Adminet Lite

Adminet Lite on pienille talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus, joka parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston ja talousneuvonnan samassa paketissa.

Tutustu Adminet Liteen

Testaa kuinka paljon säästäisit!
Adminetillä voit säästää tuhansia euroja vuodessa toimistotöistä, hukkatunneista ja hävikistä.

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on Adminet Liten tehokas työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka. Sovellusta voi käyttää missä ja milloin vain niin tietokoneella, tabletilla kuin kännykälläkin.

Adminet Litessä tieto kulkee ohjelmiston sisällä reaaliajassa ilman ylimääräisiä tiedonsiirtoja, eli työmaalta kirjattu tieto on välittömästi toimistolla – ja päinvastoin.

 

Töiden, tuntien ja tarvikkeiden helppo kirjaus

Työntekijöiden on helppo kirjata sovellukseen tunnit, matkat, ruoka- ja päivärahat sekä tarvikkeet. Eri tilausten ja kohteiden työt ja tarvikkeet voi kirjata kerralla vaikka useammalle päivälle. Tiedot työtunneista siirtyvät automaattisesti työntekijän tuntikortille palkanlaskennan pohjaksi.

Tuotteita saa lisättyä näppärillä hakutoiminnoilla esimerkiksi yleisestä hinnastosta tai lisäys voi tulla suoraan ostolaskulta. Tarvikkeet voidaan myös valita noudettavaksi tavarantoimittajalta.

Avaa kuva isompana klikkaamalla sitä.

Sähköinen työmääräin - Työtapahtumasyöttö - Adminet mobiili

Asiakaskokemuksia:

 


Adminet Liten sähköisen työmääräimen hyötyjä

  • Maksimoit laskutuksen, kun työntekijäsi kirjaavat työt ja tunnit asiakkaalta laskutettavalla ajalla.
  • Kun tieto kirjataan sähköisesti työmaalta, paperit eivät huku ja mitään ei unohdu laskuttaa. Näin myös nopeutat laskutusta ja rahankiertoa.
  • Töiden ja tarvikkeiden lisääminen on helppoa myös mobiilissa.
  • Tuotekoodeja ei tarvitse muistaa, sillä Adminet ehdottaa sopivaa tuotetta sitä mukaa, kun kuvausta tai koodia kirjoitetaan.
  • Tiedot siirtyvät laskutukseen, palkanlaskentaan ja kirjanpitoon automaattisesti.
  • Tieto on ajan tasalla samanaikaisesti sekä toimistolla että työmaalla.
  • Toimistolle ei tarvitse ajella papereiden vuoksi.
  • Samalla työkalulla hoituvat helposti myös urakoiden lisä- ja muutostyöt.

Sovellus- ja palvelukokonaisuus sisältää:

Ohjelmistopalvelun

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi

Talousneuvontapalvelun

Pyydä esittely

Yhteydenottolomake:

Vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminet Liten hyödyistä sinun yrityksellesi.

 

Myynti:

Arttu Ruotsalainen - Admicom

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja
Adminet Lite

040 742 2621
arttu.ruotsalainen(at)admicom.fi

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.


Sulje haku