17.9.2019

Etsimme yhtä tai kahta B2B-myynnin tulevaisuuden talenttia Jyväskylään – Hae viimeistään 9.10.2019

Junior Sales Manager | Admicom - Avoimet työpaikat

Timanttinen Adminet Liten myyntiimimme hakee lisää myyntivoimaa – etsimme kunnianhimoisia, oppimishaluisia ja asiakaslähtöisiä tekijöitä lyömään lisää löylyä kiukaalle.


Haemme yhtä tai kahta myynnin talenttia kasvamaan tiimissämme tulevaisuuden rautaiseksi ammattilaiseksi. Työn aloituksesta voit sopia kanssamme – alustavasti ehdotamme loka-marraskuuta. Tutustu tehtävään alta, laita hakemus ja esittele itsesi meille!

Admicom tarjoaa asiakastoimialoilleen markkinoiden edistyksellisintä toiminnanohjausjärjestelmää, Adminettiä, jonka avulla yritykset pystyvät parantamaan kilpailukykyään monipuolisten arjen hyötyjen avulla. Adminet on Admicomin itse kehittämä ja ylläpitämä tuote, mikä on myötävaikuttanut vahvasti yrityksen kehityksessä kohti markkinajohtajuutta – viimeisten viiden vuoden aikana olemme kasvaneet keskimäärin 36 % vuodessa.

Adminet Lite -tiimimme keskittyy rakennus- ja talotekniikka-alan pienyritysten tarpeisiin. Tarjoamme ohjelmistoa, josta asiakas saa käyttöönsä vain ne toiminnot, mitä pieni yritys tarvitsee – ilman ylimääräistä. Adminet Lite -palvelukokonaisuus sisältää ohjelmiston lisäksi asiantuntevan talousneuvontapalvelun, mutta asiakas voi halutessaan jatkaa yhteistyötä myös nykyisen tilitoimistonsa kanssa.

Vuoden 2018 liikevaihto oli jo 11,5 miljoonaa ja meillä työskentelee jo yli 130 henkilöä Jyväskylässä, Vantaalla, Tampereella ja Oulussa. Admicom on pitkälti henkilöstömme omistama yritys ja kasvutarina on yhdistelmä iloista ja oppimishaluista start-up -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista. Vuoden 2018 alussa listauduimme Nasdaq Helsingin First North Growth Market Finland -markkinapaikalle.

 

Työ lyhyesti:

  • Työ on vakituinen kokopäivätyö
  • Haku on auki 9.10.2019 asti tai kunnes uudet tiimiläisemme löytyvät
  • Työn aloitus neuvoteltavissa – ehdotamme loka-marraskuuta
  • Työaika 37,5 h/vko
  • Sijaintina Jyväskylän keskustan päätoimipisteemme (Väinönkatu 29 A 26)
  • Myyntityötä tehdään pääosin Jyväskylän toimipisteestä käsin
  • Palkkaus sopimuksen mukaan

 

Tehtävän kuvaus:

Tehtäviesi pääpaino on Admicomin asiakaskunnan kasvattamisessa. Työssäsi opit johtamaan myynnin kaikki eri vaiheet sekä miten asiakkaan kanssa edetään aina ensikontaktista kauppojen sopimiseen asti. Tulet menestymään työssäsi, mikäli olet vilpittömästi kiinnostunut asiakkaan auttamisesta ja arjen haasteiden ratkaisemisesta. Osaat ennen kaikkea kuunnella potentiaalisia asiakkaita, herättää luottamusta ja auttaa heitä löytämään juuri oikeat ratkaisut. Kykenet lopulta vakuuttamaan yritysasiakkaat ohjelmistopalvelumme, Adminet Liten, laadusta ja hyödyllisyydestä.

Tämä tehtävä vaatii sinulta oman työn omistajuutta ja kykyä johtaa itse itseäsi. Älä kuitenkaan huoli – pääset osaksi työlleen omistautunutta ja motivoitunutta tiimiämme, joka tukee sinua kaikissa käänteissä!

Emme siis odota, että työhistoriasi olisi täynnä myyntikokemuksia. Ei niistä haittaakaan toki ole, mutta voit hyvin olla hakemassa jopa ensimmäiseen B2B-myyntitehtävääsi. Joka tapauksessa sinun tulisi olla innokas oppimaan uutta – olemme valmiita panostamaan osaamisesi kehittämiseen kattavalla perehdyttämisellä ja kouluttamisella!

 

Edellytämme:

  • Aitoa innostusta aktiiviseen ja asiakaslähtöiseen myyntityöhön
  • Kykyä luoda ja kehittää pitkäaikaisia asiakassuhteita
  • Nopeaa oppimiskykyä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti
  • Vahvoja vuorovaikutustaitoja
  • Sujuvan suomen kielen

 

Katsomme eduksi:

  • Tehtävään soveltuvan opintotaustan
  • Aiemman työkokemuksen myynnistä tai asiakaspalvelusta (B2C/B2B)
  • Käyttökokemuksen tietojärjestelmien parista (ERP/CRM) tai kiinnostuksen järjestelmiä kohtaan
  • Kiinnostuksen asiakastoimialoillemme (rakentaminen, talotekniikka tai teollisuus)

 

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden henkilökohtaiseen kehittymiseen ja ammatilliseen kasvuun
  • Yhdessä sovitut myyntivalmennukset
  • Paikan nopeasti kehittyvän yrityksen kasvutarinassa
  • SaaS-bisneksen edelläkävijäyrityksen yritys- ja johtamiskulttuurin
  • Kiinteän kuukausipalkan

 

Hakemukset ja lisätietoa

Kerro rohkeasti itsestäsi ja lähetä meille CV:si sekä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse viimeistään 9.10.2019 osoitteeseen arttu.ruotsalainen(a)admicom.fi. Perustele hakemuksessasi, miksi sinä sopisit timanttiseen tiimiimme.

Kaipaatko lisätietoja? Myyntijohtaja Arttu Ruotsalainen on tavoitettavissa seuraavina ajankohtina:

25.9. klo 13-14
26.9. klo 12-13
2.10. klo 13-14
7.10. klo 15-16

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja, Adminet Lite
040 742 2621
arttu.ruotsalainen(a)admicom.fi

 

Admicomin työntekijätarinoita:

 

”En ole katunut hetkeäkään”

Joni Haapamäki - AdmicomJoni Haapamäki on ihmisläheinen myyjä, josta on kehittynyt rautainen Adminet-ammattilainen. Työnsä parhaimpina puolina Joni pitää kanssakäymistä ihmisten kanssa ja vapautta suunnitella omaa työtään.

Lue tarina >>

 

”Ei ole vaatimusta, millainen koulutustausta tai työkokemus pitää olla – se on enemmän persoonakysymys”

Vilma Hämäläinen ja Pasi Honkanen - Admicom Finland OyPasi Honkasella ja Vilma Hämäläisellä on hyvin erilaiset koulutus- ja työtaustat, mutta yksi merkittävä asia heitä yhdistää: molemmat toimivat Admicomilla käyttöönottokouluttajina Jyväskylässä.

Lue tarina >>

 

”Täällä lähdetään siitä, että tulet niillä tietotaidoilla, jotka sinulla on – ja tärkeintä on se mitä opit”

Heli Nivala on Sonkajärveltä Pohjois-Savosta kotoisin oleva kirjanpitäjä. Heli päätyi Admicomille avoimen hakemuksen kautta ja hän pitää työnsä parhaimpina puolina mm. työrauhaa sekä rentoa ja avuliasta työilmapiiriä.

Lue tarina >>

 

”Kaikista parasta on meidän upea työporukka”

Admicom - OrganisaatioPalkanlaskija Joanna Paukkusen mielestä Admicomilla on parasta hyvä porukka, monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuus luoda mieleisensä urapolku.

Lue tarina >>

 

 

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

Sulje haku