Tiedonhallinta
Sähköinen tiedonhallinta talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden yrityksille
Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän sähköisen dokumentinhallinnan ansiosta kaikki yrityksesi asiakirjat ja kuvat ovat varmassa tallessa ja oikeassa paikassa. Tiedot löytyvät nopeasti ja ovat kaikkien käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta. Samalla poistuu mappien ja papereiden käsittelyyn kuluva aika.
Kuiteista ja työmaiden havainnoista saa myös otettua helposti kuvat mobiilisti puhelimella tai tabletilla ja liitettyä ne esimerkiksi matkalaskun tai työmaapäiväkirjan liitteiksi.
Pdf-lomakkeilla hallitset isompiin kohteisiin ja pienempiin töihin liittyviä lomakkeita sähköisessä muodossa. Adminet täyttää tietoja puolestasi ja lomakkeet jäävät varmaan talteen arkistoon.
Henkilöstön koulutuksia, pätevyyksiä sekä lupia tallennat ja seuraat puolestaan Osaamiset-sovelluksella, jonka avulla muistat esimerkiksi järjestää uusintakoulutukset ajoissa.
Myös kaikki asiakastiedot saadaan talteen Adminetin asiakkuudenhallintaan.
Adminetin sovellukset tiedonhallintaan
Dokumentinhallinta
Säilytä sähköiset dokumentit ja kuvat oikeassa asiayhteydessä, missä ne pysyvät varmassa tallessa ja löytyvät helposti.
Pdf-lomakkeet
Adminetin Pdf-lomakkeilla saat paperin määrän vieläkin vähemmäksi. Järjestelmä täyttää perustiedot puolestasi.
Asiakkuudenhallinta
Ylläpidä asiakastietoa yhdessä järjestelmässä – teet parempaa asiakaspalvelua ja tehokkaampaa myyntiä sekä markkinointia.
Katso asiakasvideo: