22.11.2018

Haussa käyttöönottokonsultti (1-2 paikkaa) Vantaa / Tampere – Haku päättyy 9.12.2018

Tule kehittymään asiantuntijaksi ja tekemään toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojekteja sekä -koulutuksia pk-yrityksille, tilitoimistoille ja talousvastaaville. Tutustu tehtävään ja hae viimeistään 9.12.2018!


 

Admicom Finland Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden järjestelmäkehityksen edelläkävijä sekä kokonaisvaltainen ohjelmisto- ja tilitoimistokumppani.

Olemme nopeasti ja kannattavasti kasvava, pitkälti henkilöstömme omistama yritys. Liikevaihtomme on kasvanut viimeisten viiden vuoden ajan keskimäärin 37 % vuodessa. Pilvipalveluna toimiva SaaS-pohjainen Adminet-toiminnanohjausjärjestelmämme auttaa pieniä ja keskisuuria yrityksiä parantamaan kilpailukykyään automatisoimalla työmaan, toimiston ja tuotannon rutiineja saumattomasti sähköiseen kirjanpitoon asti.

Admicomin kasvutarina on yhdistelmä nuorekasta start-up -asennetta, rautaista järjestelmäosaamista ja päättäväistä johtamista. Vuoden 2017 liikevaihto on jo 8,1 miljoonaa ja työllistämme yli 110 henkilöä Jyväskylässä, Tampereella, Vantaalla ja Oulussa.

Toiminnan kasvaessa tarvitsemme lisävahvistusta ja haemme nyt 1 – 2 käyttöönottokonsulttia toimipisteisiimme.

Mitä tarjoamme sinulle:

Tarjoamme kasvualustan nuorille kyvyille ja näköalapaikan pk-yritysten toiminnanohjaukseen. Tehtävässäsi tulet toimimaan osana käyttöönottotiimiä osallistuen asiakasyritysten Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojekteihin. Koulutat asiakasyritystemme avainhenkilöitä, kirjanpitäjiä ja palkanlaskijoita järjestelmän tehokkaaseen käyttöön joko asiakkaiden luona tai etäyhteyden avulla. Asiakaskoulutusten lisäksi autat asiakasta käyttöönoton aikana hoitamalla käytännön asioita, esimerkiksi siirtämällä tietoja asiakkaan aiemmasta ohjelmistosta Adminettiin.

Saat kattavan perehdytyksen projektipäällikön työparina, joten aiempi kokemus alalta ei ole välttämätöntä.

Suuntaudut käyttöönottotiimissä taloushallinnon koulutusten asiantuntijaksi, vastaten asiakkaan käyttöönottoprojektissa taloushallinnon koulutuksista. Tässä tehtävässä sinulla tulisi olla kirjanpidon ja palkanlaskennan perusosaamista.

Työpaikka sijaitsee joko Vantaan toimipisteessämme Kehä 3:n varrella osoitteessa Äyritie 12 B tai Tampereella Kauppiin muuttavassa toimipisteessämme osoitteessa Biokatu 10. Kyseessä on kokoaikatyö ja töiden aloitus sovitaan kanssasi erikseen.

 

Mitä odotamme sinulta:

  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • Ymmärrystä ohjelmistoista
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Nopeaa omaksumiskykyä

 

Katsomme eduksi:

  • Projektinhallinnan osaamista
  • Osaamista taloushallinnon ohjelmistoista tai toiminnanohjausjärjestelmistä
  • Tietämystä rakentamisen, talotekniikan tai teollisuuden toimialoista

 

 

Hakemukset ja lisätietoa

Lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sekä CV:si sähköpostitse viimeistään 9.12.2018 osoitteeseen antti-jussi.hirvonen(at)admicom.fi.

Tehtävästä antaa lisätietoa ajalla ke 28.11. klo 9-12 tai ma 3.12. klo 12-15:

Antti-Jussi Hirvonen
044 433 3269
antti-jussi.hirvonen(at)admicom.fi

 

 

Muut avoimet työpaikat:

Käyttötukihenkilö / järjestelmäasiantuntija Jyväskylään – haku päättyy 9.12.2018

 

***

Tietojasi käsitellään tietosuojailmoituksemme mukaisesti.
Lue lisää: admicom.fi/tietosuoja/

 

Sulje haku