Adminet

Yksi pitkälle automatisoitu järjestelmä talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan yrityksille.

Tutustu Adminettiin

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Kalustonhallinta

Adminetin kalustonhallinta-ohjelman avulla hallitset yrityksesi kalustoa, niiden liitteitä ja niihin kohdistuvia toimenpiteitä. Sovelluksellamme seuraat omassa käytössänne olevia koneita, työvälineitä ja ajoneuvoja sekä työmaille ja asiakkaille vuokrattavia koneita.

Sovelluksella hallitset helposti myös yrityksesi käyttöomaisuutta eli esimerkiksi avaimia, puhelimia, tietokoneita ja erilaisia yrityksessäsi käytettäviä työkaluja. Näin pysyt jatkuvasti ajan tasalla siitä, mitä erilaisia laitteita ja tavaroita yrityksessäsi on käytössä ja kenellä ne ovat.

Konekortti on tekninen tietopakettisi

Laiteinformaation taltioit konekorteille, joiden lisätiedot on mahdollista rakentaa laiteryhmittäin vapaavalintaisesti. Saat tallennettua myös koneisiin, ajoneuvoihin ja laitteisiin liittyvät asiakirjat, sopimukset ja ohjeet. Näin kaikki laitetieto löytyy pysyvästi samasta paikasta.

konekortti-kalustonhallinta

Saat toimenpiteistä muistutukset

Konekorteille voit kirjata myös laitteisiin kohdistuvat toimenpiteet, kuten huollot, niiden toistuvuuden sekä kunkin tehtävän vastuuhenkilön. Adminet huolehtii toimenpiteiden suorituksesta ajallaan muistuttamalla vastuuhenkilöitä niistä.

muistutukset-kalustonhallinta

Kalusto tarkempaan seurantaan

Vuokrattavat laitteet kohdistat työmaille ja asiakkaille työtilausten käsittelyn kautta. Konekortteja selatessasi näet punaisista ja vihreistä pallosymboleista heti, onko laite varattu.

Koneen kannattavuuden seuranta onnistuu, kun luot kalustolle oman kohteen ja lisäät koneille ja laitteille kustannushinnan. Työtilauksen laskuttaminen kirjaa laitekustannukset kuluksi ko. työlle ja vastaavan summan tuotoksi laitteen kohteelle. Laitteen kohteelle kirjaat tällöin myös sen huoltoihin, varaosiin ja polttoaineisiin liittyvät kulut. Kirjauksilla ei ole vaikutusta ulkoiseen kirjanpitoon, sillä ne kirjautuvat sisäisille tileille.

seuranta-kalustonhallinta


10 syytä käyttää Adminetin kalustonhallintaa

  1. Kaikki yrityksesi kalustoon liittyvä tieto on samassa järjestelmässä.
  2. Rekisteriotteet, huolto-ohjeet ja muut asiakirjat pysyvät tallessa koneen tiedoissa.
  3. Hallitset toimenpiteitä, kuten katsastuksia yhdessä paikassa.
  4. Saat tulevista toimenpiteistä halutessasi muistutukset.
  5. Toimenpidehistoria jää talteen järjestelmään.
  6. Työkalulla hallitset vuokrattavien koneiden hinnoittelun.
  7. Laskutat konevuokraa helposti laskutöissä.
  8. Näet nopeasti kaluston varaustilanteen sekä millä kohteilla ja työtilauksilla koneet ovat.
  9. Voit kohdistaa koneiden sisäisiä kustannuksia työmaille.
  10. Pystyt seuraamaan kunkin koneen ja laitteen kannattavuutta.

Lataa esite kalustonhallinnasta

Tutustu Adminetin kalustonhallintaan ilmaisen esitteen avulla.

Katso asiakasvideo:

 

Kertokaa minulle lisää

Täytä lomake niin vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminetin hyödyistä juuri sinun liiketoiminnallesi.

Adminet toiminnanohjausjärjestelmä - Tietokoneella tai mobiililla


Sulje haku