Työjonojen hallinta
Hallinnoi työjonoja visuaalisella näytöllä, jossa töiden järjestely on vaivatonta. Näet muutosten vaikutukset reaaliajassa. Kehitetty yhteistyössä valmistavan teollisuuden kanssa.
Työvaiheiden käsittely ja seuranta
Työntekijöillä on reaaliaikainen näkymä tehtävistä töistä. Työvaiheaikaseurannasta saat luotettavaa jälkilaskentaa, jolloin näet menivätkö projektit ja työvaiheet suunnitellusti ja kannattavasti.
Dokumenttien hallinta
Parempaa laatua ja enemmän tuottavaa työtä. Kaikki dokumentit ovat yhdessä paikassa oikeassa asiayhteydessään, joten niiden etsimiseen ei tarvitse käyttää enää aikaa.
Esimerkki: Työjonoilla pidät tuotannon hallinnassa
Lataa tiivis tietopaketti teollisuuden ratkaisuistamme
Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin teollisuusyrityksen täsmätyökaluihin.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Asiakkaidemme kokemuksia
Kaikki tarvittava yhdessä järjestelmässä
Adminet on kehitetty teollisuuden erityispiirteet huomioiden siten, että yhdellä ohjelmistolla voit hallita yrityksen kaikki prosessit. Ratkaisun ytimessä on kertakirjauksen periaate ja automatisointi, jolla pääset eroon työläistä arkirutiineista ja voit keskittyä ydinosaamiseesi.
Tarjouslaskenta
Laske tarjoukset aina ajantasaisilla hankintahinnoilla toimialan käytäntöjen mukaisesti ja todellisilla kustannuksilla.
Myyntitilaukset
Adminetin myyntitilauksilla teet asiakkaille tarjoukset ja muutat ne tuotanto- sekä ostotilauksiksi. Niiden seuranta on helppoa.
Tuotannonohjaus
Tehostat tuotantoa suunnittelemalla ja hallinnoimalla työvaiheita yhdestä visuaalisesta näkymästä.
Laskutyöt
Organisoi laskutyöt tehokkaasti ja varmista, että kaikki työt ja materiaalit tulevat laskutettua.
Mobiilityökalut
Mobiililla saat kirjaukset myös työmailta suoraan sähköisessä muodossa ja ilman viiveitä.
Raportointi
Saat käyttöösi aina ajantasaista ja luotettavaa tietoa liiketoiminnastasi, ja poraudut tietoihin vaikka alkuperäisiin dokumentteihin saakka.
Taloushallinto
Adminet hoitaa taloushallinnon rutiinit puolestasi automaattisesti, tarkasti ja reaaliajassa.
Sähköiset lomakkeet
Ainaisen paperisodan sijaan hallitset vaikka kaikki yrityksesi lomakkeet sähköisesti.
Kalustonhallinta
Säilytät kaikki tiedot yhdessä paikassa, saat muistutukset huolloista ja katsastuksista sekä seuraat kannattavuutta.
Lataa opas järjestelmän hankintaan
Oppaasta saat saat viisi vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän valitsemiseen.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.


Ota yhteyttä
Ota rohkeasti yhteyttä, kun tarvitset lisätietoa Adminetistä tai muista palveluistamme. Kartoitamme kanssasi tarpeitasi ja liiketoimintaasi parhaiten tukevan ja tehostavan kokonaisuuden.

Admicom Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu ohjelmistotalo. Kehittämämme Adminet-toiminnanohjausjärjestelmä on automatisoitu ja laitevapaa pilvipalvelu, jonka avulla sinä teet parempaa liiketoimintaa. Olemme kokonaisvaltainen kumppani, jolta saat myös laadukasta tilitoimistopalvelua ja apua liiketoimintasi kehittämiseen.