Talotekniikka-alan tehokkain ohjelmisto Adminet

Talotekniikka-alan tehokkain ohjelmisto Adminet

Haluatko viilata kannattavuutta parempaan suuntaan, tehdä parempaa tulosta, pysyä kilpailukykyisenä ja tietää yrityksen oikean taloudellisen tilanteen vaikka joka päivä?

Anna ohjelmistomme automatisoida toimistotöitä ja rutiineja mm. laskutuksessa, kirjanpidossa, rahaliikenteessä ja viranomaisilmoituksissa. Autamme sinua keskittymään tuottavaan työhön ja heittämään hyvästit turhille rutiinitöille!

Tutustu lisää     Pyydä ilmainen esittely

Tehokkain työkalu talotekniikan yrityksille

Adminet helpottaa ja tehostaa valtavasti eri kokoisten talotekniikkayritysten arkea tuomalla kaikki toiminnot yhteen pitkälle automatisoituun toiminnanohjausjärjestelmään. Adminet Lite on puolestaan pienille talotekniikan yrityksille rakentamamme kevyempi pilvipalvelukokonaisuus.

Ohjelmistossamme on huomioitu LVI- ja sähköalan sekä muiden talotekniikan erikoistoimialojen tarpeet. 

Tarjoamme sinulle:

  • Toimialakohtaiset toiminnot
  • Reaaliaikaisen töiden ja talouden seurannan
  • Tehoa, nopeutta ja helppoutta työhön automatiikan avulla
  • Tiedot kentältä toimistolle ja toiseen suuntaan ilman viiveitä
  • Yhden järjestelmän ratkaisun, jossa tieto kulkee saumattomasti
  • Pilvipalvelun, joka mahdollistaa työnteon missä ja milloin vaan
  • Toimialan tuntevaa tilitoimistopalvelua saman katon alta

”Ei ole paluuta entiseen”

Savon LVI-Talo Oy sai Adminetistä ison helpotuksen kahden toimipisteen ja kasvavan henkilöstömäärän hallintaan. Samalla päästiin eroon turhasta paperinpyörittelystä ja yrityksessä voidaan keskittyä tuottavaan työhön.

Paljon sovelluksia, esimerkiksi:

Tarjouslaskenta


Laske tarjoukset aina ajantasaisilla hinnoilla valmiita pakettirekistereitä tai omia pakettejasi hyödyntäen.

Laskutus


Laskuta urakat ja laskutyöt helposti – Adminet postittaa laskut. Näet koko laskutuksen tilanteen nopeasti.

Toimialan tarkin raportointi


Erittäin tarkat raportit liiketoiminnan ja projektien seurantaan. Seuraa kuluja ja tuottoja reaaliaikaisesti vaikka tuotekooditasolla.

 

Millaisissa tyypillisissä haasteissa olemme avuksi?

Kokosimme yleisiä haasteita, joiden parissa moni kollegasi taistelee tällä hetkellä. Näissä haasteissa autamme talotekniikka-alan asiakkaitamme.

Kuinka moni näistä haasteista osuu sinun kohdallesi?

 Hinnastot eivät ole ajan tasalla

 Laskutuksessa on viivettä

 Työmaiden tilanteesta ei ole tarkkaa tietoa

 Aikaa kuluu tietojen siirtoon käsin

 Töitä tai tuotteita unohtuu joskus laskuttaa

OMA AJANKÄYTTÖ

  • Minulla kuluu paljon aikaa toimistolla
  • Illat/viikonloput menevät toimistotöissä

TÖIDEN SUUNNITTELU

  • Tarjousten laskenta on työlästä
  • Hinnoittelu on työlästä
  • Työmaan ostojen suunnittelu ja teko on työlästä

TYÖMAAN HALLINNOLLISET TYÖT

  • Työntekijöillä menee aikaa paperien hakemiseen ja tuomiseen
  • Tieto hukkuu eri paikkoihin
  • En tiedä, missä säilyttäisin työmaideni kuvat ja dokumentit
  • Työt unohtuvat vihkoon
  • Työmaailmoitusten tekeminen on työlästä

TALOUSHALLINNON RUTIINIT

  • Ostolaskujen käsitteleminen ja maksaminen vie paljon aikaa
  • Palkanlaskenta vie joka toinen viikko turhankin kauan aikaa
  • Tulorekisteri-ilmoitusten teko vie aikaa

YLIMÄÄRÄISET KUSTANNUKSET

  • Kirjanpitopalvelu tuntuu kalliilta
  • Tuotteista maksetaan ylimääräistä

TIETOJEN YLLÄPITO JA SEURANTA

  • Tietojen siirto monen ohjelman välillä on työlästä
  • Työajan seuraaminen on vaikeaa
  • Työntekijöiden tietojen ylläpito on vaikeaa
  • Kaluston tietojen hallinta on vaikeaa
  • Kassavirran ennustaminen on vaikea
  • Kiinteistä kuluista ei ole tarkkaa tietoa

 

Helpot ja tehokkaat työmaan toiminnot mobiilissa

Adminetin mobiili on helppo työkalu työmaiden kirjauksiin. Sen avulla varmistat tietojen siirtymisen työmaan ja toimiston välillä tarkasti ja reaaliajassa. 

Hoidat mobiilissa kätevästi mm.

  • Työtilausten käsittelyn sekä niihin liittyvien tuntien, tarvikkeiden, suoritteiden, vuokralaitteiden, valokuvien ja tehtävien hallinnan kentällä.
  • Lomat ja poissaolot, työturvallisuusmittaukset, kulunvalvonnan ja ostolaskujen käsittelyn.
  • Tuntien kohdistamisen valituille litteroille, jos litterat ovat käytössä projektien seurannassa.

”Adminetin mobiilissa välilaskujenkin tekeminen on helppoa, kun suurin piirtein nappia painamalla saadaan sopivissa erissä lasku liikenteeseen, eikä asentaja edes huomaa välilaskutusta, kun kaikki hallinta säilyy samalla tilauksella.”

Mobiiliversio kuuluu automaattisesti kaikkien asiakkaidemme palvelupakettiin ja sitä kehitetään jatkuvasti asiakkailtamme saatavien toiveiden ja palautteen mukaan.

Voit tutustua mobiiliin tarkemmin alla olevan videon tai esittelysivun avulla:

Kenelle Adminet sopii?

Adminetistä löydät työkalut niin pienyrittäjän perustarpeisiin kuin isomman yrityksen laajoihin palvelukokonaisuuksiin. Ohjelmisto palvelee monipuolisesti erilaista talotekniikka-alan toimintaa urakoinnista keikkatöihin:


LVI

Adminet sopii monenlaiseen LVI-alan toimintaan ilmastointiasennuksista sammutusjärjestelmiin sekä  jäähdytysratkaisuja toteuttaville yrityksille.


Sähkö

Perinteisen sähköurakoinnin lisäksi Adminet palvelee mm. palo- ja hälyjärjestelmiin sekä automaatioratkaisuihin erikoistuneita toimijoita.


Muu talotekniikka

Adminet on ratkaisu myös erikoistuneempaan talotekniikka-alan toimintaan, kuten antenni- ja teleurakointiin tai verkonrakennukseen.

Asiakaskokemuksia:

 

Lue lisää talotekniikkayritysten kokemuksia Adminetin käytöstä:

Sähköalan asiakaskokemuksiin >>
LVI-alan asiakaskokemuksiin >>

Miksi juuri Adminet?

Kysyimme kymmeniltä asiakkailtamme Adminetin hyödyistä heidän toiminnalleen. Nämä mainittiin useimmiten:

Ajansäästö toimistorutiineista


98 % korosti säästäneensä merkittävästi aikaa toimiston rutiinityöstä. Monelle vaikutus on ollut useita henkilötyövuosia. Lisäksi moni toimitusjohtaja kertoi säästäneensä jo omassa työajassaan 1-2 päivää viikossa, minkä lisäksi töitä ei enää tehdä iltaisin ja viikonloppuisin.

Helpompi ja kevyempi arki


94 % kertoi töiden tekemisen olevan aiempaa helpompaa. Lisäksi 73 % koki työkuorman jakautuneen tasaisemmin yrityksen sisällä. Moni toimitusjohtaja ja taloushallinnosta vastaava kertoi saaneensa Adminetistä huomattavaa helpotusta omaan työmääräänsä.

Eroon papereista ja toimiston kahleista


79 %:lle paperittomuus on ollut erittäin tärkeä hyöty, sillä Adminetin myötä on voitu heittää hyvästit työlle paperisten tuntikorttien, laskujen, mappien ja kirjanpitoaineiston parissa. 63 % pitää myös merkittävänä hyötynä sitä, että töitä voi nykyään tehdä missä ja milloin vaan.

Lataa opas kannattavuuden parantamiseen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä talotekniikkayrityksen
kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi Selaa muita oppaita

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Miten Adminet otetaan käyttöön?

Emme koskaan myy ohjelmistoa tai palveluja pelkästä myymisen ilosta. Yhteistyön tavoitteena on aina tuottaa merkittävää hyötyä asiakkaan liiketoiminnalle.

Asiantuntijamme käy kanssasi tarkasti läpi yrityksesi prosessit ja Adminetin ratkaisut arkesi helpottamiseen ennen kuin sitoudut mihinkään.

Olemme tehneet yli 1000 toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojektia, joten olemme hioneet toimintatavat yrityksille mahdollisimman helpoksi. Käyttöönotossa tukenasi on koko matkan oma käyttöönottovastaava.

Käyttöönottovaiheen jälkeen saat suomenkielistä asiakaspalvelua soittamalla tai jättämällä viestin maksuttomaan asiakastukeemme.

 

”Adminetin käyttöönotto oli tehokas prosessi, johon oikeasti sisältyi koulutus­ta eikä meitä jätetty missään vaiheessa oman onnemme nojaan. Sen ansiosta saimme kaikki ominaisuudet tehokkaas­ti käyttöön. Myös uuden mobiilituntikor­tin käyttöönotto asentajille meni ihan sormia napsauttamalla, vaikka etukä­teen hieman mietitytti, kuinka he sisäis­tävät uuden mobiilin toimintatavan.”
Sähköpare Oy

”Mielestäni Adminetin käyttöönotto oli erittäin kronologinen ja ohjelmaa oppi käyttämään todella hyvin, kun pääsi oppimaan asioita tiettyjen steppien kautta.”
LVI-Xpert Oy

Käyttöönoton opas

Haluatko lisätietoa Adminetin käyttöönoton vaiheista sekä konkreettisia vinkkejä käyttöönottoprojektin helpottamiseen? Lataa ilmainen opas ohjelmiston sujuvaan käyttöönottoon:

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

 

Haluatko tietää lisää?



Joni Haapamäki - Admicom

JONI HAAPAMÄKI
Toimialajohtaja | Talotekniikka
LÄNSI-, KESKI- & ITÄ-SUOMI

040 743 6695

 

Teemu Parkkinen - Admicom

TEEMU PARKKINEN
Myyntipäällikkö | Talotekniikka
ETELÄ- & VARSINAIS-SUOMI

040 592 7020

Tommi Kalliokoski - Admicom

TOMMI KALLIOKOSKI
Myyntipäällikkö | Talotekniikka
POHJOIS-SUOMI

040 120 4828

 

Talotekniikan
pienyritys?

Kurkkaa yhteyshenkilöt tästä >>

Sulje haku