Ole meidän kumppani – tilitoimistokumppani 🖤

Ole meidän kumppani – tilitoimistokumppani 🖤

Haluamme tarjota asiakasyrityksillemme parhaan mahdollisen toiminnanohjausjärjestelmän Adminetin, sekä luotettavaa ja asiantuntevaa tilitoimistopalvelua.

Kasvatamme juuri nyt kumppaniverkostoa ja tarjoamme yhteistyömahdollisuutta tilitoimistoille, jotka haluavat keskittyä asiantuntijatyöhön rutiinikirjausten sijaan.

Lue lisää kumppanuudesta

Mikä Adminet?

Adminet sujuvoittaa yrittäjän arkea tuomalla kaikki toiminnot yhteen pitkälle automatisoituun toiminnanohjausjärjestelmään. Ohjelmistossamme on huomioitu eri toimialojen erityispiirteitä, sekä edistykselliset taloushallinnon ominaisuudet.

Useita sovelluksia, kuten:

Kirjanpito


Kaikki tiedot siirtyvät asiakasyrityksessä automaattisesti kirjanpitoon normaalin työn ohella.

laskutusohjelma kuittaus

Palkanlaskenta


Palkanlaskenta alusta loppuun täysin paperittomasti yhdessä järjestelmässä.

Tilinpäätös


Kirjanpitoaineiston muodostuessa päivittäin, on tilinpäätös kaikille vaivattomampaa.

Miksi juuri Adminet?

Järjestelmän automatiikka mahdollistaa taloushallinnon rutiinien automatisoinnin. Tämä säästää resursseja sekä asiakasyrityksiltä että tilitoimistoilta ja vapauttaa kirjanpitäjän aikaa rutiinityöskentelystä asiantuntijuuden hyödyntämiseen. Asiakasyrityksemme saavat reaaliaikaisuuden lisäksi Adminetistä tehokkaat toiminnot päivittäisten rutiinien hoitamiseen ja voivat hoitaa yrityksen asioita missä ja milloin vain.

 

 


Reaaliaikaisuus säästää aikaa

Rutiinikirjaukset poistuvat ja tilitoimiston työ muuttuu enemmän tarkastamiseksi ja hyväksymiseksi. Kaikki tieto on heti saatavilla, eikä asiakasyritysten tarvitse enää lähettää tietoja manuaalisesti kirjanpitäjälle tai odottaa raportteja tilitoimistolta.


Ihimillisen virheen riski pienenee

Tietojen moninkertaisessa kirjaamisessa, syntyy aina riski inhimilliseen virheeseen. Adminet toimii kertakirjauksen periaatteella, joten kun tieto syötetään kerran järjestelmään, siirtyy se automaattisesti kaikkialle missä sitä tarvitaan. Esimerkiksi tuntikirjaukset siirtyvät automaattisesti palkanlaskentaan esimiehen hyväksynnän jälkeen.


Kaikki samassa ohjelmassa

Adminetillä yritys hoitaa kaiken päivittäisen tekemisensä kirjaamisen ja tilitoimisto saa yhdellä kirjautumisella kaikki tarvitsemansa tiedot. Viestintä onnistuu suoraan järjestelmän sisällä, joten esimerkiksi puuttuvien tietojen kysely onnistuu kätevästi ilman erillistä yhteydenottoa.

Tulevaisuuden tilitoimisto 2020

Lue lehdestä asiantuntijoiden näkemyksiä tilitoimistoalan lähitulevaisuudesta sekä alan yritysten kokemuksia Adminetin käytöstä.

1. Pääkirjoitus: Tilitoimistojen ja Adminetin yhteistyössä on voimaa

2. Monitoimisto Oy: Enemmän aikaa asiakastyöhön

3. 11 tehokasta työkalua tilitoimistolle: Yksi järjestelmä, yhdet tunnukset, kaikki ominaisuudet

4. Ajankohtaista: Asiakkaat arvostavat toimialakohtaisia ominaisuuksia

5. Tilitalo Aaltonen Oy: Helpoin käyttöönotto

6. Vuosikello: Mitä jos työkuorma ei kasaantuisikaan?

7. Haglex Oy: Adminetin käyttö on sujuvaa ja sulavaa

8. Asiantuntijan kynästä: Tilitoimistot digimurroksen suunnannäyttäjinä

Mikä kumppanuus?

Tilitoimistoilla on iso merkitys asiakasyritysten ohjelmistovalinnassa sillä asiakkaat luottavat tilitoimistojen asiantuntemukseen ja arvostavat henkilökohtaista otetta. Meille tilitoimistot ovat tärkeitä kumppaneita, mutta myös ohjelmiston jakelijoita.  Tule kumppaniksemme ja saat lisää asiakkaita sekä helpotat omaa työkuormaasi.

Jutellaanko lisää aiheesta?

 

 

Asiakkaidemme kokemuksia Adminetistä:

 

 

Kysy lisää!

Haluaisitko keskustella yhteistyöstä kanssamme? Ota yhteyttä niin kerromme lisää!

 

Mia Häll - Admicom

MIA HÄLL
Kumppanuusjohtaja
Tilitoimistoyhteistyö

044 353 1868

Sulje haku