Rakentamisen ohjelmisto

Adminet on pitkälle automatisoitu rakennusalan toiminnanohjausjärjestelmä, jolla hallitset kaikki yrityksesi tapahtumat.

Tutustu tarkemmin

Tehokkain työkalu rakentamisen yrityksille

Adminet helpottaa ja tehostaa valtavasti eri kokoisten rakennusyritysten arkea tuomalla kaikki toiminnot yhteen pitkälle automatisoituun toiminnanohjausjärjestelmään. Adminet Lite on puolestaan kevyempi pilvipalvelukokonaisuus pienille rakentamisen yrityksille.

Ohjelmistossamme on huomioitu rakentamisen erikoistoimialojen tarpeet. 

Tarjoamme sinulle:

  • Toimialakohtaiset toiminnot
  • Reaaliaikaisen töiden ja talouden seurannan
  • Tehoa, nopeutta ja helppoutta työhön automatiikan avulla
  • Tiedot kentältä toimistolle ja toiseen suuntaan ilman viiveitä
  • Yhden järjestelmän ratkaisun, jossa tieto kulkee saumattomasti
  • Pilvipalvelun, joka mahdollistaa työnteon missä ja milloin vaan
  • Toimialan tuntevaa tilitoimistopalvelua saman katon alta

 

”Meillä on jäänyt aikaa itse työntekoon paljon enemmän”

Olemme auttaneet Rakennusliike Seppästä liiketoiminnan kasvattamisessa ja kehittämisessä tuomalla kaikki toiminnot yhden automatisoidun ohjelmiston sisälle. Näin on saatu vapautettua aikaa rutiinitöistä siihen olennaisimpaan, eli rakentamiseen.

Paljon sovelluksia, esimerkiksi:

Urakoiden hallinta


Hallitse urakat ja lisätyöt tarjouslaskennasta reaaliaikaiseen seurantaan asti.

Lue lisää

Kalustonhallinta


Hallitse yrityksesi kaikki laitteet ja niiden toimenpiteet yhdellä sovelluksella.

Lue lisää

Tiedonantovelvollisuus


Adminet koostaa ja lähettää raportit puolestasi. Ei tietojen keräämistä tai käsityötä.

Lue lisää

 

Millaisissa tyypillisissä haasteissa olemme avuksi?

Kokosimme yleisiä haasteita, joiden parissa moni kollegasi taistelee tällä hetkellä. Näissä haasteissa autamme rakennusalan asiakkaitamme.

Kuinka moni näistä haasteista osuu sinun kohdallesi?

 Työmaatiedot ovat hajallaan

Työmaiden tilanteesta ei ole tarkkaa tietoa

Aikaa kuluu tietojen siirtoon käsin

Laskutuksessa on viivettä

 Lisätöitä jää laskuttamatta

 

YLIMÄÄRÄISET KUSTANNUKSET

  • Taloushallinnon kokonaiskustannukset ovat korkeat
  • Kustannusten seuranta on vaikeaa

TYÖMAAHAN LIITTYVÄT TYÖT

  • Tarjouksen laskeminen on työlästä
  • Tarjouksen tiedot eivät ole muilla käytettävissä
  • Työntekijöillä menee aikaa paperien hakemiseen ja tuomiseen
  • Tieto hukkuu eri paikkoihin
  • En tiedä, missä säilyttäisin työmaideni kuvat ja dokumentit
  • Työmaailmoitusten tekeminen on työlästä
  • Työmaan hankintojen suunnitteleminen on työlästä

 

OMA AJANKÄYTTÖ

  • Minulla kuluu paljon aikaa toimistolla
  • Illat/viikonloput menevät toimistotöissä

TALOUSHALLINNON RUTIINIT

  • Ostolaskujen käsitteleminen ja maksaminen vie paljon aikaa
  • Läpilaskuttaminen on työlästä
  • Palkanlaskennan materiaalin koostaminen vie paljon aikaa

TIETOJEN YLLÄPITO JA SEURANTA

  • Tietojen siirto monen ohjelman välillä on työlästä
  • Työajan seuraaminen on vaikeaa
  • Työntekijöiden seuranta on vaikeaa
  • Kaluston tietojen hallinta on vaikeaa
  • Kassavirran ennustaminen on vaikea
  • Kiinteistä kuluista ei ole tarkkaa tietoa

 

Tehoa työmaille Adminetin mobiililla

Adminetin mobiili on helppo työkalu työmaiden hallintaan. Sen avulla varmistat tietojen siirtymisen työmaan ja toimiston välillä tarkasti ja reaaliajassa. Tutustu mobiiliimme videon avulla:

 

Kenelle Adminet sopii?

Adminetistä löydät työkalut niin pienyrittäjän perustarpeisiin kuin isomman yrityksen laajoihin palvelukokonaisuuksiin. Adminet palvelee monipuolisesti erilaista rakennusalan toimintaa:


Uudisrakentaminen

Adminet sopii uudisrakentamista tekeville yrityksille, myös talotehtaille ja projektiohjautuvaan valmistukseen. Sitä voivat käyttää myös esim. rappaukseen ja maalaukseen tai kattojen rakentamiseen erikoistuneet yritykset.


Korjausrakentaminen

Adminet sopii korjausrakentamisen yrityksille perinteisestä huoneistoremontista aina julkisivujen korjauksiin. Lisäksi se sopii vahinkosaneerausta tekeville toimijoille, esimerkiksi vesi- tai palovahinkoihin erikoistuneille yrityksille.


Muu rakentaminen

Adminet on oiva valinta myös infra- ja maanrakentajille sekä metallirakennusta tekeville yrityksille. Lisäksi se soveltuu monenlaiseen muuhun rakennustoimintaan, kuten purkuun, poraukseen ja perustöihin.

Etkö usko meitä?
Usko asiakkaitamme

Asiakasvideo: Veljekset Lehtinen Maalausliike Oy


Asiakasvideo: MaxBuild Oy


Miksi juuri Adminet?

Kysyimme kymmeniltä asiakkailtamme Adminetin hyödyistä heidän toiminnalleen. Nämä mainittiin useimmiten:

Ajansäästö toimistorutiineista


98 % korosti säästäneensä merkittävästi aikaa toimiston rutiinityöstä. Monelle vaikutus on ollut useita henkilötyövuosia. Lisäksi moni toimitusjohtaja kertoi säästäneensä jo omassa työajassaan 1-2 päivää viikossa, minkä lisäksi töitä ei enää tehdä iltaisin ja viikonloppuisin.

Helpompi ja kevyempi arki


94 % kertoi töiden tekemisen olevan aiempaa helpompaa. Lisäksi 73 % koki työkuorman jakautuneen tasaisemmin yrityksen sisällä. Moni toimitusjohtaja ja taloushallinnosta vastaava kertoi saaneensa Adminetistä huomattavaa helpotusta omaan työmääräänsä.

Eroon papereista ja toimiston kahleista


79 %:lle paperittomuus on ollut erittäin tärkeä hyöty, sillä Adminetin myötä on voitu heittää hyvästit työlle paperisten tuntikorttien, laskujen, mappien ja kirjanpitoaineiston parissa. 63 % pitää myös merkittävänä hyötynä sitä, että töitä voi nykyään tehdä missä ja milloin vaan.

Lataa tiivis tietopaketti rakentamisen ratkaisuistamme

Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin rakennusalan täsmätyökaluihin.

Lataa ilmaiseksi Selaa muita oppaita

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Rakennusalan työkalut - Admicom

Miten Adminet otetaan käyttöön?

Emme koskaan myy ohjelmistoa tai palveluja pelkästä myymisen ilosta. Yhteistyön tavoitteena on aina tuottaa merkittävää hyötyä asiakkaan liiketoiminnalle.

Asiantuntijamme käy kanssasi tarkasti läpi yrityksesi prosessit ja Adminetin ratkaisut arkesi helpottamiseen ennen kuin sitoudut mihinkään.

Olemme tehneet yli 1000 toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojektia, joten olemme hioneet toimintatavat yrityksille mahdollisimman helpoksi. Käyttöönotossa tukenasi on koko matkan oma käyttöönottovastaava.

Käyttöönottovaiheen jälkeen saat suomenkielistä asiakaspalvelua soittamalla tai jättämällä viestin maksuttomaan asiakastukeemme.

 

”Olin tosi yllättynyt siitä, kuinka helposti käyttöönotto meni – se todellakin oli kivuton. Tykkäsin siitä, että asioita opeteltiin pala kerrallaan ja käytiin läpi viikoittain.

Adminetin käyttöönotto oli ehdottomasti pienen vaivan arvoista. Kauniisti sanottuna Adminet on tuonut meidät 2020-luvulle. Hui kauhea, oikein tulee tuskanhiki, kun miettii, millaista arkemme ennen oli.
Rakennus P. Jokelainen Oy

”Positiivinen asia oli myös se, että kouluttajat olivat hirmu hyviä. Olemme tykänneet koko Admicomin tiimistä ihan myyntitilanteesta kouluttajiin ja kirjanpitäjäämme. Kaikki ovat olleet tosi päteviä ammattihenkilöitä, joilta saamme apua aina tarvittaessa.”
Laatulattiat Uusimaa Oy

 

Käyttöönoton opas

Haluatko lisätietoa Adminetin käyttöönoton vaiheista sekä konkreettisia vinkkejä käyttöönottoprojektin helpottamiseen? Lataa ilmainen opas ohjelmiston sujuvaan käyttöönottoon:

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Olisiko Adminet ratkaisu sinunkin yrityksesi arjen haasteisiin? Ota yhteyttä, niin otetaan asiasta selvää:

LVI ohjelmisto | Adminet LVI-alan yrityksille

Hanki ilmainen opas maarakennusalalle

Saat on tietopaketin ratkaisuistamme maarakennusalalle.

Hanki ilmaiseksi Selaa muita oppaita

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Sulje haku