14.5.2018

Toukokuun webinaari: Myynti- ja ostolaskujen uudet ominaisuudet

Adminet webinaari - Admicom Oy

Päivitä Adminet-osaamistasi osallistumalla maksuttomiin webinaareihin, joissa käsitellään käytännönläheisesti Adminetin ominaisuuksia sekä päivitysten mukanaan tuomia uutuuksia. Toukokuun webinaari järjestetään 18.5. aiheesta myynti- ja ostolaskujen uudet ominaisuudet.


 

Toukokuun webinaari

Perjantaina 18.5. klo 9 käymme webinaarissa läpi Adminetin myynti- ja ostolaskuihin tehtyjä muutoksia, jotka mahdollistavat sovelluksiin uusia ominaisuuksia.

​​​​​​​Esimerkiksi myyntilaskuissa tarvikkeita voidaan yhdistellä ja asentajien veronumerot saadaan näkyviin laskulle, ostolaskuissa on mahdollista käyttää kohde/littera-kohdistusta ja myös laskutöitä tekeville on tullut uusia työkaluja laskutuksen ohjaukseen.

 

Osallistu maksutta etänä

Webinaari järjestetetään TeamViewer-etäyhteydellä. Webinaari on maksuton ja se kestää noin 40 minuuttia.

Asiantuntijalta voit kysyä aiheeseen liittyviä lisätietoja ja kertoa mahdollisia koulutustoiveita jälkikäteen sähköpostitse. Webinaarien aineisto on katseltavissa jälkikäteen myös Adminetin Wikissä.

 

Miten ilmoittaudun?

Webinaari on tarkoitettu Adminet-asiakkaille ja osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen, jonka perusteella lähetämme tarkemmat ohjeet ja kirjautumislinkin.

Lähetämme ilmoittautumislinkin Adminetin pääkäyttäjille lähetettävässä kutsussa maanantaina 14.5. Jos jäit ilman kutsua, niin lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@admicom.fi.

Sulje haku