Adminet

Tehosta yrityksesi arkea yhdellä automatisoidulla pilvipalvelulla, jolla hallitset kaikki yrityksesi toiminnot. Palvelumme on täsmäratkaisu rakentamisen, talotekniikan ja teollisuuden pk-yritysten tarpeisiin.

Tutustu Adminettiin

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Töiden hallinta

Adminet-toiminnanohjausjärjestelmässä on helppokäyttöiset talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan töiden hallinnan työkalut. Kalenterissa voit suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat. Tehtävien hallinnassa puolestaan ylläpidät ja aikataulutat erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä.

Kalenteri

Työtilausten hallinta onnistuu suoraan kalenterista. Kalenteri toimii työntekijän ja johdon kätevänä apuvälineenä tulevia töitä suunniteltaessa. Kalenterimerkinnästä pääsee suoraan urakan, laskutyön tai tapahtuman tietoihin tai uuden tilauksen voi poimia haluamallenne ajankohdalle.

Työtilausten ja urakka-aikataulujen lisäksi voitte merkitä kalenteriin mitä tahansa muita tapahtumia, kuten huoltoja, palavereja ja asiakaskäyntejä. Kalenterissa näkyvät myös henkilöstön lomat ja poissaolot.

Kalenterista näkee siis yhdellä vilkaisulla koko yrityksen henkilöstön ajankäytön jakautumisen sekä työkannan riittävyyden nyt ja tulevaisuudessa.

 

Resurssikalenterissa eri tapahtumat näkyvät selkeästi omilla värikoodeillaan ja lisätietoa saa viemällä hiiren kursorin merkinnän päälle. Kalenterin kautta saa lisättyä työntekijöille uusia tilauksia tai valittua ne työpoolista. (Avaa kuva isompana klikkaamalla sitä.)

Tehtävien hallinta

Urakoihin, lisä- ja laskutöihin liittyvät erilaiset tehtävät ylläpidetään ja aikataulutetaan tehtävien hallinnassa. Sovelluksella luot tehtävärekisterin ja -mallit sekä aikataulutat tehtäviä, kuten eri työvaiheiden tarkastuksia ja tehtäväryhmiä. Tekemättömistä tehtävistä tulee vastuuhenkilölle ilmoitus Adminetin etusivulle.

 

Rakentamisen tehtävien hallinta - Adminet - toiminnanohjausjärjestelmä

Tehtävien hallinta helpottaa töiden suunnittelua ja aikataulutusta. Sovellus muistuttaa vastuuhenkilöä tekemättömistä tehtävistä. Laajennetuilla oikeuksilla käyttäjä näkee kaikkien tehtävät.

 

Näin hyödyt tehtävien hallinnasta:

  1. Luo omat tehtävämallisi: Pääset luomaan oman yrityksesi ja työmaidesi tarpeisiin sopivat tehtäväkokonaisuudet.
  2. Organisoi: Työmaiden tehtävät saa jaettua helposti oikeille vastuuhenkilöille.
  3. Toteuta ajallaan: Tehtävien vastuuhenkilöt saavat muistutukset omista tehtävistään, jolloin ne tulee varmemmin hoidettua ajallaan. Jos kohteen toteutusaikataulu muuttuu, muuttuu myös kohteeseen liittyvien avoimien tehtävien aikataulu automaattisesti niin halutessasi.
  4. Seuraa toteutusta: Johtajana näet työmaan tilanteen nopeasti tehtävien kautta. Myöhässä olevat tehtävät näytetään punaisella.
  5. Edistä laatua: Sovellus tukee erilaisten laatujärjestelmien mukaista toimintaa. Esimerkiksi lakisääteiset dokumentit saat liitettyä helposti tehtävän yhteyteen. Tehtyjen tehtävien tiedot  ja niihin liitetyt dokumentit säilyvät Adminetissä tallessa, joten pääset aina tarvittaessa helposti käsiksi todistusvoimaiseen aineistoon.

 

Kohteiden tehtävät -näkymässä tarkastelet työmaiden tehtäviä valitsemillasi rajaustekijöillä. Punainen pallosymboli kertoo, että tehtäväryhmässä on suorittamattomia tehtäviä. Ryhmä kuittaantuu valmiiksi, kun kaikki yksittäiset tehtävät on suoritettu. Tarvittaessa pääset helposti muokkaamaan työmaan tehtäviä kohdenumeroa klikkaamalla.

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Katso asiakasvideo:

 


Kertokaa minulle lisää

Täytä lomake niin vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminetin hyödyistä juuri sinun liiketoiminnallesi.

Adminet toiminnanohjausjärjestelmä - Tietokoneella tai mobiililla


Sulje haku