8.8.2018

Haemme kirjanpitäjää (Jyväskylä tai Tampere) – Haku päättyy 19.8.2018

Avoin työpaikka - Käyttöönottokonsultti - Jyväskylä, Tampere, Helsinki - 2018 - Admicom Oy

Kiinnostaako monipuoliset ja mielenkiintoiset tehtävät täysin sähköisen ja pitkälle automatisoidun kirjanpidon parissa? Tutustu avoinna olevaan kirjanpitäjän tehtäväämme ja lähetä hakemuksesi viimeistään 19.8.2018.


 

Admicom Finland Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu IT-yritys, joka toteuttaa rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden digiloikkaa SaaS-pohjaisella toiminnanohjausjärjestelmällään. Pilvipalveluna toimiva selainpohjainen Adminet auttaa asiakkaitamme parantamaan kilpailukykyään tehostamalla työmaan, toimiston ja tuotannon rutiineja saumattomasti aina sähköiseen ja pitkälle automatisoituun kirjanpitoon asti. Olemme kokonaisvaltainen kumppani, jolta asiakkaamme saavat sekä ohjelmisto- että tilitoimistopalvelut.

Olemme pitkälti henkilöstömme omistama yritys ja viimeisten viiden vuoden aikana olemme kasvaneet kannattavasti keskimäärin 37 % vuodessa. Admicomin kasvutarina on yhdistelmä nuorekasta start-up -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista. Vuoden 2017 liikevaihto ylitti jo 8 miljoonaa ja työllistämme yli 100 henkilöä Jyväskylässä, Vantaalla ja Tampereella. Vuoden 2018 alussa listauduimme Nasdaq Helsingin First North Finland -markkinapaikalle.

Kovan kasvun vauhdittamana haemme nyt innokasta ja kehittymishaluista taloushallinnon osaajaa kirjanpitotiimimme vahvistukseksi Jyväskylään tai Tampereelle.

Mitä tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden olla eturintamassa viemässä automatisoitua taloushallintoa yhä eteenpäin ja olla kehittämässä kirjanpitäjän ammattia kohti aitoa taloushallinnon asiantuntijaa.

Kirjanpitäjänä työtehtäviisi kuuluu ennen kaikkea asiakkaiden opastaminen ja tukeminen kirjanpitoon ja verotukseen liittyvissä asioissa sekä taloushallinnon monipuolisten tehtävien hoitaminen Adminet -toiminnanohjausjärjestelmällä, mukaan lukien tilinpäätösten sekä veroilmoitusten laatiminen.

Tutustu Admicomiin työnantajana palkanlaskijamme Joannan työntekijätarinan avulla: ”Kaikista parasta on meidän upea työporukka”

 

Työssä menestyminen edellyttää sinulta:

  • Kokemusta kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä
  • Kiinnostusta automatisoituun taloushallintoon
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Halua kehittyä ja oppia uutta
  • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn

 

Eduksesi katsotaan, jos sinulla on myös:

  • Soveltuva koulutus (esim. merkonomi, tradenomi, KTM)
  • Kokemusta sähköisistä toiminnanohjausjärjestelmistä
  • Kokemusta rakentamisen, talotekniikan tai teollisuuden toimialoista

 

Hakemukset ja lisätietoa

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen sekä CV:si sähköpostitse viimeistään 19.08.2018 osoitteeseen rekrytoinnit(a)admicom.fi.

Tehtävästä lisätietoa antaa 10.8. klo 9-11 sekä 14.8. klo 9-11:

Kari Kalmukoski
044 433 3201
kari.kalmukoski(a)admicom.fi

 

 

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

 


Huomioi jatkuva haku!

Kiinnostuitko tehtävästä, mutta hetki on väärä? Ei se mitään. Meillä on myös jatkuva haku kasvavaan tilitoimistoomme taloushallinnon tulevaisuuden osaajille.

Lue lisää ja hae

Sulje haku