21.12.2018

Haemme kahta taloushallinnon käyttöönottovastaavaa, Tampere / Jyväskylä – Haku päättyy 13.1.2019

Tule kehittymään asiantuntijaksi ja tekemään toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojekteja sekä -koulutuksia pk-yrityksille. Tutustu tehtävään ja hae viimeistään 13.1.2019!


 

Admicom on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä sekä kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani.

Olemme nopeasti ja kannattavasti kasvava, pitkälti henkilöstömme omistama yritys. Liikevaihtomme on kasvanut viimeisten viiden vuoden ajan keskimäärin 37 % vuodessa. Pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmämme auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan, toimiston ja tuotannon rutiineja saumattomasti sähköiseen kirjanpitoon asti.

Admicomin kasvutarina on yhdistelmä nuorekasta start-up -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista. Vuoden 2017 liikevaihto on jo 8,1 miljoonaa ja työllistämme yli 110 henkilöä Jyväskylässä, Tampereella, Vantaalla ja Oulussa.

Toiminnan kasvaessa tarvitsemme lisävahvistusta ja haemme nyt 1 – 2 taloushallinnon käyttöönottovastaavaa toimipisteisiimme.

Mitä tarjoamme sinulle:

Tarjoamme kasvualustan nuorille kyvyille ja näköalapaikan pk-yritysten toiminnanohjaukseen. Tehtävässäsi tulet toimimaan osana käyttöönottotiimiä osallistuen asiakasyritysten Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojekteihin. Koulutat asiakasyritystemme kirjanpitäjiä ja palkanlaskijoita järjestelmän tehokkaaseen käyttöön joko asiakkaiden luona tai etäyhteyden avulla. Asiakaskoulutusten lisäksi autat asiakasta käyttöönoton aikana hoitamalla käytännön asioita, esimerkiksi siirtämällä tietoja asiakkaan aiemmasta ohjelmistosta Adminettiin.

Saat kattavan perehdytyksen projektipäällikön työparina, joten aiempi kokemus alalta ei ole välttämätöntä.

Suuntaudut käyttöönottotiimissä taloushallinnon koulutusten asiantuntijaksi, vastaten asiakkaan käyttöönottoprojektissa taloushallinnon koulutuksista. Tässä tehtävässä sinulla tulisi olla kirjanpidon ja palkanlaskennan osaamista.

Työpaikka sijaitsee joko Jyväskylän toimipisteessämme Väinönkeskuksessa (Väinönkatu 26) tai Tampereella Kaupissa sijaitsevassa toimipisteessämme (Biokatu 10). Kyseessä on kokoaikatyö ja töiden aloitus sovitaan kanssasi erikseen.

 

Mitä odotamme sinulta:

  • Soveltuvaa koulutusta
  • Ymmärrystä ohjelmistoista
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Nopeaa omaksumiskykyä
  • Kirjanpidon ja palkanlaskennan osaamista

 

Katsomme eduksi:

  • Projektinhallinnan osaamista
  • Osaamista taloushallinnon ohjelmistoista tai toiminnanohjausjärjestelmistä
  • Tietämystä rakentamisen, talotekniikan tai teollisuuden toimialoista

 

 

Hakemukset ja lisätietoa

Lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sekä CV:si sähköpostitse viimeistään 13.1.2019 osoitteeseen antti-jussi.hirvonen(at)admicom.fi.

Tehtävästä antaa lisätietoa ajalla to 3.1. klo 9-12 tai ma 7.1. klo 12-15:

Antti-Jussi Hirvonen
044 433 3269
antti-jussi.hirvonen(at)admicom.fi

 

 

Admicomin työntekijätarinoita:

 

”En ole katunut hetkeäkään”

Joni Haapamäki - AdmicomJoni Haapamäki on ihmisläheinen myyjä, josta on kehittynyt rautainen Adminet-ammattilainen. Työnsä parhaimpina puolina Joni pitää kanssakäymistä ihmisten kanssa ja vapautta suunnitella omaa työtään.

 

”Kaikista parasta on meidän upea työporukka”

Admicom - OrganisaatioPalkanlaskija Joanna Paukkusen mielestä Admicomilla on parasta hyvä porukka, monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuus luoda mieleisensä urapolku.

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

Sulje haku