Adminet Lite

Adminet Lite on pienille talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus, joka parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston ja talousneuvonnan samassa paketissa.

Tutustu Adminet Liteen

Testaa kuinka paljon säästäisit!
Adminetillä voit säästää tuhansia euroja vuodessa toimistotöistä, hukkatunneista ja hävikistä.

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Rakentamispalvelut

Adminet Lite on pienten yritysten ohjelmisto, jossa rakennusalan tiedonantovelvollisuus raportoidaan verottajalle automatisoidusti annettujen työmaatietojen mukaan. Sopimus- ja laskutustiedot siirtyvät raportille urakkatietojen sekä toteutuneen laskutuksen perusteella.

Kuukausittain käsin tehtävälle tallennus- tai raportointityölle ei ole tarvetta. Adminet Lite kerää puolestasi vaadittavat tiedot eri lähteistä, koostaa raportit ja toimittaa ne verottajalle automatisoidusti.

Jos raportissa on virheitä, se tulee vastuuhenkilön tarkastettavaksi ennen lähetystä, jolloin tietoja voi vielä muokata.

Urakkatietojen rakentamisilmoitus verottajalle automaattisesti

Työmaatietoihin täydennetään työmaahallinnan kannalta oleelliset tiedot. Annettujen tietojen pohjalta Adminet Lite kerää raportoitavat asiat ja lähettää raportin hyväksymisen jälkeen automaattisesti verottajalle.

Urakoitsijoiden perustiedot voi hakea Adminet Lite -käyttäjille yhteisestä tietokannasta, josta löytyy yli 30 000 yrityksen tiedot. Lisäksi asetuksissa voidaan määritellä alihankkijat, jotka lisätään automaattisesti tietyn tyyppiselle työmaalle.

Omat työntekijät voidaan poimia henkilörekisteristä. Alihankkijat syöttävät omat työntekijänsä Adminettiin tietosuojatun yhteyden kautta, jolloin ne siirtyvät automaattisesti päätoteuttajan käyttöön kaikkine tarvittavine tietoineen. Adminet Lite tarkistaa, että tiedot ovat ajantasaiset. Asetuksissa voidaan määritellä, ketkä työntekijät ohjelmisto lisää automaattisesti urakoille tai laskutöille.

Urakka- ja työntekijätiedot saat myös ulkopuolisilta käyttäjiltä

Adminet Liten käyttäjä voi myöntää rajattuja käyttöoikeuksia ulkopuolisille käyttäjille, joten käsin tehtävää tietojen syöttämistä tai raportointia ei tule näiltäkään osin. Ulkopuolinen käyttäjä saa automaattisesti muodostetut tunnukset tietosuojatulla sähköpostiviestillä.

Ulkopuoliselle käyttäjälle myönnettäviä rooleja ovat alihankkija tai valvoja. Valvojalla on oikeus tarkastella tietoja työmaista, mutta hän ei voi muokata niitä. Alihankkija puolestaan voi lisätä ja muokata urakka- ja työntekijätietoja omien työmaidensa osalta.

Ohjelmasta on yhteys myös Suomen Tilaajavastuun tietokantaan, joten ennen yhteistyön aloittamista voidaan tarkistaa, ovatko yhteistyökumppanin tilaajavastuutiedot kunnossa.

Asiakaskokemuksia:

 

Sovellus- ja palvelukokonaisuus sisältää:

Ohjelmistopalvelun

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi

Talousneuvontapalvelun

Pyydä esittely

Yhteydenottolomake:

Vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminet Liten hyödyistä sinun yrityksellesi.

 

Myynti:

Arttu Ruotsalainen - Admicom

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja
Adminet Lite

040 742 2621
arttu.ruotsalainen(at)admicom.fi


Sulje haku