Adminet Lite -palvelukokonaisuus

Pienille rakennus- ja talotekniikkayrityksille kehitetty pilvipalvelukokonaisuus parantaa yrityksesi kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä säästää merkittävästi aikaa. Saat ohjelmiston, asiakastuen ja kumppanitilitoimistomme asiantuntevat palvelut samassa paketissa.

Tutustu Liteen     Varaa ilmainen esittely


Ohjelmiston esittely | Asiakaskokemuksia | Ohjelmiston hinta | Ominaisuudet
Tilaa tästä | Usein kysyttyä | Lisämateriaalia | Ota yhteyttä

Ohjelmiston esittely

Adminet Lite on pienten rakennus- ja talotekniikkayritysten pilvipalvelukokonaisuus, joka yhdistää toimiston, taloushallinnon ja työmaan rutiinit saumattomasti yhteen. Saat käyttöösi ratkaisun, joka tuo merkittäviä helpotuksia arkeen, tehostaa toimintaa ja luo kilpailuetua automatisoimalla rutiinit.

Adminet Lite -ohjelmisto sisältää vain ne toiminnot, joita pieni yritys tarvitsee – ilman ylimääräistä. Ohjelmiston lisäksi saat asiakastuen ja kumppanitilitoimistomme asiantuntevat palvelut samassa paketissa, mutta halutessasi voit jatkaa myös nykyisen tilitoimistosi asiakkaana. Kun valitset Adminet Liten, voit rauhassa keskittyä siihen minkä teet parhaiten. Tutustu palvelukokonaisuuteen videon avulla kahdessa minuutissa:

 

Asiakaskokemuksia

”Mitä pienempi yritys, uskon että sitä tärkeämpää kannattavuuden seuranta on, jotta voidaan tehostaa toimintaa.”

Rakennus Trombit Oy on Helsingissä vuonna 2019 perustettu rakennusliike, jonka pääosakkailla on yli 10 vuoden kokemus yrittämisestä ja rakennusalasta. Yritys sai monia hyötyjä, kun toiminnot siirrettiin yhden ohjelmiston alle. Toimistolla vietetyt tunnit puolittuivat ja tuottavuus on parantunut monella tapaa.

 

Ohjelmiston hinta

Adminet Liten paketit on suunniteltu vastaamaan eri tilanteessa olevien pienyrittäjien tarpeita. Kevyt-paketissa on mukana ainoastaan välttämättömät perustoiminnot, joilla yrityksen arki kuitenkin tehostuu merkittävästi. Kasvu-paketista hyötyvät erityisesti useampia henkilöitä työllistävät yritykset.

Hinnoittelumme on selkeä: maksat yhden kuukausihinnan ilman piilokuluja. Koska ohjelmisto taipuu yrityksen muuttuviin tilanteisiin, voit päivittää pakettia tarpeen mukaan. Hinnat alv 0 %.


Pakettiin kuuluu:

Check in pin Laskutus
Check in pin Ostolaskut
Check in pin Hinnastopalvelut
Check in pin Projektinseuranta
Check in pin Kirjanpito

+ Lisäkäyttäjät 10 €/kk

 

Tilaa tästä


Pakettiin kuuluu:

Check in pin Laskutus
Check in pin Ostolaskut
Check in pin Hinnastopalvelut
Check in pin Projektinseuranta
Check in pin Kirjanpito
Check in pin Työtilaukset
Check in pin Mobiili
Check in pin Kalenteri
Check in pin Sähköinen työajanseuranta
Check in pin Palkanlaskenta
Check in pin Sähköinen kuittien käsittely

Saatavilla erikseen myös lisäsovellukset:

Tarjouslaskenta, ostotilaukset, varastonhallinta, urakkailmoitukset, pientarjoukset

+ Lisäkäyttäjät 20 €/kk

 

Tilaa tästä

Ominaisuudet


Laskutyöt

Hoida laskutyöt helposti, tarkasti ja nopeasti työn vastaanottamisesta laskutukseen saakka. Tieto kulkee reaaliajassa toimiston ja työmaan välillä.

Tutustu kokonaisuuteen


Projektit

Hallitse projektit ja urakat tarjouslaskennasta ja ostotilauksista reaaliaikaiseen seurantaan. Raportoit myös urakkatiedot automaattisesti.

Tutustu kokonaisuuteen


Hinnastot

Päivitämme puolestasi yli 30:n talotekniikka- ja rakennustuotteiden toimittajan hinnat. Löydät tuotteet helposti rekisteristämme.

Tutustu kokonaisuuteen


Taloushallinto

Maksa laskut, laskuta ja käsittele kirjanpitoaineistoa sähköisessä muodossa – pitkälle automatisoituna. Vähennät käsin tehtävää työtä.

Tutustu kokonaisuuteen


Palkkahallinto

Palkanlaskenta Adminet Litellä on helppoa. Tunnit, matkalaskut, lomat ja poissaolot siirtyvät palkanlaskentaan – työntekijät hoitavat kirjaukset mobiilista.

Tutustu kokonaisuuteen


Johtaminen

Johda yritystäsi talotekniikan ja rakentamisen tarkimmilla ja reaaliaikaisilla seurantatyökaluilla. Pysyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Tutustu kokonaisuuteen


Tiedonhallinta

Tallenna yrityksesi asiakirjat ja kuvat turvallisesti oikeaan paikkaan esim. urakkakohteen tai työvaiheen tietoihin. Saat nopeasti talteen kuvat esim. kuiteista.

Tutustu kokonaisuuteen


Kumppanitilitoimisto

Säästät aikaa ja rahaa, kun ohjelmiston automatiikka hoitaa puolestasi suurimman työn. Automatiikkaa täydentää kumppanitilitoimisto tai nykyinen tilitoimistosi.

Tutustu kokonaisuuteen

Tutustu Adminetin mobiiliin:

 

 

Tilaa tästä tai kysy lisää

Usein kysyttyä


1. Kenelle Lite Perus -paketti on suunnattu?

Kun sinulla on esimerkiksi toiminimi, olet juuri perustanut yrityksen tai toiminta on muuten pienimuotoisempaa, on Perus-paketti usein riittävä. Maksat ainoastaan niistä perustoiminnoista, joiden avulla keskityt toimistotöiden sijaan liiketoimintasi kehittämiseen; voit esimerkiksi unohtaa saatavien manuaalisen seurannan ja paperisten muistutusten lähettämisen.

Adminet Liten laskutus on helppoa ja nopeaa, joten varmistat myös nopean kassankierron. Ostot ohjautuvat automaattisesti kohteelle tai tilaajalle, joten et joudu käyttämään aikaa tarvikkeiden koostamiseen käsin laskutusta varten.

Kun tiedot ovat sähköisessä muodossa, voit unohtaa paperinippujen toimittamisen kirjanpitäjälle. Myös seuranta pysyy ajan tasalla, joten tiedät yrityksen ja työmaiden tilanteen aina reaaliajassa.


2. Missä tapauksessa kannattaa valita Lite Kattava?

Työllistätkö itsesi lisäksi muita ja haluat tiedon kulkevan työmaiden ja toimiston välillä ilman viivettä? Siinä tapauksessa Kattava-paketti on sinua varten. Kätevien mobiilitoimintojen avulla esimerkiksi työtilausprosessi hoituu suoraan työmaalta käsin.

Myös työntekijöiden tuntien, poissaolojen ja matkalaskujen kirjaukset onnistuvat vaikka työmaalla. Paperiset tuntikortit, tietojen siirtelyt sekä ajelut toimiston ja työmaan välillä jäävät unholaan. Samalla varmistetaan kaikkien tuntien ja tapahtumien laskutus. Tiedot siirtyvät automaattisesti palkanlaskentaan, joten ennen palkanmaksua yrittäjän tehtäväksi jää käytännössä palkkojen tarkastus ja hyväksyntä.

Perus-pakettia on mahdollista räätälöidä ja se kasvaa yrityksesi tarpeiden mukaan.


3. Millainen Adminet Liten käyttöönotto on?

Teille nimetään oma asiakaspalvelija, joka on yhteydessä koko käyttöönottoprosessin ajan. Haluamme varmistaa, että asiakkaanamme saat ohjelmistosta parhaan tehon irti, joten käymme ennen käyttöönottopäivää kanssasi läpi teidän tavoitteenne, tarpeenne, ongelmanne sekä suunnitelmanne liiketoiminnan kehittämisen suhteen.

Opastus peruskäyttöön tapahtuu pääasiassa ennen varsinaista käyttöönottoa. Peruskoulutukset ovat 1-2 tunnin mittaisia videoituja etäkoulutuksia, joilla saavutetaan käytön perustaso. Koulutuksia voi seurata omalta tietokoneelta silloin, kun itselle parhaiten sopii. Saat käyttöösi myös kirjalliset koulutusmateriaalit. Lisäksi voidaan järjestää henkilökohtaista koulutusta etänä.

Käyttöönoton jälkeen asiakaspalvelu auttaa ohjelman käyttöön liittyvissä teknisissä kysymyksissä, sekä palkanlaskennan ja kirjanpidon kysymyksissä tarpeen vaatiessa.


4. Miksi valitsisin juuri Adminet Liten?

Adminet Lite on markkinoiden tehokkain työkalu yrityksesi kasvun ja kehittymisen tueksi, koska se on automatisoidumpi kuin yksikään muu ohjelmisto. Pystyt käyttämään Adminet Liteä missä ja milloin vain.

Ohjelmisto on 100% paperiton, eli pääset eroon kaikesta paperinpyörittelystä ja aikaa vapautuu toimistotöistä tuottavaan työhön. Saat myös reaaliaikaisen tiedon yrityksesi taloudesta, etkä vasta tilinpäätöshetkellä.

Liiketoiminnan kasvaessa Adminet Lite kasvaa mukana.


5. Kuinka paljon Adminet Lite maksaa?

Hinnoittelu perustuu aina asiakasyrityksen tarpeiden mukaiseen kokonaisuuteen. Kysy rohkeasti asiantuntijoiltamme tai ota yhteyttä lomakkeella, niin kartoitetaan yhdessä juuri teidän tarpeitanne vastaava kokonaisuus. Yhteydenotto ei sido sinua mihinkään.

Asiakkaidemme liiketoiminnan kokonaisvaltainen tukeminen on admicomilaisille sydämenasia. Keskustelemalla asiantuntijamme kanssa saat tarkemman hinta-arvion ja ehdotuksen liiketoimintaasi parhaiten tukevasta paketista. Varmistetaan yhdessä, että ohjelmistohankinta on teille kannattava.


6. Mihin sitoudun, kun valitsen Adminet Liten?

Kuukausimaksullinen pilvipalvelu on huomattavasti riskittömämpi ratkaisu kuin suuri kertainvestointi ohjelmistolisenssiin tai räätälöidyn järjestelmän kehittämiseen.

Noudatamme sopimuksissamme Suomen IT-alan sopimusehtoja, joissa määritellään esimerkiksi pilvipalvelun irtisanomisaika. Voit tutustua sopimusehtoihin tarkemmin täältä: IT2018-ehdot


7. Mitä ohjelmiston automatiikka tekee?

Ennen käyttöönottoa määritellään, kuinka automatiikka yrityksesi rutiineja hoitaa, ja näitä määrityksiä voidaan muokata myöhemminkin. Automatiikka ei siis tee päätöksiä puolestasi, vaan sinun toiveisiisi perustuen.

Esimerkiksi yksikään ostolasku ei mene maksuun ilman hyväksyntääsi, jos niin haluat, vaikka automatiikka hoitaakin laskujen vastaanottamisen, tiliöinnin, maksuaineiston muodostamisen ja pankkiin lähettämisen, eli toistuvat peruspuuhat. Sinä päätät mitä ostoja ja millä aikataululla maksuun lähtee, automatiikka hoitaa muun.

Tutustu Adminet Liten automatiikkaan >>


8. Voinko luottaa Adminet Liten tietoturvaan?

Kaikki tietoliikenne on SSL-suojattua, eli jo käytettävässä verkkoyhteydessä on vahvin suojaus. Tämän lisäksi Suomessa sijaitseva palvelinkeskus on SAS 70 Type II –sertifioitu.

Adminet Liten palvelinkeskusta vartioidaan turvahenkilöstön toimesta 24/7 ja kulunvalvonnassa on käytössä biometriset tunnistimet.

Lue tietoturvastamme lisää >>

Lue GDPR-tietosuoja-asetuksesta >>


9. Kenellä on pääsy Adminet Litessä oleviin tietoihin?

Sinä itse päätät. Teemme asiakkaillemme useimmiten tunnuksia rajoitetuilla käyttöoikeuksilla, jolloin esimerkiksi toimitusjohtajalla, työnjohdolla, työntekijöillä ja tilintarkastajilla kaikilla on roolinsa kannalta tarvittavat oikeudet tarkastella ja muokata tietoja.

Lisäksi Adminet Liten asiakaspalvelijat pääsevät käsiksi tietoihinne, kun esitätte kysymyksiä esimerkiksi järjestelmässänne olevista luvuista ja tarvitsette asiakaspalvelua.

Helpottuuko henkilöstön työ?


Adminet Lite tuo yrityksen henkilöstölle valtavasti hyötyä, mutta miten se vaikuttaa päivittäiseen tekemiseen?

Katso lista helpotuksista

Ohjelmistopalvelu

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi
  • Asiakastuki

Lisäksi oma tilitoimistosi tai Adminet-kumppanitilitoimisto

Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään  asiantuntevien ja paikallisten kumppanitilitoimistojemme palveluita.

Pyydä esittely

Lisämateriaalia mietinnän tueksi

Lataa opas kannattavuuteen

Oppaasta saat hyödyllisiä vinkkejä pienen rakennus- tai talotekniikkayrityksen kannattavuuden parantamiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä rakennus- ja talotekniikkayritysten järjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Ota yhteyttä

Jenna Rytkönen - Admicom

JENNA RYTKÖNEN
Junior Sales Manager
ETELÄ-SUOMI

050 409 9930

Työhistoriani painottuu asiakaspalvelun ja myynnin erilaisiin tehtäviin. Tässä työssä on tärkeää osata kuunnella yrittäjää ja kartoittaa hänen tarpeitaan mahdollisimman hyvin, jotta pystymme yhdessä löytämään liiketoiminnan tueksi kannattavimman ratkaisun. Jos koet kaipaavasi uusia työkaluja arjen helpottamiseen, ota rohkeasti yhteyttä, niin katsotaan yhdessä kuinka voisimme teitä auttaa. Vapaa-aikana minut todennäköisimmin löytää joko kuntosalilta tai lenkkipoluilta.

 

JUUSO HAARALA
Junior Sales Manager
LÄNSI-SUOMI

044 724 1777

Työhistoriani kattaa monipuolisia tehtäviä toiminnanohjausjärjestelmän myynnistä ja käyttöönotosta sotilaiden koulutukseen. Kaikessa tekemisessäni välittyy rehellinen ja ratkaisukeskeinen asenne. Minulle on Admicomilla tärkeää aidosti helpottaa yrittäjien arkea nykyaikaisilla työkaluilla. Mikäli työläät toimistohommat kyllästyttävät, ota minuun yhteyttä ja selvitetään yhdessä, miten asiat voitaisiin tulevaisuudessa ratkaista. Vapaa-aikani kuluu urheilun parissa – kesällä motocrossia ja talvella hiihtoa.

Lauri Assef - Admicom

LAURI ASSEF
Junior Sales Manager
ITÄ- JA POHJOIS-SUOMI

044 724 1716

Taustani tulee suurelta osin myynnin parista sekä yritys- että kuluttajapuolelta, nyt tosin kaikki tekeminen täällä Admicomilla. Olen valmis käymään viimeistä tippaa myöten asiakkaan tarpeet läpi, jotta saamme täydellisen lopputuloksen ja ratkaisun. Työn ulkopuolella minut pitää kiireisenä rintamamiestalon sekä ystävien kanssa touhuaminen. Myös urheilu on lähellä tätä kaikkea – joko ruudun takaa tai tositoimissa!

Varaa lyhyt esittely

Sovitaan etänä järjestettävä henkilökohtainen tutustumiskeskustelu, jossa voimme katsoa yhdessä, mitä tarpeita teillä on ja miten Adminet Lite voisi auttaa teitä käytännössä. Tapaamisen jälkeen voit päättää jatkosta.

Sulje haku