Adminet Lite

Adminet Lite on pienille talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus, joka parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston ja talousneuvonnan samassa paketissa.

Tutustu Adminet Liteen

Testaa kuinka paljon säästäisit!
Adminetillä voit säästää tuhansia euroja vuodessa toimistotöistä, hukkatunneista ja hävikistä.

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Projektit

Työmaiden hallinta tehokkaaksi

Adminet Lite -ohjelmistolla pienen talotekniikkayrityksen työmaiden hallinta on tehokasta ja helppoa. Hallitset samalla työkalulla projektit sekä urakat tarjouksista reaaliaikaiseen seurantaan ja takuuajan huoltoihin saakka.

Projektin aikana pystyt kilpailuttamaan tavarat ja tarvikkeet, koostamaan raportit ja seuraamaan toteumaa jatkuvasti oikeilla tiedoilla. Voit hakea tarvikeriveille edullisempia hintoja, vertailla eri toimittajien hintoja keskenään ja tehdä ostotilaukset valitsemistasi tarvikekokonaisuuksista. Adminet Litellä hallitset helposti ja nopeasti myös lisä- ja muutostyöt.

Kun projekti on hyvin suunniteltu ja hallitusti hyppysissä, voi siltä odottaa hyvää tulosta – eli toisin sanoen siitä jää jotain viivan alle.

Urakka - Urakoiden hallinta Adminetissä - Admicom

Urakat ja projektit Adminet Litessä:

  1. Tarjouksen laskeminen
  2. Budjetti, aikataulutus ja resursointi
  3. Ostotilaukset, ostolaskut (tarkastus, hyväksyntä)
  4. Urakan maksuerät, lisätyötilaukset (työmääräin, laskutus), tuntikortit (palkanlaskenta)
  5. Urakan toteutuman vertailu laskettuun ja suunniteltuun, kustannuskertymä, tapahtumaruutu, takuuajan seuranta (kohteen vuosisopimukset, huoltokalenteri)

Adminet Liten sovellukset projektien hallintaan


Tarjouslaskenta

Adminet Liten tarjouslaskenta on nopea ja erittäin tarkka. Lasket ajantasaisilla hinnoilla ja toimialan käytäntöjen mukaisesti.

Tutustu sovellukseen


Ostotilaukset

Teet  vaivattomasti sähköisiä ostotilauksia tukkureille. Myös alihankinnat on mahdollista tehdä Adminet Liten ostotilausten kautta.

Tutustu sovellukseen


Projektinhallinta

Adminet Litessä on monipuoliset työkalut projektinhallintaan. Aikataulutat esimerkiksi tarviketarpeet ja työt.

Tutustu sovellukseen


Rakentamispalvelut

Hoida verottajan tiedonantovelvollisuuden raportointi automatisoidusti annettujen työmaa- ja työntekijätietojen mukaan.

Tutustu sovellukseen

Asiakaskokemuksia:

 

Sovellus- ja palvelukokonaisuus sisältää:

Ohjelmistopalvelun

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi

Talousneuvontapalvelun

Pyydä esittely

Yhteydenottolomake:

Vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminet Liten hyödyistä sinun yrityksellesi.

 

Myynti:

Arttu Ruotsalainen - Admicom

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja
Adminet Lite

040 742 2621
arttu.ruotsalainen(at)admicom.fi

Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Toiminnanohjausjärjestelmän valinta - Lataa ilmainen opas - Admicom

Sulje haku