Adminet Lite

Pienille rakennus- ja talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston, asiakastuen ja kumppanitilitoimistomme asiantuntevat palvelut samassa paketissa.

Tutustu Adminet Liteen     Pyydä ilmainen esittely

Testaa kuinka paljon säästäisit!
Adminetillä voit säästää tuhansia euroja vuodessa toimistotöistä, hukkatunneista ja hävikistä.

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai varaa ilmainen esittely.

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on Adminet Liten tehokas työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka. Sovellusta voi käyttää missä ja milloin vain niin tietokoneella, tabletilla kuin kännykälläkin.

Adminet Litessä tieto kulkee ohjelmiston sisällä reaaliajassa ilman ylimääräisiä tiedonsiirtoja, eli työmaalta kirjattu tieto on välittömästi toimistolla – ja päinvastoin.

 

Töiden, tuntien ja tarvikkeiden helppo kirjaus

Työntekijöiden on helppo kirjata sovellukseen tunnit, matkat, ruoka- ja päivärahat sekä tarvikkeet. Eri tilausten ja kohteiden työt ja tarvikkeet voi kirjata kerralla vaikka useammalle päivälle. Tiedot työtunneista siirtyvät automaattisesti työntekijän tuntikortille palkanlaskennan pohjaksi.

Tuotteita saa lisättyä näppärillä hakutoiminnoilla esimerkiksi yleisestä hinnastosta tai lisäys voi tulla suoraan ostolaskulta. Tarvikkeet voidaan myös valita noudettavaksi tavarantoimittajalta.

Avaa kuva isompana klikkaamalla sitä.

Sähköinen työmääräin - Työtapahtumasyöttö - Adminet mobiili

Asiakaskokemuksia:

 


Adminet Liten sähköisen työmääräimen hyötyjä

  • Maksimoit laskutuksen, kun työntekijäsi kirjaavat työt ja tunnit asiakkaalta laskutettavalla ajalla.
  • Kun tieto kirjataan sähköisesti työmaalta, paperit eivät huku ja mitään ei unohdu laskuttaa. Näin myös nopeutat laskutusta ja rahankiertoa.
  • Töiden ja tarvikkeiden lisääminen on helppoa myös mobiilissa.
  • Tuotekoodeja ei tarvitse muistaa, sillä Adminet ehdottaa sopivaa tuotetta sitä mukaa, kun kuvausta tai koodia kirjoitetaan.
  • Tiedot siirtyvät laskutukseen, palkanlaskentaan ja kirjanpitoon automaattisesti.
  • Tieto on ajan tasalla samanaikaisesti sekä toimistolla että työmaalla.
  • Toimistolle ei tarvitse ajella papereiden vuoksi.
  • Samalla työkalulla hoituvat helposti myös urakoiden lisä- ja muutostyöt.

Millainen tarina sinun yritykselläsi on?

Olet aikanaan unelmoinut yrityksen perustamisesta. Vastaako yrityksesi nykyinen arki toiveitasi? Oletko miettinyt, miltä elämäsi näyttäisi jos sinulla ei olisi nykyisiä arkeesi liittyviä rajoitteita?

Lue lisää

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä pienen rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Ohjelmistopalvelu

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi
  • Asiakastuki

Lisäksi oma tilitoimistosi tai Adminet-kumppanitilitoimisto

Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään  asiantuntevien ja paikallisten kumppanitilitoimistojemme palveluita.

Pyydä esittely

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää:

Jenna Rytkönen - Admicom

JENNA RYTKÖNEN
Junior Sales Manager
ETELÄ-SUOMI

050 409 9930

 

Lauri Assef - Admicom

LAURI ASSEF
Junior Sales Manager
MUU SUOMI

044 724 1716

Varaa lyhyt esittely

Sovitaan etänä järjestettävä henkilökohtainen tutustumiskeskustelu, jossa voimme katsoa yhdessä, mitä tarpeita teillä on ja miten Adminet Lite voisi auttaa teitä käytännössä. Tapaamisen jälkeen voit päättää jatkosta.


Sulje haku