Projektit
Työmaiden hallinta tehokkaaksi
Adminet-toiminnanohjausjärjestelmällä työmaan hallinta on tehokasta ja helppoa. Hallitset samalla työkalulla talotekniikan, rakentamisen ja teollisuuden projektit sekä urakat tarjouslaskennasta reaaliaikaiseen seurantaan ja takuuajan huoltoihin saakka.
Projektin aikana pystyt kilpailuttamaan tavarat ja tarvikkeet, koostamaan raportit ja seuraamaan toteumaa jatkuvasti oikeilla tiedoilla. Adminetillä hallitset helposti ja nopeasti myös lisä- ja muutostyöt.
Kun projekti on hyvin suunniteltu ja hallitusti hyppysissä, voi siltä odottaa hyvää tulosta – eli toisin sanoen siitä jää jotain viivan alle.
Urakat ja projektit Adminetissä:
- Tarjouslaskenta ja lisätyötarjoukset
- Budjetointi, aikataulutus ja resursointi
- Ostotarpeet, ostotilaukset, ostolaskut (tarkastus, hyväksyntä)
- Urakan maksuerät,lisätyötilaukset (työmääräin, laskutus), tuntikortit (palkanlaskenta), varasto-otot, tehtävien hallinta
- Urakan osatuloutus tulokseen, toteutuman vertailu laskettuun ja suunniteltuun, kustannuskertymä, tapahtumaruutu, takuuajan seuranta (kohteen vuosisopimukset, huoltokalenteri)
Adminetin sovellukset projektien hallintaan
Tarjouslaskenta
Adminetin tarjouslaskenta on nopea ja erittäin tarkka. Lasket ajantasaisilla hinnoilla ja toimialan käytäntöjen mukaisesti.
Ostojen hallinta
Hallitse projektin tarvikeostoja ja alihankintoja yhdestä näkymästä. Pysyt myös ajan tasalla ostojen kannattavuudesta.
Ostotarjouspyynnöt
Kilpailuta ostosi helpommin suoraan järjestelmästä. Adminet näyttää sinulle edullisimmat toimittajat ja hinnat.
Varastonhallinta
Sähköisellä varastonhallinnalla tiedät, missä tavaraa on ja mihin sitä menee. Varastotoiminnot ovat pitkälle automatisoidut.
Ostotarpeet ja ostotilaukset
Suunnittele ja aikatauluta ostosi ostotarpeilla, jotka saat suoraan tarjouslaskennasta. Teet myös sähköiset ostotilaukset helposti.
Kalustonhallinta
Hallitse yrityksesi kalustoa ja toimenpiteitä, kuten katsastuksia. Saat toimenpiteistä muistutukset ja voit seurata koneiden kannattavuutta.
Tiedonantovelvollisuus
Hoida verottajan tiedonantovelvollisuuden raportointi automatisoidusti annettujen työmaa- ja työntekijätietojen mukaan.
Kulunvalvonta
Kulunvalvontatiedot siirtyvät ajantasaisesti Adminettiin mobiilisovelluksesta tai kortinlukijalaitteesta.
Projektinhallinta
Adminetissä on monipuoliset työkalut projektinhallintaan. Aikataulutat esimerkiksi tarviketarpeet ja työt.
Projektiseuranta
Seuraa projektien etenemistä automatisoidusti. Tiedot saat suoraan reaaliaikaisesta kirjanpidosta.
Perustajaurakointi
Adminetissä perustajaurakoinnin alv-käsittelyt on automatisoitu ja maksuerien laskutusta osakkailta helpotettu.
Työmaapäiväkirja
Adminetin sähköiseen työmaapäiväkirjaan saat helposti liitteet ja valvojien sekä kommentoijien merkinnät.
Tapahtumaruutu
Katso projektin ajantasainen tarviketilanne yhdellä vilkaisulla. Näet helposti myös menneet tapahtumat.
TR- ja MVR-mittaus
Tee työturvallisuusmittaukset helposti työmaalta käsin ja samassa järjestelmässä muiden toimintojen kanssa.
Lataa opas järjestelmän hankintaan
Oppaasta saat saat viisi vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän valitsemiseen.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Katso asiakasvideo: