17.11.2020

Etsimme Tampereen toimistollemme palkanlaskijaa – Hae viimeistään 30.11.2020!

Avoin työpaikka - Palkanlaskija Tampere 11/2020 - Admicom

Miltä kuulostaisi palkanlaskijan työ nuorekkaassa, huumorintajuisessa ja ammattitaitoisessa tiimissä, jonka työvälineenä on pitkälle automatisoitu ja käyttäjien kiittämä toiminnanohjausjärjestelmä? Jos mielenkiintosi heräsi, jatka lukemista!


 

TOP5-syyt tulla palkanlaskijaksi Admicomille? Tässä ne ovat!

  1. Mahtava työporukka. Pääset nopeasti kiinni työtehtäviin henkilökohtaisen perehdyttäjäsi opastuksella. Tukea ja apua on Admicomin tilitoimistossa tarjolla aina, kun sitä tarvitset. Kahvi- ja jumppatauoilla nauru raikaa – tiimipäivistä ja firman juhlista puhumattakaan 😉
  2. Vastuullinen tehtävä. Työssäsi toimit nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskijana, asiantuntijana ja asiakaspalvelijana.
  3. Kehittymismahdollisuudet. Työnkuvasi kehittyy ja vastuut kasvavat osaamisen ja kokemuksen karttuessa. Uutta opittavaa riittää niin palkanlaskennasta, järjestelmästämme kuin asiakkaidemme toimialoistakin.
  4. Oma ohjelmistotuotteemme Adminet. Adminet on pitkälle automatisoitu toiminnanohjausjärjestelmä, jolla on yli 22 000 käyttäjää. Järjestelmän hoitaessa rutiinityöt sinä voit keskittyä olennaiseen: palkanlaskennan asiantuntijatyöhön. Pääset halutessasi myös vaikuttamaan Adminetin toiminnallisuuksien ja sovellusten kehittämiseen.
  5. Admicomilla viihdytään hyvin. Työntekijämme ovat tyytyväisiä työhönsä ja työpaikkaansa, ja vaihtuvuus on vähäistä. Olemme iloisia ja ylpeitä työntekijöistämme ja he tekemästään työstä!

”Meillä on Adminetin lisäksi myös Admicomin tilitoimisto käytössä ja se on ollut todella helppo meidän kannalta. Palkanlaskenta on ulkoistettu Admicomille, eli asentaja kun on tehnyt kirjaukset sähköiseen järjestelmään suoraan niin minkäänlaista paperia ei tarvitse pyöräyttää suuntaan eikä toiseen. Vain tuntikorttien hyväksyntä ja palkanlaskija hoitaa palkat ajallaan.”
Asiakkaamme Sähkö-Hakala Oy

Onnistut ja menestyt tehtävässä, jos sinulla on

  • kokemusta palkkahallinnosta ja eri työehtosopimuksista (rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden toimialojen TES-tuntemus katsotaan eduksi)
  • kokemusta MS Office -ohjelmien käyttämisestä
  • itsenäinen ja huolellinen työskentelyote, joka ei horju pienen paineenkaan alla
  • uskallusta tarttua rohkeasti uusiin haasteisiin
  • hyvät tiimityöskentelytaidot

 

”Parasta meidän tiimissä ja työssä on vapaus, vastuu ja työporukka”

Tullessaan Admicomille palkanlaskijaksi, Annina Pieskillä ei ollut aiempaa työkokemusta alalta. Se ei kuitenkaan muodostunut ongelmaksi, sillä hän on päässyt kehittymään palkanlaskennan ammattilaiseksi oikeanlaisen asenteen ja ammattitaitoisen tiimin avulla.

Lue työntekijätarina >>

Vastineeksi ajastasi ja työpanoksestasi tarjoamme sinulle

  • vakituisen kokopäivätyön kannattavasti kasvavassa ja luotettavassa yrityksessä
  • mielenkiintoisia ja vaihtelevia työ- ja asiakaspalvelutehtäviä
  • mahdollisuuksia kasvuun, kehittymiseen ja etenemiseen
  • työyhteisön, jossa on rento ja kannustava ilmapiiri
  • viihtyisät toimitilat ja ergonomisen työpisteen
  • monipuoliset työsuhde-edut

Olen uusi työntekijä, olen ensimmäistä viikkoa töissä palkanlaskennassa. Oman ensivaikutelmani mukaan Admicomilla on hyvä työilmapiiri, kaikki arvostavat toisiaan ja puhalletaan yhteen hiileen. Ilmapiiri on rento, iloinen ja ystävällinen, mutta samalla myös ollaan ammattilaisia.

Tässä yrityksessä puhalletaan yhteen hiileen, eikä asioiden kanssa jää yksin. Asioista keskustellaan yhdessä ja minulla on tunne, että jokainen työyhteisön jäsen tulee kuulluksi. Admicom pitää työntekijöistään huolta. Täällä on hyvä olla töissä! 🙂

Hakeminen ja lisätiedot

Ilmoita itsestäsi ja kiinnostuksestasi tehtävään viimeistään 30.11.2020 lähettämällä vapaamuotoinen hakemuksesi osoitteeseen rekrytoinnit(a)admicom.fi!

Hakemuksessa toivomme sinun kertovan erityisesti siitä, miksi haluaisit tulla meille ja mitä toisit tiimiimme mukanasi. Jotta saamme käsityksen koulutuksestasi, työkokemuksestasi, taidoistasi ja osaamisestasi, liitä mukaan CV tai linkki LinkedIn-profiiliin. Kerrothan myös palkkatoiveesi ja milloin voisit aloittaa työt.

Lisätietoja tehtävästä ja Admicomista työpaikkana voit kysyä palkanlaskennan tiiminvetäjältä Hanne Viitalalta (hanne.viitala@admicom.fi, 044 433 3230).

 

Admicom pähkinänkuoressa

  • Perustettu 2004
  • Päätoimipaikka Jyväskylässä, lisäksi toimistot Tampereella, Vantaalla, Helsingissä (tytäryhtiö Tocoman) ja Oulussa
  • 170 työntekijää mm. taloushallinnon, ohjelmistokehityksen, käyttöönottoprojektien, koulutusten, asiakastuen sekä myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatehtävissä
  • SaaS-pohjaisen toiminnanohjausjärjestelmäkehityksen edelläkävijä sekä kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani
  • Asiakkaina yli 1300 suomalaista talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden toimialoilla toimivaa yritystä
  • Työntekijöiden omistama: suuri osa henkilöstöstämme on yrityksemme osakkaina
  • Pörssissä Nasdaq First North Growth Market Finland -listalla

 

Admicomin työntekijätarinoita:

 

”Täällä lähdetään siitä, että tulet niillä tietotaidoilla, jotka sinulla on – ja tärkeintä on se mitä opit”

KIRJANPITO: Heli Nivala on Sonkajärveltä Pohjois-Savosta kotoisin oleva kirjanpitäjä. Heli päätyi Admicomille avoimen hakemuksen kautta ja hän pitää työnsä parhaimpina puolina mm. työrauhaa sekä rentoa ja avuliasta työilmapiiriä.

Lue tarina >>

 

”Ei ole vaatimusta, millainen koulutustausta tai työkokemus pitää olla – se on enemmän persoonakysymys”

Vilma Hämäläinen ja Pasi Honkanen - Admicom Finland OyKÄYTTÖÖNOTTO: Pasi Honkasella ja Vilma Hämäläisellä on hyvin erilaiset koulutus- ja työtaustat, mutta yksi merkittävä asia heitä yhdistää: molemmat toimivat Admicomilla käyttöönottokouluttajina Jyväskylässä.

Lue tarina >>

 

”Kyllä sitä tuntee tekevänsä töitä keihään kärjessä”

TUOTEKEHITYS: Mika Tirkkonen ja Olli-Pekka Kivistö ovat tyytyväisiä työn monipuolisuuteen Admicomilla. Työnkuva muuttuu kokemuksen karttuessa ja aina on mahdollista kehittyä ammatillisesti.

Lue tarina >>

 

”En ole katunut hetkeäkään”

Joni Haapamäki - AdmicomMYYNTI: Joni Haapamäki on ihmisläheinen myyjä, josta on kehittynyt rautainen Adminet-ammattilainen. Työnsä parhaimpina puolina Joni pitää kanssakäymistä ihmisten kanssa ja vapautta suunnitella omaa työtään.

Lue tarina >>

 

 

Admicomille töihin?

Haluatko mukaan Admicomin kasvutarinaan ja työporukkaan, mutta tämä tehtävä ei tuntunut vielä omalta? Katso kaikki avoimet työpaikkamme tai lähetä meille avoin hakemus:

Lue lisää

 

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

 

Oliko artikkeli hyödyllinen?

Sulje haku