8.10.2018

Lokakuun webinaari: Kohteet ja työtilaukset – miten saadaan raportit paikkansapitäviksi?

Adminet webinaari - Admicom Oy

Päivitä Adminet-osaamistasi osallistumalla maksuttomiin webinaareihin, joissa käsitellään käytännönläheisesti Adminetin ominaisuuksia sekä päivitysten mukanaan tuomia uutuuksia. Lokakuun webinaarissa 12.10. klo 9 käsitellään kohteiden ja työtilausten raportointia.


 

Lokakuun webinaari

Perjantaina 12.10.2018 klo 9:00

Adminetin raportointi, töiden hallinta sekä käytön selkeys nivoutuvat monesti kohteiden ja työtilausten ympärille. Webinaarissa kerrataan erityyppisten töiden käsittelyä (mm. laskutyöt, pienurakat ja urakat) ja käydään lävitse, miten raportit saadaan luotettaviksi. Raportteja käsitellään data-analysaattorilla.

 

Osallistu maksutta etänä

Webinaari järjestetetään TeamViewer-etäyhteydellä. Webinaari on maksuton ja se kestää noin 40 minuuttia.

Asiantuntijalta voit kysyä aiheeseen liittyviä lisätietoja ja kertoa mahdollisia koulutustoiveita jälkikäteen sähköpostitse. Webinaarien aineisto on katseltavissa jälkikäteen myös Adminetin Wikissä.

 

Miten ilmoittaudun?

Webinaari on tarkoitettu Adminet-asiakkaille ja osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen, jonka perusteella lähetämme tarkemmat ohjeet ja kirjautumislinkin.

Lähetämme ilmoittautumislinkin Adminetin pääkäyttäjille sähköpostikutsussa maanantaina 8.10. Jos jäit ilman kutsua, niin lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@admicom.fi.

Sulje haku