4.3.2019

Haemme palkanlaskijaa ja taloushallinnon assistenttia Jyväskylään – Haku päättyy 20.3.2019

Avoin työpaikka: Palkanlaskija ja taloushallinnon assistentti - Admicom Jyväskylä

Miltä kuulostaisi työ nuorekkaassa, huumorintajuisessa ja ammattitaitoisessa tiimissä? Tutustu avoinna oleviin tehtäviimme ja lähetä hakemuksesi viimeistään 20.3.2019.


 

Admicom Finland Oy on pitkälti henkilöstömme omistama yritys ja viimeisten viiden vuoden aikana olemme kasvaneet kannattavasti keskimäärin 36 % vuodessa. Admicomin kasvutarina on yhdistelmä nuorekasta start-up -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista. Vuoden 2018 liikevaihto oli jo 11,5 miljoonaa ja työllistämme yli 120 henkilöä Jyväskylässä, Vantaalla, Tampereella ja Oulussa. Vuoden 2018 alussa listauduimme Nasdaq Helsingin First North Finland -markkinapaikalle.

Toimintamme kasvaessa haemme Jyväskylän keskustassa olevaan n. 30 hengen iloiseen tilitoimistoomme yhtä palkanlaskijaa sekä yhtä taloushallinnon assistenttia kirjanpidon ja palkanlaskennan monipuolisiin työtehtäviin.

Mitä tarjoamme sinulle:

Tarjoamme vastuullisen paikan nopeasti kasvavassa, kannattavassa ja pitkälti henkilöstömme omistamassa yrityksessä, jossa työvälineenä käytössäsi on pitkälle automatisoitu toiminnanohjausjärjestelmä, Adminet.

Pääset osaksi mahtavaa työtiimiä, jossa jokaisella on palava halu kehittää niin omaa osaamistaan, kuin myös Adminetin toimintaa. Voit lukea työntekijätarinoita alta >>

Mikäli olet jo kokenut konkari, tulet toimimaan nimettyjen asiakasyritystemme vastuullisena palkanlaskijana, asiantuntijana ja asiakaspalvelijana. Mikäli taas olet vasta työurasi alkupäässä tai etsit esimerkiksi taloushallinnon opintoihin liittyvää harjoittelupaikkaa, tarjoamme sinulle hyvän kehityspolun kohti rautaista taloushallinnon ammattilaista henkilökohtaisen ohjaajan tukemana.

 

Mitä odotamme sinulta?

Olet huolellinen tiimipelaaja ja sinulla on uskallusta tarttua rohkeasti uusiin haasteisiin. Työssä suoriutumisen edellytyksenä sinulla tulee olla kokemusta MS Office -ohjelmistoista sekä itsenäinen työskentelyote, joka ei horju pienen paineenkaan alla.

Eduksi katsomme mikäli sinulla on jo perustason ymmärrys erilaisista taloushallinnon tehtävistä, palkkahallinnosta tai työehtosopimuksista (rakentaminen, talotekniikka tai teollisuuden toimialat).

Mikäli tunnistit itsesi yllä olevasta tekstistä, olet etsimämme henkilö!

 

Hakemukset ja lisätietoa

Kerro rohkeasti itsestäsi ja lähetä meille CV:si sekä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse viimeistään 23.4.2019 osoitteeseen rekrytoinnit(a)admicom.fi.

Tehtävästä lisätietoa antaa:

Piia Porvali
HR- ja hallintokoordinaattori
050 344 8299
piia.porvali(a)admicom.fi

 

Admicomin työntekijätarinoita:

 

”Täällä lähdetään siitä, että tulet niillä tietotaidoilla, jotka sinulla on – ja tärkeintä on se mitä opit”

Heli Nivala on Sonkajärveltä Pohjois-Savosta kotoisin oleva kirjanpitäjä. Heli päätyi Admicomille avoimen hakemuksen kautta ja hän pitää työnsä parhaimpina puolina mm. työrauhaa sekä rentoa ja avuliasta työilmapiiriä.

Lue tarina >>

 

”Kaikista parasta on meidän upea työporukka”

Admicom - OrganisaatioPalkanlaskija Joanna Paukkusen mielestä Admicomilla on parasta hyvä porukka, monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuus luoda mieleisensä urapolku.

Lue tarina >>

 

”En ole katunut hetkeäkään”

Joni Haapamäki - AdmicomJoni Haapamäki on ihmisläheinen myyjä, josta on kehittynyt rautainen Adminet-ammattilainen. Työnsä parhaimpina puolina Joni pitää kanssakäymistä ihmisten kanssa ja vapautta suunnitella omaa työtään.

Lue tarina >>

 

 

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

Sulje haku