Usein kysyttyä | Oppaat ja esitteet | Asiakkaalle | Esittely- ja asiakaskokemusvideoita
Usein kysyttyä
Lue vastauksia muutamiin useimmin kysyttyihin kysymyksiin ja ota meihin rohkeasti yhteyttä, jos joku jää vielä mietityttämään.
1. Kenelle Adminet on tarkoitettu?
Adminet on tarkoitettu talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan yrityksille, jotka haluavat tehokkaimman ja automatisoiduimman toiminnanohjausjärjestelmän tehostamaan toimintaansa ja kilpailukykyään. Adminet palvelee erityisen hyvin esimerkiksi sähkö-, putki-, ilmastointi- ja rakennusyrityksiä sekä valmistavaa teollisuutta.
Asiakkaamme ovat valinneet Adminetin, koska se on asiakastoimialojen tarpeisiin rakennettu ja yksi järjestelmä riittää toimistolta työmaalle ja tuotantoon – aina kirjanpitoon saakka.
2. Miksi valitsisin juuri Adminetin?
Adminet on markkinoiden tehokkain työkalu yrityksesi kasvun ja kehittymisen tueksi, koska se on automatisoidumpi kuin yksikään muu järjestelmä. Adminet vapauttaa parhaimmillaan satoja tunteja vuodessa toimistotöistä tuottavaan työhön. Laskutat sillä myös kaikki työt ja tarvikkeet.
Voit käyttää Adminettiä missä ja milloin vain, eikä sinun tarvitse murehtia päivityksistä ja muista teknisistä asioista. Adminet on 100% paperiton, eli pääset eroon kaikesta paperinpyörittelystä. Saat reaaliaikaisen tiedon yrityksesi taloudesta, etkä vasta tilinpäätöshetkellä.
3. Kuinka paljon Adminet maksaa?
Adminetin hinta määräytyy aina asiakkaan valitseman sovelluskokonaisuuden ja palvelukokonaisuuden laajuuden mukaan. Kysy rohkeasti tai ota yhteyttä lomakkeella ja kartoitamme tarpeitanne vastaavan kokonaisuuden.
Asiakkaan liiketoiminnan kokonaisvaltainen tukeminen on admicomilaisille sydämenasia. Sen vuoksi kartoittamalla yrityksenne toimintatavat voidaan yhdessä varmistaa, että ohjelmistohankinta on teille kannattava.
4. Mihin sitoudun kun valitsen Adminetin?
Kuukausimaksullinen pilvipalvelu on huomattavasti riskittömämpi ratkaisu kuin suuri kertainvestointi ohjelmistolisenssiin tai räätälöidyn järjestelmän kehittämiseen.
Noudatamme sopimuksissamme Suomen IT-alan sopimusehtoja, joissa määritellään esimerkiksi pilvipalvelun irtisanomisaika. Voit tutustua sopimusehtoihin tarkemmin täältä: IT2018-ehdot
5. Entä jos en tarvitse näin laajaa järjestelmää?
Järjestelmään valittava sovelluskokonaisuus perustuu aina asiakkaan tarpeisiin. Sen vuoksi Adminet soveltuu erinomaisesti eri kokoisille yrityksille, koska voit ottaa käyttöön sovellukset tarpeiden mukaan, esimerkiksi laskutuksesta laajempiin kokonaisuuksiin ja palvelupaketteihin.
Adminet on rakennettu erillisistä sovelluksista, joita voit helposti ottaa käyttöön myöhemminkin esimerkiksi yritystoiminnan kasvaessa. Pienyrityksille tarjoamme kevyempää Adminet Lite -palvelukokonaisuutta.
6. Onko minun pakko ottaa tilitoimistopalvelut teiltä?
Ei ole. Admicomin omalta tilitoimistolta tai yhteistyökumppaneiltamme saat kuitenkin osaavimmat henkilöt hoitamaan yrityksesi palkanlaskennan ja kirjanpidon tarkasti ja tehokkaasti.
Omalla tilitoimistollamme on luonnollisesti eniten kokemusta Adminetillä tehtävästä kirjanpidosta ja palkanlaskennasta.
Pienyritysten Adminet Lite -palvelukokonaisuuteen sisältyy tarvittaessa kumppanitilitoimisto, mutta voit jatkaa myös nykyisen tilitoimistosi asiakkaana.
7. Mitä järjestelmän automatiikka tekee?
Ennen käyttöönottoa määritellään, kuinka automatiikka yrityksesi rutiineja hoitaa, ja näitä määrityksiä voidaan muokata myöhemminkin. Automatiikka ei siis tee päätöksiä puolestasi, vaan sinun toiveisiisi perustuen.
Esimerkiksi yksikään ostolasku ei mene maksuun ilman hyväksyntääsi, jos niin haluat, vaikka automatiikka hoitaakin laskujen vastaanottamisen, tiliöinnin, maksuaineiston muodostamisen ja pankkiin lähettämisen, eli toistuvat peruspuuhat. Sinä päätät mitä ostoja ja millä aikataululla maksuun lähtee, automatiikka hoitaa muun.
Tutustu Adminetin automatiikkaan >>
8. Voinko luottaa Adminetin tietoturvaan?
Kaikki tietoliikenne on SSL-suojattua, eli jo käytettävässä verkkoyhteydessä on vahvin suojaus. Tämän lisäksi Suomessa sijaitseva palvelinkeskus on SAS 70 Type II –sertifioitu.
Adminetin palvelinkeskusta vartioidaan turvahenkilöstön toimesta 24/7 ja kulunvalvonnassa on käytössä biometriset tunnistimet.
Lue GDPR-tietosuoja-asetuksesta >>
9. Kenellä on pääsy Adminetissä oleviin tietoihini?
Sinä itse päätät. Teemme asiakkaillemme useimmiten tunnuksia rajoitetuilla käyttöoikeuksilla, jolloin esimerkiksi toimitusjohtajalla, työnjohdolla, työntekijöillä ja tilintarkastajilla kaikilla on roolinsa kannalta tarvittavat oikeudet tarkastella ja muokata tietoja.
Lisäksi Admicomin asiakastuki ja käyttöönottovastaava pääsevät käsiksi tietoihinne, kun esitätte kysymyksiä esimerkiksi järjestelmässänne olevista luvuista ja tarvitsette asiakaspalvelua.
Rakentamisen ratkaisut
Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin rakennusalan täsmätyökaluihin.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Talotekniikan ratkaisut
Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin talotekniikan täsmätyökaluihin.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Teollisuuden ratkaisut
Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin teollisuuden täsmätyökaluihin.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Maarakentamisen ratkaisut
Oppaan avulla voit tutustua tehokkaisiin
maarakentamisen täsmätyökaluihin.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Vinkkejä ja ohjeita toimintaasi:
Nykyaikainen toiminnanohjaus
Mistä tunnistaa nykyaikaisen järjestelmän?
Oppaasta löydät 6 kriteeriä.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Järjestelmän hankkiminen
Huomioi ainakin nämä – oppaasta saat
5 vinkkiä järjestelmän hankintaan.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Kannattavuuden parantaminen
Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä
kannattavuuden parantamiseen.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Sujuva käyttöönotto
Saat oppaasta konkreettisia vinkkejä
käyttöönottoprojektin helpottamiseen.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.
Tutustu Adminetin sovelluksiin:
Kameratoiminnot
Adminetin kameratoiminnoilla saat otettua näppärästi puhelimella tai tabletilla kuvat esimerkiksi kuiteista ja työmaiden havainnoista. Kuvat saa liitettyä helposti esimerkiksi matkalaskulle tai työmaapäiväkirjaan.
Sähköiset lomakkeet
Vähennä paperin määrää yrityksessäsi sähköisillä talotekniikan ja rakentamisen lomakkeilla. Adminet täyttää esimerkiksi suunnitelmille, pöytäkirjoille ja ilmoituksille perustiedot puolestasi.
Kalustonhallinta
Adminetin kalustonhallinnan sovelluksella hallitset helposti yrityksesi kalustoa ja toimenpiteitä, kuten katsastuksia ja huoltoja. Saat toimenpiteistä myös muistutukset ja voit seurata koneiden kannattavuutta.
Hankinnan tehostaminen
Lataa hankinnan opas, josta löydät vinkkejä yrityksesi hankintaprosessin kehittämiseen ja kattavan kuvauksen tehokkaista hankinnan työkaluista.
Litteraseuranta
Kirjanpitotasoisella litteraseurannalla budjetin, ennusteen ja toteuman seuranta ja vertailu sekä tietoihin porautuminen muodostavat ainutlaatuisen työvälineen.
Maalausalan rakennekirjasto
Rakennusalan yleisissä tarjouslaskennan välineissä maalauksen osuus jää pieneksi. Adminetissä hyödynnät laajaa maalausalan ammattilaisten tekemää rakennekirjastoa.
Avaa etäyhteys tukeen
Alla olevasta linkistä saat avattua helposti ja nopeasti etäyhteyden asiakastukeen tuplaklikkaamalla latautuvaa tiedostoa.
Liity kokoukseen
Saitko etukäteen Teamviewer-kokouslinkin (muotoa: mxx-xxx-xxx)? Lataa tapaamissovellus alta ja liity kokoukseen saamallasi tunnuksella:
Tilaa viikon vinkki
Tilaa viikon vinkit sähköpostiisi, niin lähetämme sinulle hyödyllisiä ohjeita Adminetin tehokkaaseen käyttöön joka torstai.
Asiakasvideo: Rakennus-Kaseva Oy
Asiakasvideo: Rakennusliike Seppänen Oy
Asiakasvideo: Veljekset Lehtinen Maalausliike
Esittelyssä: Adminetin mobiili
Esittelyssä: Adminet Lite
Asiakasvideo: Savon LVI-Talo Oy
Kauppalehti 25.1.2019
Admicom on viime vuonna listautuneiden tähti
Kauppalehti 15.1.2019
Admicomin ennätysnopea tulosjulkistus hakee vertaistaan – tähän pystyy harva listaamatonkaan yhtiö
Tivi 15.8.2018
Vuoden Tivi-yritys on Admicom – jyväskyläläinen ohjelmistotalo kasvoi alkuvuonna +44 %
Pörssisäätiö 25.5.2018
Kuukauden yhtiö: Admicom iloitsee laajasta työntekijäomistajien joukosta
Yrittäjästä omistajaksi 12.10.2017
Digitalisaatio tuo murroksen taloushallintoon
Kauppalehti 10.10.2017
Toiminnanohjauksen taustalla on alojen tarkka tuntemus
Eurometalli 7/2017
Uuden teollisuuden toiminnanohjausjärjestelmän suosio yllätti
Keskisuomalainen 20.8.2017
Myynti vetää, osaajia tarvitaan lisää
LVISNet 1/2017
Tehokkaasta ostoprosessista kilpailuetua
Eurometalli 5-6/2017
Admicom Oy tuo teollisuuteen uuden toiminnanohjausjärjestelmän
Kiinnostuitko?
Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.