Adminet

Tehosta yrityksesi arkea yhdellä automatisoidulla pilvipalvelulla, jolla hallitset kaikki yrityksesi toiminnot. Palvelumme on täsmäratkaisu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden pk-yritysten tarpeisiin ja sillä on jo yli 20 000 käyttäjää.

Tutustu Adminettiin

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Ostolaskut

Ostolaskujen käsittely automatisoidusti

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmässä ostolaskujen käsittely ja hallinta on pitkälle automatisoitu, jolloin käsittelyprosessista saadaan poistettua useita työvaiheita. Kaikki laskut saapuvat Adminettiin, joten käyttäjän tehtäväksi jää vain laskujen tarkistus ja maksuun hyväksyminen.

Laskut arkistoituvat automaattisesti, jolloin niitä on helppo selailla tai laskuttaa eteenpäin.


Adminetin ostolaskujen hyötyjä

  • Ei enää paperisten laskujen käsittelyä.
  • Järjestelmä näyttää sinulle hintaeron tilauksen ja laskun välillä.
  • Ostot ohjautuvat aina oikealle kohteelle tai tilaajalle.
  • Varmistaa edelleenlaskuttamisen.
  • Tiedot siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon.

Katso asiakasvideo:

 

 

Ostolaskujen tarkastus on helppoa

Adminet täsmäyttää rivien summat laskun summaan puolestasi ja ilmoittaa, jos niissä on eroa. Voit myös ostolaskua tarkastaessasi tarkistaa, olisiko tilatuista tuotteista ollut edullisempia vaihtoehtoja. Hintoja voidaan verrata hinnastoon, jolloin hintoja verrataan saman tuotekoodin eri toimittajien hintojen välillä.

Jos hankit käyttöösi vastaavien tuotteiden rekisterin, vertaa Adminet hintoja useiden toisiaan vastaavien tuotteiden tuotekoodien välillä.

Lataa vastaavien tuotteiden esite

Tutustu Adminetin vastaavien tuotteiden rekisteriin ilmaisen esitteen avulla.

Rutiinityön määrä yrityksessäsi vähenee entisestään, kun Adminet oppii tiliöimään ostolaskut puolestasi. Järjestelmässä on yli 900 toimittajaa, joiden tiliöinnit on automatisoitu. Kaikki lasku- ja maksutiedot siirtyvät automaattisesti kirjanpitoon.

Edelleenlaskuta rivit tehokkaasti

Laskutöille ostetut rivit Adminet ehdottaa laskutettaviksi. Voit muokata laskutettavia määriä tai valita myös urakkatöille ostetut laskutettaviksi. Muuten urakalle ostetut tuotteet kertyvät kuluiksi. Adminettiin jää jälki kaikesta ostetusta ja näin saat varmistettua, että kaikki tulee laskutettua.

Automatisoitu laskujen maksatus

Hyväksytyt laskut menevät automaattisesti maksuun erä-, kassa-alennus- tai muuna haluttuna maksupäivänä. Adminet maksaa laskut automaattisesti määrätyltä tililtä, ja jos rahat eivät riitä yhdellä tilillä, kerää järjestelmä summan automaattisesti eri tileiltä.

Halutessasi automaattinen maksatus voidaan poistaa käytöstä, jolloin voit antaa maksuluvat käsin. Adminettiä käytettäessä ei siltikään tarvita erillisiä pankkiohjelmia.

Käsittele ostolaskut helposti myös mobiilissa

Adminetin mobiilissa selaat, kohdistat, kommentoit ja kuittaat helposti myös sinulle hyväksyttäväksi ohjatut ostolaskut. Voit myös palauttaa laskuja tarkastettaviksi tai lähettää tiliöitäviksi. Pystyt tarkastelemaan laskun kiertohistoriaa, ylläpitämään sisäisen laskennan kohdistuksia, tarkastelemaan laskurivejä ja ylläpitämään niiden laskutusohjauksia sekä tarkastelemaan laskun käsittelijöiden huomautuksia ja lisäämään omat kommenttisi.

Adminet huomauttaa, jos esimerkiksi laskun tiliöinnissä on puutteita tai laskun summa ei vastaa alkuperäisen tilauksen summaa.

 

Kertokaa minulle lisää

Täytä lomake niin vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminetin hyödyistä juuri sinun liiketoiminnallesi.

Adminet toiminnanohjausjärjestelmä - Tietokoneella tai mobiililla


Sulje haku