10.6.2019

Kesäkuun webinaari: Ostolaskut, niiden käsittely ja ominaisuudet

Adminet webinaari - Admicom Oy

Päivitä Adminet-osaamistasi osallistumalla maksuttomiin webinaareihin, joissa käsitellään käytännönläheisesti Adminetin ominaisuuksia sekä päivitysten mukanaan tuomia uutuuksia. Kesäkuun webinaarissa 14.6. klo 9 käydään läpi ostolaskujen käsittelyä ja ominaisuuksia Adminetissä.


 

Kesäkuun webinaari

Perjantaina 14.6.2019 klo 9:00

Ostolaskut ovat tarkan projektiseurannan lähtökohta ja toimimalla järkevästi yrityksen sisäisiä prosesseja voidaan tehostaa huomattavasti.

Parhaimmillaan laskujen käsittely on nopeaa ja helppoa, laskutöissä rivit ovat aina valmiina laskutettavina työtilauksella ja vastuu laskujen käsittelystä jakautuu usealle ihmiselle.

Pahimmillaan yksi ihminen toimii postitoimistona ja jakelee laskuja ympäri firmaa, sekä selvittää ”mihinköhän tämä osto kuuluu?”.

Webinaarissa käydään läpi:

  • Ostolaskujen kierron periaatteet ja eri vaihtoehdot
  • Merkillä ostaminen
  • Eri toiminnot ostolaskujen tiliöinnissä, tarkastuksessa ja hyväksynnässä

 

Osallistu maksutta etänä

Webinaari järjestetetään TeamViewer-etäyhteydellä. Webinaari on maksuton ja se kestää noin 40 minuuttia.

Webinaarin järjestävältä asiantuntijalta voit kysyä aiheeseen liittyviä lisätietoja ja kertoa mahdollisia koulutustoiveita jälkikäteen sähköpostitse. Webinaarien aineisto on katseltavissa jälkikäteen myös Adminetin Wikissä.

 

Miten ilmoittaudun?

Webinaari on tarkoitettu Adminet-asiakkaille ja osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen, jonka perusteella lähetämme tarkemmat ohjeet ja kirjautumislinkin webinaaria edeltävänä päivänä.

Olemme lähettäneet ilmoittautumislinkin Adminetin pääkäyttäjille sähköpostikutsussa. Jos jäit ilman kutsua, niin lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@admicom.fi.

Sulje haku