9.4.2015

Kuka auttaa, kun järjestelmä tökkii?

Adminet asiakastuki - Kuka auttaa kun järjestelmä tökkii - Blogi: Admicom

Ongelmatilanteissa henkilökohtainen apu voi joskus olla kultaakin kalliimpaa.


Ohjelmistotaloja kritisoidaan usein järjestelmän taakse piiloutumisesta ja kasvottomuudesta. Kun ohjelmiston käytössä tulee ongelmia vastaan, voi olla mahdotonta tavoittaa ihmistä, joka voisi auttaa. Meillä ei toimita näin, sillä asiakastukemme on tavoitettavissa Adminetistä tehtävän tukipyynnön avulla ja kiireellisissä asioissa meille voi myös soittaa.

Pyrimme tuessa siihen, että meitä olisi helppo lähestyä. Toivottavasti tämä tunne on välittynyt myös asiakkaillemme saakka. Meiltä saa ja pitääkin kysyä, jos joku asia askarruttaa.

 

Oletko muuten koskaan miettinyt, millaista asiakastuen arki on?

Asiakastuen työ on melko hektistä, kuten moni muukin työ nykypäivänä. Usein meillä on monta rautaa tulessa ja monenlaisia kysymyksiä selvitettävänä. Osa kysymyksistä on helpompia peruskysymyksiä ja joskus liikutaan syvemmissä vesissä. Jos jotain vastausta ei tiedetä heti, niin sitten sitä selvitellään lisää kunnes ratkaisu löytyy. Meillä on tukenamme tarvittaessa koko yrityksen osaaminen käyttöönotosta tuotekehitykseen saakka.

Adminettiin tehdään päivityksiä säännöllisesti. Ohjelmistopäivitykset rytmittävät myös meidän työtämme, sillä asiakkaita neuvotaan päivitysten myötä uusin ohjein. Asiakastuessa saamme suoraa palautetta asiakkailta ja on hienoa huomata, että ohjelmaa kehitetään koko ajan paremmaksi.

 

Tuen tavoitteena on tyytyväinen asiakas.

Sama tavoite on toki koko Admicomin porukalla. On mukavaa työskennellä yrityksessä, jossa kaikki tekevät parhaansa asiakkaan hyväksi.

Välillä vertaamme Adminettiä järjestelmiin, joita olemme käyttäneet aikaisemmissa työtehtävissämme. Monissakaan järjestelmissä ei ollut käytettävissä vastaavaa henkilökohtaista tukipalvelua. Olisikohan työnteko silloin ollut sujuvampaa, jos olisi voinut pyytää nopeasti ja helposti neuvoa ohjelmistotoimittajan omalta asiakaspalvelijalta?

 

Vastaus kuuluu yksimielisesti, että kyllä olisi!

 


Tanja Göllü

Tanja ehti toimia hyvän tovin Adminetin tukipalvelutiimin vetäjänä, kunnes siirtyi tilitoimiston puolelle laskenta-asiantuntijaksi. Tanjalla on näkemystä yritystoiminnasta monelta kantilta, sillä ennen Admicomille tuloaan hän on sekä toiminut yrittäjänä että työskennellyt tilitoimistossa. Vapaa-aika on viime vuosina kulunut ilta-opiskelijana ammattikorkeakoulussa.

Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä rakennus- ja talotekniikkayrityksen järjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Toiminnanohjausjärjestelmän valinta - Lataa ilmainen opas - Admicom
Sulje haku