Asiakaspalvelu

Varmistamme, että saat Adminetistä parhaan tehon irti. 

Oletko jo asiakkaamme? Olethan suoraan yhteydessä asiakastukeemme tai omaan yhteyshenkilöösi.

Tutustu palveluihin

Etkö ole vielä asiakas ja haluat lisätietoa?

Voit soittaa meille, lähettää sähköpostia info@admicom.fi tai ottaa yhteyttä lomakkeella.

Admicomin asiakaspalvelu

Admicomin asiakaspalvelulta saat tukea niin Adminet-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön liittyvissä kysymyksissä kuin laajemmin liiketoiminnan kehittämistarpeissa. 

Aloitamme uuden asiakkaan kanssa aina ilmaisesta kartoituksesta, jossa käymme ensin läpi tavoitteesi, tarpeesi, ongelmasi ja toiveesi. Liiketoiminnan kehittämistarpeiden pohjalta suunnittelemme käyttöönottoprojektin ja tarvittavat muutokset, joilla saavutamme yhdessä määritellyt tavoitteet.

Olemme tehneet yli 1000 toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottoprojektia, joten olemme hioneet toimintatavat yrityksille mahdollisimman helpoksi.

Käyttöönoton jälkeen käytössäsi on ilmainen suomenkielinen tuki (puhelin arkisin klo 8-16, tukipyynnöt järjestelmästä), kattavat ohjelmiston käyttöohjeet sekä vinkit ja webinaarit. Asiakkaidemme palveluun sisältyy myös paljon järjestelmän ja sen sisällön ylläpitoon liittyvää työtä, jonka teemme asiakkaidemme puolesta.


Käyttöönotto

Adminetin käyttöönotto on tehty sinulle mahdollisimman helpoksi ja oma yhteyshenkilösi on tukenasi koko käyttöönottoprosessin ajan.

Tutustu palveluun


Koulutus

Monipuolisilla koulutuspalveluilla varmistamme, että opit hyödyntämään Adminettiä tehokkaasti yrityksesi toiminnassa.

Tutustu palveluun


Asiakastuki

Asiakastuesta saat apua Adminetin käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja laajemmissa kehittämistarpeissa.

Tutustu palveluun

Tiesitkö, että nämäkin sisältyvät palveluumme?


Yhteydet ja rajapinnat

Yhteyksien ylläpito, suojaukset ja muutokset viranomaisiin, toimittajiin ja muihin osapuoliin, esim.

  • Verottaja
  • Tilaajavastuu (raportointi, veronumerot)
  • Tyvi
  • Pagero
  • LVISnet
  • Toimittajat, hinnastotoimittajat (44 toimittajaa ja 59 hinnastoa)
  • Pankit

 


Kirjanpidon toimintojen ylläpito

  • Kirjanpidon tilien, ohjausten ja tulosteiden ylläpito
  • Veroilmoitusohjausten ylläpito
  • Tulosteiden muutokset
  • Tilioteohjaukset

 


Palkanlaskenta ja työsuhdetoiminnot

  • Työehtosopimusten (10 kpl) ylläpito sekä niihin liittyvät ohjaukset ja säännöt
  • Sivukuluohjausten ylläpito
  • Verokorttien nouto ja päivitys
  • Tulorekisteriperustietojen ylläpito (tulolajit, tehtävät, tunnukset yms.)
  • Palkkalajien ylläpito ja muutokset
  • Loma- ja poissaolokoodit sekä ohjaukset

 


Muiden tietojen ja valmiiden rekisterien ylläpito

  • Perustietojen ylläpito (esim. Alv-koodi, maa, valuutta, kieli)
  • Tarjouslaskennan työhinnat
  • Paketit ja syöttösivut (STUL, Vesi & Watti)
  • Maksuerät
  • Laskutuksen työlajit
  • Litterat, litteraoletukset (tuotekoodi ja työ)
  • Tulosteet ja raportit

 


Viestinvälitys järjestelmästä

  • Tietojen lähetys Adminet-järjestelmästä myös esimerkiksi sähköpostilla ja tekstiviestillä

 


Tuotteisiin liittyvät palvelut

  • Hinnaston päivitysaineiston muokkaukset (tuotteet ja hinnat)

Lataa opas sujuvan käyttöönoton varmistamiseen

Ohjelmiston käyttöönottoon liittyy monia epäilyksiä ja huolia. Kokosimme vinkit asiantuntijoiltamme, jotta saisit mielenrauhan seuraavassa käyttöönotossa. Käyttöönotto vaatii aina työtä, jotta ohjelmistosta saadaan täysi hyöty irti, mutta työmäärää voi pienentää huomattavasti.

Lue vinkit ilmaisesta oppaastamme!

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Toiminnanohjausjärjestelmän valinta - Lataa ilmainen opas - Admicom
Sulje haku