23.11.2018

Käyttötukihenkilö / järjestelmäasiantuntija Jyväskylään – haku päättyy 9.12.2018

Meillä on avoin työpaikka asiakaslähtöiselle ja palveluhenkiselle käyttötukihenkilölle / järjestelmäasiantuntijalle Jyväskylän toimipisteessämme. Lähetäthän hakemuksesi meille viimeistään 9.12.2018.


 

Admicom Finland Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä sekä kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani.

Olemme nopeasti ja kannattavasti kasvava, pitkälti henkilöstömme omistama yritys. Liikevaihtomme on kasvanut viimeisten viiden vuoden ajan keskimäärin 37 % vuodessa. Pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmämme auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan, toimiston ja tuotannon rutiineja saumattomasti sähköiseen kirjanpitoon asti.

Admicomin kasvutarina on yhdistelmä nuorekasta startup -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista. Kuluvan vuoden liikevaihto on noin 11 miljoonaa ja työllistämme 120 henkilöä Jyväskylässä, Tampereella, Vantaalla ja Oulussa. Olemme Nasdaqin First North -listalla noteerattu ja Vuoden Tivi-yritykseksi 2018 valittu kotimainen ohjelmistotalo.

Haemme joukkoomme nyt asiakaslähtöistä ja palveluhenkistä käyttötukihenkilöä / järjestelmäasiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen

Tehtävän kuvaus:

Olet ensimmäinen rajapinta oman henkilöstömme IT-palveluihin liittyvien ongelmatilanteiden selvityksessä ja tiiviisti mukana myös oman Adminet -tuotteemme käyttöönotossa ja koulutuksessa.

Voimakkaassa kasvussa olevassa yrityksessä pääset työskentelemään modernin IT-infrastruktuurin ja palvelukokonaisuuden parissa ja osaamistasosi mukaan olet aktiivisesti mukana myös tietohallinnon kehitystyössä. Tarjoamme sinulle haastavan ja vastuullisen työtehtävän, sekä monipuoliset kehittymismahdollisuudet vahvalla kasvu-uralla olevassa yrityksessä.

Pienessä tiimissä jokaisen työpanoksella ja vastuun kantamisella on merkittävä rooli palvelun laadun takaamisessa.

 

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää:

  • Hyvää asiakaspalveluosaamista. Työsi on suureksi osaksi ihmisten kanssa toimimista.
  • Kykyä analyyttiseen ja johdonmukaiseen asioiden käsittelyyn, sekä dokumentoimiseen.
  • Kykyä priorisoida ja hyvää paineensietokykyä.
  • Tietoteknistä perusosaamista Windows-työasemien käytöstä ja vianhallinnasta.
  • Perusosaamista Office 365-palveluista.
  • Perusymmärrystä keskitetysti hallituista päätelaiteympäristöistä ja toimistoverkoista.

 

Eduksi katsotaan:

  • Aikaisempi kokemus ICT-alan työtehtävistä
  • Tehtävään soveltuva koulutus

 

Työ lyhyesti:

  • Työ on vakituinen kokopäivätyö
  • Aloitus 2.1.2019 / neuvoteltavissa
  • Työaika 37,5 h/vko
  • Sijainti Jyväskylä
  • Palkkaus sopimuksen mukaan

 

 

Hakemukset ja lisätietoa

Lähetä työhakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen viimeistään 9.12.2018 osoitteeseen vesa.muhonen(at)admicom.fi.

Lisätietoa tehtävästä antaa:

Vesa Muhonen
tietohallintopäällikkö
044 775 7705
vesa.muhonen(at)admicom.fi

 

Muut avoimet työpaikat:

Haussa käyttöönottokonsultti (1-2 paikkaa) Vantaa / Tampere – Haku päättyy 9.12.2018

 

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

 

Sulje haku