Töiden hallinta
Adminet Lite -ohjelmistossa on helppokäyttöiset työkalut pienten rakennus- ja talotekniikka-alan yritysten töiden hallintaan. Kalenterissa voit suunnitella ja aikatauluttaa työt, urakat ja muut tapahtumat.
Kalenterista apua töiden hallintaan
Työtilausten hallinta onnistuu suoraan Adminet Liten kalenterista. Kalenteri toimii työntekijän ja johdon kätevänä apuvälineenä tulevia töitä suunniteltaessa. Kalenterimerkinnästä pääsee suoraan urakan, laskutyön tai tapahtuman tietoihin tai uuden tilauksen voi poimia halutulle ajankohdalle.
Työtilausten ja urakka-aikataulujen lisäksi voitte merkitä kalenteriin mitä tahansa muita tapahtumia, kuten huoltoja, palavereja ja asiakaskäyntejä. Kalenterissa näkyvät myös henkilöstön lomat ja poissaolot.
Kalenterista näkee siis yhdellä vilkaisulla koko yrityksen henkilöstön ajankäytön jakautumisen sekä työkannan riittävyyden.
Tutustu Adminet Liteen:
Asiakaskokemuksia:
Ohjelmistopalvelu
- Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
- Myös mobiilitoiminnot
- Ohjelmistopäivitykset
- Varmuuskopiointi
- Asiakastuki
Lisäksi oma tilitoimistosi tai Adminet-kumppanitilitoimisto
Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään asiantuntevien ja paikallisten kumppanitilitoimistojemme palveluita.

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää:
Lataa opas kannattavuuteen
Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä pienen rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.
Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Millainen tarina sinun yritykselläsi on?
Olet aikanaan unelmoinut yrityksen perustamisesta. Vastaako yrityksesi nykyinen arki toiveitasi? Oletko miettinyt, miltä elämäsi näyttäisi jos sinulla ei olisi nykyisiä arkeesi liittyviä rajoitteita?