Ohjelmistopalvelut

Yksi pitkälle automatisoitu järjestelmä talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan yrityksille.

Tutustu Adminettiin

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Asiakkuudenhallinta (CRM)

Ota aktiivinen ote myyntiin, markkinointiin ja asiakaspalveluun – saavutat enemmän ostavia asiakkaita ja luot kannattavampia asiakkuuksia. Adminetin asiakkuudenhallinta on helppokäyttöinen työkalu asiakastietojen hallintaan ja toimenpiteiden suunnitteluun.

Voit aikatauluttaa esimerkiksi ostotapahtuman yhteydessä jälkimarkkinoinnin toimenpiteet, kuten tyytyväisyyskyselyn, lisäpalveluiden ja huoltotoimenpiteiden myynnin sekä muut palvelut. Toimenpiteillä varmistat asiakkaan tyytyväisyyden ja pysymisen aktiivisesti ostavana asiakkaana.

Yhteisillä työkaluilla tietojen välittyminen ja yhteistyön onnistuminen henkilöiden, osastojen ja toimipisteiden välillä varmistuu. Reaaliaikainen tiedon saatavuus tehostaa asiakaspalvelua ja myyntiä.

Adminetin asiakkuudenhallintaan sisältyy

  • Asiakasrekisteri
  • Kontaktirekisteri
  • Myynnin aktiviteettiseuranta
  • Myynnin tavoiteseuranta
  • Tarjousseuranta
  • Joukkoviestintä (sähköpostit)
  • Postituslistat ja tarratulosteet
  • Tietojen sisäänluku ulkopuolisista rekistereistä

Adminetin asiakkuudenhallinnan käyttötapoja


Markkinointiin

Määrittele vapaasti millaista tietoa haluat kerätä, kuinka luokittelet tiedot ja minkä tyyppisiä tapahtumia seuraat.

Segmentointi- ja luokittelutietojen avulla kohdistat markkinointitoimenpiteet oikeille kohderyhmille ja seuraat toimenpiteiden vaikutusta.


Myyntiin

Määrittele myyntialueet ja vastuuhenkilöt, suunnittele toimenpiteet ja seuraa tapahtumia.

Myyjä saa käyttöönsä työnsä kannalta oleellisen taustatiedon sekä työkalut tehtävien suunnitteluun ja aikataulutukseen. Suunnitellut soitot ja tapaamiset näkyvät myös myyjän kalenterista.

Myynnin johdon on helppo seurata tapahtumia ja ohjata toimintaa. Työkalusta pystyy lukemaan myyjien tallentamia dokumentteja, tarjouksia ja muita kommentteja.


Asiakaspalveluun

Asiakkuudenhallinta antaa hyvän perustan asiakassuhteiden suunnittelulle ja hoitamiselle sekä varmistaa laadukkaan asiakaspalvelun.

Yhteisellä työkalulla tietojen välittyminen ja yhteistyön onnistuminen eri osastojen välillä varmistuu. Esimerkiksi myymälässä nähdään asennuspuolen toimittamat palvelut ja toisin päin. Tieto säilyy yrityksessä riippumatta henkilöstössä tapahtuvista muutoksista tai poissaoloista.

Katso asiakasvideo:

Kertokaa minulle lisää

Täytä lomake niin vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminetin hyödyistä juuri sinun liiketoiminnallesi.

Asiakkuudenhallintaohjelmisto - Adminet toiminnanohjausjärjestelmä - Admicom


Sulje haku