut se, ettei ohjelmistomme vaadi ulkopuolisten ohjelmien asentamista tietokoneelle, vaan toimii pilvipalveluna pelkän nettiyhteyden avulla.

Pilvipalvelu mahdollistaa sen, että kaikki yrityksen toiminnot ovat osa samaa kokonaisuutta. Tietoja ei enää tarvitse siirrellä paikasta toiseen ja niihin myös pääsee käsiksi mistä ja milloin vain, jolloin esimerkiksi ylimääräiset ajelut toimiston ja työmaan välillä voi unohtaa.

Lue lisää pilvipalvelun hyödyistä >>

Kiitos! Haluan tarjouksen ohjelmistosta

 

Miten saan Adminet Liten käyttööni ja kauan se kestää?

Moni asiakkaamme on ollut huolissaan uuden ohjelmiston käyttöönotosta, mutta suotta. Käyttöönoton helppous ja yrityksen arjen tehostuminen on jopa yllättänyt heidät.

Sovimme kanssasi käyttöönottopäivän noin kahden kuukauden päähän sopimuksen allekirjoittamisesta. Käyttöönottopäivänä pääset aloittamaan Adminet Liten käytön.

Haluamme varmistaa, että asiakkaanamme saat ohjelmistosta parhaan tehon irti, joten käymme ennen käyttöönottopäivää kanssasi läpi teidän tavoitteenne, tarpeenne, ongelmanne, sekä suunnitelmanne liiketoiminnan kehittämisen suhteen.

Teimme sinulle asiakkuuden etenemistä havainnollistavan kuvan, josta näet tarkemmin miten käyttöönotto etenee:

Koska olet jaksanut rullailla sivua tänne asti, olet varmasti ehtinyt pohtia oletko valmis tekemään muutoksen yrityksessäsi.

Kysy itseltäsi vielä: Mitä käy jos et tee mitään – meneekö tilanteesi parempaan vai huonompaan suuntaan? Mitä voit puolestaan saavuttaa, jos onnistut? 

Nyt on sinun vuorosi ottaa seuraava rohkea askel. 🙂 

 


Moi! Haluaisitko tietää lisää?

Olemme valmiina vastaamaan kysymyksiisi ja kerromme mielellämme, miten Adminet Lite voisi auttaa juuri sinun yritystäsi. Voit soittaa, lähettää tekstarin tai laittaa sähköpostia.

Jenna Rytkönen - Admicom

JENNA RYTKÖNEN
Junior Sales Manager
ETELÄ-SUOMI

050 409 9930

 

Lauri Assef - Admicom

LAURI ASSEF
Junior Sales Manager
MUU SUOMI

044 724 1716

Ohjelmistopalvelu

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi
  • Asiakastuki

Lisäksi oma tilitoimistosi tai Adminet-kumppanitilitoimisto

Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään  asiantuntevien ja paikallisten kumppanitilitoimistojemme palveluita.

Pyydä esittely

Varaa lyhyt esittely

Sovitaan etänä järjestettävä henkilökohtainen tutustumiskeskustelu, jossa voimme katsoa yhdessä, mitä tarpeita teillä on ja miten Adminet Lite voisi auttaa teitä käytännössä. Tapaamisen jälkeen voit päättää jatkosta.

Lisämateriaalia mietinnän tueksi

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä pienen rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä rakennus- ja talotekniikkayritysten järjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Sulje haku