Usein kysyttyä | Adminet Lite

Tältä sivulta voit lukea vastauksia Adminet Lite -ohjelmistosta usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta omaan kysymykseesi, voit jättää meille yhteydenottopyynnön.

Jätä yhteydenottopyyntö    Lataa ilmaisia oppaita

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Lue tästä vastauksia joihinkin useimmin kysyttyihin kysymyksiin.


1. Miksi valitsisin juuri Adminet Liten?

Adminet Lite on suunniteltu pienten rakennus- ja talotekniikka-alalla toimivien yritysten tarpeisiin. Ohjelmistomme automatiikka on markkinoiden pisimmälle kehittynyttä, joten se toimii tehokkaana työkaluna yrityksesi kasvun ja kehittymisen tukena. Adminet Lite on aito ja luotettava pilvipalvelu, jota pystyt käyttämään missä ja milloin vain – myös mobiilissa.

Kyseessä on 100% paperiton ohjelmisto, joten pääset eroon paperinpyörittelystä. Aikaa vapautuu tuottavaan työhön. Pysyt paremmin kartalla yrityksesi tilanteesta, koska saat käyttöösi reaaliaikaista tietoa.

Adminet on Liteä kattavampi toiminnanohajusjärjestelmä, joka on kehitetty laajempaa toimintaa tekevien pk-yritysten tarpeisiin.


2. Kuinka paljon Adminet Lite maksaa?

Hinnoittelu perustuu aina asiakasyrityksen tarpeiden mukaiseen kokonaisuuteen. Saatavilla on kaksi ohjelmistopakettia: Kevyt (alk. 45 €/kk) ja Kattava (alk. 85 €/kk). Löydät lisätietoa kohdista 4. ja 5. Voit myös kysyä lisää asiantuntijoiltamme tai ottaa yhteyttä lomakkeella.

Meille admicomilaisille asiakkaiden liiketoiminnan kokonaisvaltainen tukeminen on sydämenasia. Kun juttelet asiantuntijoidemme kanssa, pystymme kartoittamaan yhdessä juuri teidän tarpeitanne vastaavan kokonaisuuden ja antamaan tarkemman hinta-arvion. Varmistetaan yhdessä, että ohjelmistohankinta on teille kannattava.

Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.


3. Mihin sitoudun, kun valitsen Adminet Liten?

Pilvipalvelumme on kuukausimaksuun pohjautuva. Tämä tekee siitä huomattavasti riskittömämmän ratkaisun, kuin suuri kertainvestointi ohjelmistolisenssiin tai räätälöidyn järjestelmän kehittämiseen.

Noudatamme sopimuksissamme Suomen IT-alan sopimusehtoja, joissa määritellään esimerkiksi pilvipalvelun irtisanomisaika. Jos halut tutustua sopimusehtoihin tarkemmin, onnistuu se täältä: IT2018-ehdot


4. Kenelle Lite Kevyt -paketti on suunniteltu?

Kun sinulla on esim. toiminimi, olet juuri perustanut yrityksen tai toiminta on muuten pienimuotoisempaa, on Kevyt-paketti usein riittävä. Maksat ainoastaan perustoiminnoista, joiden avulla keskityt toimistotöiden sijaan liiketoimintasi kehittämiseen; saat unohtaa mm. saatavien manuaalisen seurannan ja paperisten muistutusten lähettämisen.

Adminet Liten laskutus on helppoa ja nopeaa, joten varmistat nopean kassankierron. Ostot ohjautuvat automaattisesti kohteelle tai tilaajalle, joten et joudu käyttämään aikaa tarvikkeiden koostamiseen käsin laskutusta varten.

Kun tiedot ovat sähköisessä muodossa, ei paperinippuja tarvitse toimittaa enää krjanpitäjälle. Myös seuranta pysyy ajan tasalla, joten tiedät yrityksen ja työmaiden tilanteen aina reaaliajassa. Kysy lisää asiantuntijoiltamme


5. Missä tapauksessa kannattaa valita Lite Kattava?

Työllistätkö itsesi lisäksi muita ja haluat tiedon kulkevan työmaiden ja toimiston välillä ilman viivettä? Silloin Kattava-paketti on sinua varten. Kätevien mobiilitoimintojen avulla esim. työtilausprosessi hoituu suoraan työmaalta käsin.

Myös työntekijöiden tuntien, poissaolojen ja matkalaskujen kirjaukset onnistuvat heti työmaalla. Paperiset tuntikortit, tietojen siirtelyt sekä ajelut toimiston ja työmaan välillä jäävät unholaan. Samalla varmistetaan kaikkien tuntien ja tapahtumien laskutus. Tiedot siirtyvät automaattisesti palkanlaskentaan, joten ennen palkanmaksua yrittäjän tehtäväksi jää käytännössä palkkojen tarkastus ja hyväksyntä.

Kattava-pakettia on mahdollista räätälöidä ja se kasvaa yrityksesi tarpeiden mukaan. Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Jos yrityksesi toiminta on vielä laajempaa, löytyvät työkalut arjen tehostamiseen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmästä.


6. Millainen käyttöönotto Adminet Litessä on?

Teille nimetään oma asiakaspalvelija, joka on yhteydessä koko käyttöönottoprosessin ajan. Haluamme varmistaa, että asiakkaanamme saat ohjelmistosta parhaan tehon irti, joten käymme ennen käyttöönottopäivää kanssasi läpi teidän tavoitteenne, tarpeenne, ongelmanne sekä suunnitelmanne liiketoiminnan kehittämisen suhteen.

Opastus peruskäyttöön tapahtuu pääasiassa ennen varsinaista käyttöönottoa. Peruskoulutukset ovat 1-2 tunnin mittaisia videoituja etäkoulutuksia, joilla saavutetaan käytön perustaso. Koulutuksia voi seurata omalta tietokoneelta silloin, kun itselle parhaiten sopii. Saat kirjalliset koulutusmateriaalit käyttöösi. Myös henkilökohtaista koulutusta voidaan järjestää etänä.

Käyttöönoton jälkeen asiakaspalvelu auttaa ohjelman käyttöön liittyvissä teknisissä kysymyksissä, sekä palkanlaskennan ja kirjanpidon kysymyksissä tarpeen vaatiessa.


7. Mitä ohjelmiston automatiikka tekee?

Vaikka Adminet Lite on pitkälle automatisoitu, ei ole huolta että automatiikka tekisi päätöksiä puolestasi. Sen sijaan automatiikka perustuu sinun toiveisiisi. Määrittelemme ennen käyttööntottoa, kuinka automatiikka yrityksesi rutiineja hoitaa ja näitä määrityksiä voidaan muokata vielä myöhemminkin.

Automatiikka helpottaa henkiöstön työtä. Esimerkiksi ostolaskut eivät vaadi enää samaa ruljanssia kuin aiemmin, sillä automatiikka hoitaa puolestasi laskujen vastaanottamisen, tiliöinnin, maksuaineiston muodostamisen ja pankkiin lähettämisen. Yksikään ostolasku ei kuitenkaan mene maksuun ilman sinun hyväksyntääsi, jos niin haluat. Automatiikka hoitaa puolestasi perustyöt, mutta edelleen sinä päätät mitä ostoja ja millä aikataululla maksuun lähtee.

Lue lisää Adminet Liten automatiikasta >>


8. Voinko luottaa Adminet Liten tietoturvaan?

Kaikki tietoliikenne on SSL-suojattua, eli jo käytettävässä verkkoyhteydessä on vahvin suojaus. Tämän lisäksi Suomessa sijaitseva palvelinkeskus on SAS 70 Type II –sertifioitu.

Adminet Liten palvelinkeskusta vartioidaan turvahenkilöstön toimesta 24/7 ja kulunvalvonnassa on käytössä biometriset tunnistimet.

Lue tietoturvastamme lisää >>

Lue GDPR-tietosuoja-asetuksesta >>


9. Kenellä on pääsy Adminet Litessä oleviin tietoihin?

Sinä itse päätät. Teemme asiakkaillemme tunnuksia, joissa on rajatut käyttöoikeudet. Tämä tarkoittaa, että esimerkiksi toimitusjohtajalla, työnjohdolla, työntekijöillä ja tilintarkastajilla on kaikilla erilaiset tunnukset. Näistä jokaisen tunnukset sisältävät oman roolin kannalta tarvittavat oikeudet tarkastella ja muokata tietoja.

Lisäksi Adminet Liten asiakaspalvelijat pääsevät käsiksi tietoihinne, kun esitätte kysymyksiä esimerkiksi järjestelmässänne olevista luvuista ja tarvitsette asiakaspalvelua.

Ohjelmiston ominaisuudet

Adminet Liten sovellukset on kehitetty pienten rakennus- ja talotekniikayritysten tarpeisiin. Tutustu tästä tarkemmin sovelluskokonaisuuteen.

Laskutyöt

Hoida laskutyöt helposti, tarkasti ja nopeasti työn vastaanottamisesta laskutukseen saakka. Tieto kulkee reaaliajassa toimiston ja työmaan välillä.

Tutustu kokonaisuuteen

Projektit

Hallitse projektit ja urakat tarjouslaskennasta ja ostotilauksista reaaliaikaiseen seurantaan. Raportoit myös urakkatiedot automaattisesti.

Tutustu kokonaisuuteen

Hinnastot

Päivitämme puolestasi yli 30:n talotekniikka- ja rakennustuotteiden toimittajan hinnat. Löydät tuotteet helposti rekisteristämme.

Tutustu kokonaisuuteen

Taloushallinto

Maksa laskut, laskuta ja käsittele kirjanpitoaineistoa sähköisessä muodossa – pitkälle automatisoituna. Vähennät käsin tehtävää työtä.

Tutustu kokonaisuuteen

Palkkahallinto

Palkanlaskenta Adminet Litellä on helppoa. Tunnit, matkalaskut, lomat ja poissaolot siirtyvät palkanlaskentaan – työntekijät hoitavat kirjaukset mobiilista.

Tutustu kokonaisuuteen

Johtaminen

Johda yritystäsi talotekniikan ja rakentamisen tarkimmilla ja reaaliaikaisilla seurantatyökaluilla. Pysyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Tutustu kokonaisuuteen

Tiedonhallinta

Tallenna yrityksesi asiakirjat ja kuvat turvallisesti oikeaan paikkaan esim. urakkakohteen tai työvaiheen tietoihin. Saat nopeasti talteen kuvat esim. kuiteista.

Tutustu kokonaisuuteen

Kumppanitilitoimisto

Säästät aikaa ja rahaa, kun ohjelmiston automatiikka hoitaa puolestasi suurimman työn. Automatiikkaa täydentää kumppanitilitoimisto tai nykyinen tilitoimistosi.

Tutustu kokonaisuuteen

Helpotukset henkilöstön työhön

Adminet Lite tuo yrityksen henkilöstölle valtavasti hyötyä, mutta miten se vaikuttaa päivittäiseen tekemiseen?

Katso lista helpotuksista

Tutustu Adminetin mobiiliin:

Mobiilissa hoidat työmaiden kirjaukset helposti ja nopeasti. Tiedot siirtyvät työmaan ja toimiston välillä tarkasti ja reaaliajassa.

 

Ohjelmistopalvelu

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi
  • Asiakastuki

Lisäksi oma tilitoimistosi tai Adminet-kumppanitilitoimisto

Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään  asiantuntevien ja paikallisten kumppanitilitoimistojemme palveluita.

Pyydä esittely

Pienyrityksen ohjelmisto

Asiakaskokemukset

Jos et usko pelkästään meidän sanaamme, tutustu asiakkaidemme kokemuksiin Adminet Litestä.

”Mitä pienempi yritys, uskon että sitä tärkeämpää kannattavuuden seuranta on, jotta voidaan tehostaa toimintaa.”

Rakennus Trombit Oy on Helsingissä vuonna 2019 perustettu rakennusliike, jonka pääosakkailla on yli 10 vuoden kokemus yrittämisestä ja rakennusalasta. Yritys sai monia hyötyjä, kun toiminnot siirrettiin yhden ohjelmiston alle. Toimistolla vietetyt tunnit puolittuivat ja tuottavuus on parantunut monella tapaa.

Katso asiakkaan kokemuksia lisää lyhyeltä videolta:

 

Lisämateriaalia

Lataa tiivis tietopaketti mietinnän tueksi.

Opas kannattavuuteen

Lue vinkkejä pienten rakennus- ja talotekniikkayritysten kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Opas järjestelmän hankintaan

5 vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän hankintaan - Admicom talotekniikka ja rakentaminen blogi

 

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä rakennus- ja talotekniikkayritysten järjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Uuden yrittäjän opas

Löydät vinkkejä kysymyksiin, joita moni alkutaipaleella oleva yrittäjä pohtii.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Ota yhteyttä

Jenna Rytkönen - Admicom

JENNA RYTKÖNEN
Junior Sales Manager
ETELÄ-SUOMI

050 409 9930

JUUSO HAARALA
Junior Sales Manager
LÄNSI-SUOMI

044 724 1777

Lauri Assef - Admicom

LAURI ASSEF
Junior Sales Manager
ITÄ- JA POHJOIS-SUOMI

044 724 1716



Sulje haku