Teollisuus | Toiminnanohjausjärjestelmä, taloushallinto ja tuotannonohjaus | Adminet

Teollisuus

Adminet on pitkälle automatisoitu teollisuuden toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hallitset kaikki yrityksesi tapahtumat.

Tutustu tarkemmin Pyydä esittely

Mikä Adminet?


Adminet sujuvoittaa teollisuusyrityksen arkea tuomalla kaikki toiminnot yhteen pitkälle automatisoituun toiminnanohjausjärjestelmään. Teollisuuden ohjelmistossamme on huomioitu alan erityispiirteet.

Paljon sovelluksia, esimerkiksi:

Työjonojen hallinta


Hallinnoi työjonoja visuaalisella näytöllä, jossa töiden järjestely on vaivatonta. Näet muutosten vaikutukset reaaliajassa. Kehitetty yhteistyössä valmistavan teollisuuden kanssa.

Lue lisää

Työvaiheiden käsittely ja seuranta


Työntekijöillä on reaaliaikainen näkymä tehtävistä töistä. Työvaiheaikaseurannasta saat luotettavaa jälkilaskentaa, jolloin näet menivätkö projektit ja työvaiheet suunnitellusti ja kannattavasti.

Lue lisää

Dokumentinhallinta


Parempaa laatua ja enemmän tuottavaa työtä. Kaikki dokumentit ovat yhdessä paikassa oikeassa asiayhteydessään, joten niiden etsimiseen ei tarvitse käyttää enää aikaa.

Lue lisää

Lataa tiivis tietopaketti teollisuuden ratkaisuistamme

Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin teollisuusyrityksen täsmätyökaluihin.

Lataa ilmaiseksi Selaa muita oppaita

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Teollisuuden työkalut - Tuotannonohjaus - Toiminnanohjausjärjestelmä - Admicom

Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Toiminnanohjausjärjestelmän valinta - Lataa ilmainen opas - Admicom

Miksi juuri Adminet?

Kysyimme kymmeniltä asiakkailtamme Adminetin hyödyistä heidän toiminnalleen. Nämä mainittiin useimmiten:

Ajansäästö toimistorutiineista


98 % korosti säästäneensä merkittävästi aikaa toimiston rutiinityöstä. Monelle vaikutus on ollut useita henkilötyövuosia. Lisäksi moni toimitusjohtaja kertoi säästäneensä jo omassa työajassaan 1-2 päivää viikossa, minkä lisäksi töitä ei enää tehdä iltaisin ja viikonloppuisin.

Helpompi ja kevyempi arki


94 % kertoi töiden tekemisen olevan aiempaa helpompaa. Lisäksi 73 % koki työkuorman jakautuneen tasaisemmin yrityksen sisällä. Moni toimitusjohtaja ja taloushallinnosta vastaava kertoi saaneensa Adminetistä huomattavaa helpotusta omaan työmääräänsä.

Eroon papereista ja toimiston kahleista


79 %:lle paperittomuus on ollut erittäin tärkeä hyöty, sillä Adminetin myötä on voitu heittää hyvästit työlle paperisten tuntikorttien, laskujen, mappien ja kirjanpitoaineiston parissa. 63 % pitää myös merkittävänä hyötynä sitä, että töitä voi nykyään tehdä missä ja milloin vaan.

Katso ohjelmiston esittelyvideo:

Miten Adminet otetaan käyttöön?

Emme koskaan myy ohjelmistoa tai palveluja pelkästä myymisen ilosta, vaan asiantuntijamme käy kanssasi tarkasti läpi yrityksesi prosessit ja Adminetin ratkaisut arkesi helpottamiseen. Tavoitteena on aina tuottaa merkittävää hyötyä asiakkaan liiketoiminnalle.

Adminetin käyttöönotto on mietitty asiakkaan kannalta mahdollisimman helpoksi ja tukena on koko matkan oma käyttöönottovastaava. Käyttöönottovaiheen jälkeen saat suomenkielistä asiakaspalvelua soittamalla tai jättämällä viestin asiakastukeemme.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Olisiko Adminet ratkaisu sinunkin yrityksesi arjen haasteisiin? Ota yhteyttä, niin otetaan asiasta selvää:

Adminet - Tietokoneella tai mobiililla - Ohjelmisto Sähköala, LVI-ala, Muu talotekniikka-ala

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Sulje haku