Adminet Lite

Adminet Lite on pienille talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus, joka parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston ja talousneuvonnan samassa paketissa.

Tutustu Adminet Liteen

Testaa kuinka paljon säästäisit!
Adminetillä voit säästää tuhansia euroja vuodessa toimistotöistä, hukkatunneista ja hävikistä.

Kiinnostuitko tai tarvitsetko apua?

Soita meille, lähetä sähköpostia info@admicom.fi tai ota yhteyttä.

Laskutyöt

Työtilausten hallinta tehokkaaksi

Adminet Lite -ohjelmistolla pieni talotekniikkayritys hoitaa laskutyöt tehokkaasti aina tilausten vastaanottamisesta laskutukseen asti.

Sähköinen toimintatapa ja reaaliaikainen tiedonsiirto yhden järjestelmän sisällä mahdollistavat sinulle työkeikkojen vaivattoman, tarkan ja nopean käsittelyn sekä laskutuksen.

Laskutyö prosessi - Laskutöiden hallinta - Admicom

Näin laskutyöt hoituvat Adminet Litellä

  1. Asiakas tekee tilauksen esim. puhelimitse.
  2. Työn vastaanottaja tallentaa tiedot Adminet Liteen. Tilaus merkitään suoraan työntekijälle tai se siirtyy avoimien töiden listaan.
  3. Työntekijä vastaanottaa tilauksen, merkitsee työmaalla mobiiliversioon käytetyt tavarat ja työn sekä kuittaa tilauksen valmiiksi.
  4. Työn vastaanottaja saa ilmoituksen työn valmistumisesta, tarkistaa tiedot ja hyväksyy tilauksen laskutukseen.
  5. Lasku lähtee asiakkaalle automatisoidusti vielä samana päivänä.

Sovellukset laskutöiden hallintaan:


Sähköinen työmääräin

Työmääräimillä hallitsette työt kätevästi aina laskutukseen saakka – työmaalla tai toimistolla.

Tutustu sovellukseen


Töiden hallinta

Aikataulutat työt, urakat ja muut tapahtumat suoraan kalenterista. Ylläpidät myös kohteiden tehtäviä helposti tehtävien hallinnassa.

Tutustu sovellukseen


Työtilausten laskutus

Työt ja tarvikkeet siirtyvät laskulle suoraan ja lasku lähtee hyväksynnän jälkeen automaattisesti. Laskut jäävät sähköiseen arkistoon.

Tutustu sovellukseen


Huolto- ja sopimuslaskutus

Hallitse huoltoja ja laitteiden vuokrausta kätevästi sopimus- ja huoltolaskutuksella. Saat myös muistutukset sovituista töistä.

Tutustu sovellukseen

Asiakaskokemuksia:

 

Tyypillisiä arjen haasteita laskutöissä

Työntekijöiden ajellessa toimistolle hakemaan tai palauttamaan paperisia työmääräimiä kuluu arvokasta työaikaa. Lisäksi kilometrit nielevät polttoainetta.

Työntekijöiden palauttaessa laskutukseen työmääräimiä ja palkanlaskentaan tuntikortteja joudutaan toimistolla vertaamaan ja varmistamaan, että kaikki tunnit mistä palkat maksetaan, tulisivat myös laskutetuiksi.

Toimistolla aikaa kuluu laskujen tulostukseen, kuoritukseen ja postitukseen sekä saapuneiden suoritusten kohdistamisiin.

Adminet Litessä näihin haasteisiin on vastattu. Ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan yhdessä kuinka paljon apua Adminet Litestä ja mobiilityökaluista olisi juuri sinun yrityksesi arjen haasteisiin.

Sovellus- ja palvelukokonaisuus sisältää:

Ohjelmistopalvelun

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi

Talousneuvontapalvelun

Pyydä esittely

Yhteydenottolomake:

Vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminet Liten hyödyistä sinun yrityksellesi.

 

Myynti:

Arttu Ruotsalainen - Admicom

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja
Adminet Lite

040 742 2621
arttu.ruotsalainen(at)admicom.fi


Sulje haku