Asiakkaallemme

Adminetin käyttöönoton jälkeen sinua palvelee asiantunteva asiakastukemme, josta löytyy jokaiseen Adminetin osa-alueeseen erikoistuneita ammattilaisia.

Kirjaudu Adminettiin  Yhteys tukeen

Haluan kirjautua Adminettiin


Tietoa Adminetin käytöstä eri laitteilla

Sekä Adminetin pääversio että mobiili toimivat suoraan selaimessa, joten asiakkaanamme sinun ei tarvitse ladata erillistä sovellusta sovelluskaupasta tai huolehtia sen päivittämisestä. Täysversiolla ja mobiiliversiolla on erilliset kirjautumislinkit.

Huolehdimme päivittämisen puolestasi, jolloin kaikilla asiakkaillamme on automaattisesti aina uusimmat ominaisuudet käytössä laitteesta riippumatta. Näin varmistutaan myös siitä, että järjestelmä toimii kaikilla laitteilla ja käyttöjärjestelmillä.

Ongelmia kirjautumisessa? Jos kirjautumisen kanssa on ongelmia, olethan yhteydessä oman yrityksesi pääkäyttäjään tai Admicomin asiakastukeen. 🙂


Kirjautumisosoitteet

Pääset kirjautumaan omilla Adminet-tunnuksillasi näissä osoitteissa yrityksessänne käytössä olevan ohjelmistopaketin mukaan:

Haluan kirjautua järjestelmän täysversioon:

Adminet

Adminet Lite

Haluan kirjautua mobiilinäkymään:

Adminetin mobiili

Adminet Liten mobiili

Löydät nämä kirjautumislinkit myös verkkosivustomme päävalikosta. Mobiiliversion linkit ovat näkyvissä, kun vierailet verkkosivuillamme mobiililaitteella.


Vinkki kirjautumisosoitteen tallentamiseen mobiilissa

Voit tallentaa kirjautumisosoitteen itsellesi suosikiksi tai pikakuvakkeeksi oman mobiililaitteesi päänäkymään, jolloin linkki on aina nopeasti käytettävissä.

Pikakuvakkeen tallentamisen ohjeet vaihtelevat käyttöjärjestelmän ja selaimen mukaan, joten kannattaa googlettaa ohje oman selaimesi mukaan (esim. ”chrome osoitteen lisääminen pikakuvakkeeksi”).

Tarvitsen asiakastukea

Asiakkaanamme siirryt ohjelmiston käyttöönottovaiheen jälkeen asiantuntevan ja ystävällisen asiakastukemme piiriin. Asiakastuessa palvelemme teitä päivittäisissä Adminettiin liittyvissä opastus- ja virhetilanteissa. Käytössäsi on myös kattavat ja aina ajantasaiset käyttöohjeet, joihin pääset helposti käsiksi suoraan Adminetistä.


Yhteydenotot asiakastukeen

Asiakastukemme palvelee asiakkaita Adminetin käyttöön liittyvissä kysymyksissä jokaisena arkipäivänä klo 8-16 suoraan Adminet-järjestelmästä jätettävien viestimuotoisten tukipyyntöjen kautta ja puhelimitse. Otathan puhelimitse yhteyttä vain niissä tapauksissa, kun avun tarpeesi on akuutti ja työn jatkaminen sitä vaatii. Näin saamme pidettyä paremmin linjat auki kiireellisille tapauksille.

Ensisijaisesti suosittelemme jättämään kirjallisen tukipyynnön Adminetistä, jolloin se saapuu heti vapaana olevalle käsittelijälle, jolla on osaamista kyseisestä ohjelmiston osa-alueesta. Tukipyynnöissä on myös se etu, että vastaukset jäävät sinulle talteen myöhempää käyttöä varten. 

työn tilaus

Ota tukeemme yhteyttä (ark. 8-16)


Yleinen ohjelmistotuki: 044 433 3200
Kirjanpidon ohjelmatuki: 044 433 3202
Palkanlaskennan ohjelmatuki: 044 433 3207

Henkilökunnan yhteystiedot

Ohjeita ja vinkkejä asiakkaalle

Pystymme asiakastuessa varmistamaan asiakkaillemme mahdollisimman sujuvan palvelun muutamilla pienillä yhteistyötä helpottavilla asioilla. Oppaasta saat ohjeita ja vinkkejä sujuvaan asiointiin.

Avaa asiakastuen opas

Avaa etäyhteys tukeen


Alla olevasta linkistä saat avattua helposti ja nopeasti etäyhteyden asiakastukeen tuplaklikkaamalla latautuvaa tiedostoa.

Avaa etäyhteys

resursointi

Saitko etukäteen Teamviewer-kokouslinkin (muotoa: mxx-xxx-xxx)? Lataa tapaamissovellus alta ja liity kokoukseen saamallasi tunnuksella:

Lataa tapaamissovellus

Tilaa viikon vinkki


Tilaa viikon vinkit sähköpostiisi, niin lähetämme sinulle hyödyllisiä ohjeita Adminetin tehokkaaseen käyttöön joka torstai.

Tilaa vinkit sähköpostiin


Käyttöohjeita Adminettiin

Käyttöohjeita löytyy kattavasti järjestelmän omasta Adminet Wikistä sekä tool tip -ohjeina sovelluksissa. Adminetin sähköisistä käyttöohjeista löydät ohjeet näppärästi sovelluksittain järjestetyistä kansioista sekä hakutoiminnon avulla.

Lähetämme kaikille asiakkaillemme myös hyödyllisiä käyttövinkkejä sähköpostilla kuukausittain.


Kehitetään Adminettiä yhdessä

Teemme aktiivista yhteistyötä asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa, jotta voimme kehittää Adminetistä aina paremmin talotekniikka- ja rakennusalan ammattilaista palvelevan toiminnanohjausjärjestelmän.

Siksi otamme myös palautetta ja kehitysehdotuksia vastaan mielellämme.

Sulje haku