Adminet

Yksi pitkälle automatisoitu järjestelmä talotekniikka-, rakennus- ja teollisuusalan yrityksille.

Tutustu Adminettiin

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on Adminetin tehokas työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka. Adminet on myös mobiili toiminnanohjausjärjestelmä, joten kirjausten teko onnistuu suoraan työmaalta. Sovellusta voi käyttää missä ja milloin vain niin tietokoneella, tabletilla kuin kännykälläkin.

Adminetissä tieto kulkee järjestelmän sisällä reaaliajassa ilman ylimääräisiä tiedonsiirtoja, eli työmaalta täytetty tieto on välittömästi toimistolla – ja päinvastoin.

 

Työt, tunnit ja tarvikkeet helposti järjestelmään

Työntekijöiden on helppo kirjata sovellukseen tunnit, matkat, ruoka- ja päivärahat sekä tarvikkeet. Tiedot työtunneista siirtyvät automaattisesti työntekijän tuntikortille palkanlaskennan pohjaksi.

Työtapahtumasyöttö-näkymässä voi kirjata näppärästi eri tilausten ja kohteiden työt ja tarvikkeet kerralla vaikka useammalle päivälle.

Tuotteita saa lisättyä näppärillä hakutoiminnoilla esimerkiksi yleisestä hinnastosta tai lisäys voi tulla suoraan ostolaskulta. Tarvikkeet voidaan myös valita noudettavaksi omasta varastosta tai tavarantoimittajalta.

Avaa kuva isompana klikkaamalla sitä.

Sähköinen työmääräin - Työtapahtumasyöttö - Adminet mobiili


Adminetin sähköisen työmääräimen hyötyjä

  • Maksimoit laskutuksen, kun työntekijäsi kirjaavat työt ja tunnit asiakkaalta laskutettavalla ajalla.
  • Kun tieto kirjataan sähköisesti työmaalta, paperit eivät huku ja mitään ei unohdu laskuttaa. Näin nopeutat myös laskutusta ja rahankiertoa.
  • Töiden ja tarvikkeiden lisääminen on helppoa myös mobiilissa.
  • Tuotekoodeja ei tarvitse muistaa, sillä Adminet ehdottaa sopivaa tuotetta sitä mukaa, kun kuvausta tai koodia kirjoitetaan.
  • Tiedot siirtyvät laskutukseen, palkanlaskentaan ja kirjanpitoon automaattisesti.
  • Tieto on ajan tasalla samanaikaisesti sekä johdolla että työmaalla.
  • Toimistolle ei tarvitse ajella papereiden vuoksi.
  • Samalla työkalulla hoituvat helposti myös urakoiden lisä- ja muutostyöt.

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Katso asiakasvideo:

 

Kertokaa minulle lisää

Täytä lomake niin vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminetin hyödyistä juuri sinun liiketoiminnallesi.

Sähköinen työmääräin - Adminet toiminnanohjausjärjestelmä - Tietokoneella tai mobiililla

Ovatko työntekijäsi kartalla?

Erityisesti lyhyitä huoltokeikkoja tehtäessä työntekijä joutuu usein ajelemaan paikasta toiseen työtilauksia suorittamaan.

Adminetissä tilauksen toimitustiedoista saa klikattua auki kohteen sijainnin kartalla ja haettua myös reittiohjeet.


Sulje haku