8.10.2019

Tehtävien hallinta tehostaa työmaiden organisointia

Adminetin Tehtävien hallinta -sovelluksen avulla aikataulutat ja dokumentoit työmaiden toimenpiteet, seuraat projektien etenemistä sekä muistutat vastuuhenkilöitä tehtävien suorittamisesta – varmistaen samalla laadukkaan ja aikataulun mukaisen toteutuksen.


Pohjautuu yrityksesi omaan tehtävärekisteriin

Tehtävärekisteriin luot yrityksesi tarpeen mukaan erilaisia kohteisiin liittyviä tehtäviä sekä määrittelet niille aikataulun, toistuvuuden ja vastuuhenkilön. Määriteltyjä aikatauluja ja vastuuhenkilöitä voit muokata myös kohdekohtaisesti. Tehtävärekisterin perustamisen jälkeen voit luoda tehtävämalleja niputtamalla yhteen rekisteriin luotuja tehtäviä, jolloin saat lisättyä helposti oikeat tehtävät tietyn tyyppisille kohteille.

 

Aikatauluta ja organisoi tehtävien avulla

Tiettyyn kohteeseen liittyviä tehtäviä lisäät ja ylläpidät näppärästi kohteen ylläpidossa valitsemalla luomistasi tehtävämalleista asianmukaiset tehtäväkokonaisuudet yhdellä kertaa. Tarvittaessa voit muokata tehtäviä työmaakohtaisesti sekä liittää mukaan ohjeet ja dokumentit. Avoimesta tehtävästä muodostuu ilmoitus vastuuhenkilön henkilökohtaisiin tehtäviin Adminetin etusivulle, mikä edesauttaa projektin pysymistä aikataulussa. Ilmoitus on näkyvissä niin kauan, kunnes tehtävä kuitataan valmiiksi.

 

(Avaa kuva isompana tästä.)

 

Tarkastele kokonaistilannetta yhdellä silmäyksellä

Tehtävien suorittamista voit seurata sekä kohdekohtaisesti että laajemman kokonaisuuden kannalta: Kohteiden tehtävät -näkymässä saat käyttöösi valitsemiesi kohteiden tehtävistä havainnollisen näkymän, jossa tekemättömät tehtävät on merkitty punaisella symbolilla. Kun vastuullasi on useita työmaita, voit hallinnoida ja ylläpitää niiden kaikkien tehtäviä Tehtäväruutu-näkymässä. Suodattamalla listausta haluamillasi kriteereillä saat tarkasteltavaksi juuri sillä hetkellä ajankohtaiset tehtävät ja voit helposti kuitata niitä suoritetuiksi tai päivittää tehtävien tietoja.

Tuo sujuvuutta myös työmaalle

Kohteeseen liittyviä tehtäviä käsittelet sujuvasti myös työmaalla Adminetin mobiilia hyödyntäen. Sen avulla työntekijät saavat tiedoksi itseään koskevat aikataulutetut tehtävät ja niiden lisätiedot sekä dokumentoivat ja merkitsevät valmiiksi suorittamansa tehtävät. Tämän ansiosta myös työnjohdolla on koko ajan tieto, kuinka tilaukseen liittyvät työtehtävät etenevät.



Kertokaa minulle lisää

Täytä lomake niin vastaamme sinulle pian ja kerromme Adminetin hyödyistä juuri sinun liiketoiminnallesi.
Sulje haku