11.2.2019

Helmikuun webinaari: Käyttäjäoikeudet vol. 2

Adminet webinaari - Admicom Oy

Päivitä Adminet-osaamistasi osallistumalla maksuttomiin webinaareihin, joissa käsitellään käytännönläheisesti Adminetin ominaisuuksia sekä päivitysten mukanaan tuomia uutuuksia. Helmikuun webinaarissa 15.2. klo 9 käydään läpi Adminetin käyttäjäoikeuksia ja vastataan niihin liittyviin yleisimpiin kysymyksiin.


 

Helmikuun webinaari

Perjantaina 15.2.2019 klo 9:00

Adminetin käyttäjäoikeuksiin liittyen meille tulee tukipyyntöjä 50-100 kpl kuukaudessa. Useimmat näistä liittyvät uuteen työntekijään, työtilauksiin tai tuntikorttiin. Ratkaisut tilanteisiin ovat hyvin nopeita, jos tietää mihin kohtaan ruksi pitää laittaa.

Webinaarissa käydään läpi:

  • Käyttäjätunnusten ”perustapaukset” mm. uusi asentaja/työnjohtaja, lopettanut työntekijä.
  • Laajennetut oikeudet ja mitä mahdollisuuksia ne tarjoavat.
  • Muut oikeudet, jotta ymmärretään mitä on oikeuksien avulla mahdollista saada aikaan.

 

Osallistu maksutta etänä

Webinaari järjestetetään TeamViewer-etäyhteydellä. Webinaari on maksuton ja se kestää noin 40 minuuttia.

Webinaarin järjestävältä asiantuntijalta voit kysyä aiheeseen liittyviä lisätietoja ja kertoa mahdollisia koulutustoiveita jälkikäteen sähköpostitse. Webinaarien aineisto on katseltavissa jälkikäteen myös Adminetin Wikissä.

 

Miten ilmoittaudun?

Webinaari on tarkoitettu Adminet-asiakkaille ja osallistuminen vaatii ennakkoilmoittautumisen, jonka perusteella lähetämme tarkemmat ohjeet ja kirjautumislinkin webinaaria edeltävänä päivänä.

Lähetämme ilmoittautumislinkin Adminetin pääkäyttäjille ja viikon vinkin tilanneille sähköpostikutsussa maanantaina 11.2. klo 14. Jos jäit ilman kutsua, niin lähetä meille sähköposti osoitteeseen info@admicom.fi.

Sulje haku