Adminet Lite

Pienille rakennus- ja talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston ja talousneuvonnan samassa paketissa.

Tutustu Adminet Liteen

Testaa kuinka paljon säästäisit!
Adminetillä voit säästää tuhansia euroja vuodessa toimistotöistä, hukkatunneista ja hävikistä.

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai varaa ilmainen esittely.

Sähköinen työmääräin

Sähköinen työmääräin on Adminet Liten tehokas työkalu tilausten hallintaan työn vastaanottamisesta aina asiakkaalta laskuttamiseen saakka. Sovellusta voi käyttää missä ja milloin vain niin tietokoneella, tabletilla kuin kännykälläkin.

Adminet Litessä tieto kulkee ohjelmiston sisällä reaaliajassa ilman ylimääräisiä tiedonsiirtoja, eli työmaalta kirjattu tieto on välittömästi toimistolla – ja päinvastoin.

 

Töiden, tuntien ja tarvikkeiden helppo kirjaus

Työntekijöiden on helppo kirjata sovellukseen tunnit, matkat, ruoka- ja päivärahat sekä tarvikkeet. Eri tilausten ja kohteiden työt ja tarvikkeet voi kirjata kerralla vaikka useammalle päivälle. Tiedot työtunneista siirtyvät automaattisesti työntekijän tuntikortille palkanlaskennan pohjaksi.

Tuotteita saa lisättyä näppärillä hakutoiminnoilla esimerkiksi yleisestä hinnastosta tai lisäys voi tulla suoraan ostolaskulta. Tarvikkeet voidaan myös valita noudettavaksi tavarantoimittajalta.

Avaa kuva isompana klikkaamalla sitä.

Sähköinen työmääräin - Työtapahtumasyöttö - Adminet mobiili

Asiakaskokemuksia:

 


Adminet Liten sähköisen työmääräimen hyötyjä

  • Maksimoit laskutuksen, kun työntekijäsi kirjaavat työt ja tunnit asiakkaalta laskutettavalla ajalla.
  • Kun tieto kirjataan sähköisesti työmaalta, paperit eivät huku ja mitään ei unohdu laskuttaa. Näin myös nopeutat laskutusta ja rahankiertoa.
  • Töiden ja tarvikkeiden lisääminen on helppoa myös mobiilissa.
  • Tuotekoodeja ei tarvitse muistaa, sillä Adminet ehdottaa sopivaa tuotetta sitä mukaa, kun kuvausta tai koodia kirjoitetaan.
  • Tiedot siirtyvät laskutukseen, palkanlaskentaan ja kirjanpitoon automaattisesti.
  • Tieto on ajan tasalla samanaikaisesti sekä toimistolla että työmaalla.
  • Toimistolle ei tarvitse ajella papereiden vuoksi.
  • Samalla työkalulla hoituvat helposti myös urakoiden lisä- ja muutostyöt.

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä pienen rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Sovellus- ja palvelukokonaisuus sisältää:

Ohjelmistopalvelun

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi

Tilitoimiston tai talousneuvontapalvelun

Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään talousneuvontapalveluamme:

Pyydä esittely

Teitä palvelevat

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@admicom.fi

Halla Hänninen
Etelä-Suomi ja Varsinais-Suomi

044 799 2394

Juureni ovat asiakaspalvelutyössä, mikä näkyy vahvasti päivittäisessä tekemisessä. On aidosti kuunneltava, mitä haasteita ja tarpeita yrittäjillä on. Tämän jälkeen mietitään yhdessä, pystymmekö vastaamaan näihin meidän ratkaisuilla. Minua motivoi eniten tyytyväiset asiakkaat ja tieto siitä, että heidän arkensa on sujuvampaa ja helpompaa. Vapaa-aikani kuluu pienen lapsen kanssa touhuillessa, urheillessa, sekä urheilijoita valmentaessa.

Juha Eisto
Muu Suomi

040 067 5254

Ennen Admicomille kotiutumistani ehdin toimimaan erilaisten myyntitehtävien parissa. Pyrin etsimään ratkaisuja aina asiakkaan kanssa yhteistyössä, tavoitteenani helpottaa yrittäjien arkea. Mikäli yrityksesi sijaitsee Etelä- ja Varsinais-Suomen ulkopuolella ja kaipaat työkaluja toimintasi tehostamiseen, kannattaa soittaa tai laittaa viestiä minulle. Katsotaan yhdessä miten voimme olla avuksi! Vapaa-aikani kuluu mm. jääkiekon ja hyvien elokuvien merkeissä.

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja

040 742 2621

Vastaan Adminet Liten myynnistä sekä kehittämisestä.  Aiempi kokemus henkilöstöresursoinnista ja projektinhallinnasta on helpottanut tunnistamaan yrityksien haasteita ja kipupisteitä sekä suunnittelemaan töitä tehokkaasti. Työssäni minulla on aina tavoitteena kartoittaa yrityksen tarpeet sekä löytää paikkoja niin kannattavuuden kehitykselle kuin toimintojen tehostamiselle. Vapaa-aikani menee perheen arkea pyörittäessä, kuntosalilla sekä äänikirjojen parissa.

Yhteydenottolomake:

Vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminet Liten hyödyistä sinun yrityksellesi.


Sulje haku