18.5.2017

Kesko ja Hanakat yhteistyöhön: Plussat talteen Adminetillä

Kesko ja Hanakat Plussa -yhteistyöhön - Admicom - LVIS-Maailma 2/2017

Toukokuun alusta alkaen Hanakat-ketjun asiakkaat ovat voineet kartuttaa plussapisteitä myymälöissä asioidessaan. Admicom on ollut mukana yhteistyössä toteuttaakseen omille asiakkailleen mutkattoman muutoksen plussapisteiden lukemiseen.


 

Yhteistyöllä lisää näkyvyyttä

Kesko ja Hanakat-ketju lanseerasivat toukokuun alussa yhteistyön, jonka puitteissa asiakkaat pystyvät jatkossa kartuttamaan plussapisteitä Hana­kat-myymälöissä asioidessaan. Kentällä yhteistyön tuloksia odotetaan va­rovaisen innostuneesti.

– Onhan tämä hieno mahdollisuus meille. Ennen kaikkea toivon, että yhteistyö lisää näkyvyyttä ja sitä kautta asiakkaat löytävät myymäläämme entistä pa­remmin, Hanakat-ketjuun kuuluvan Kouvolan Putkityö Oy:n toimitusjohtaja Markus Haapanen kertoo odotuksistaan.

Plussapisteet yhdellä maksupäätteellä

 

Admicom on valmistautunut kevään aikana plussayhteistyöhön, jotta asiakkaamme saavat vietyä muutoksen ongelmitta arjen toimintaansa ja pys­tyvät palvelemaan omia asiakkaitaan sujuvasti uuden yhteistyön tiimoilta. Vastasimme asiakastarpeeseen toteuttamalla Adminettiin valmiuden lukea plussapisteitä siten, että asiakkailla on ollut käytössään plussapisteiden lu­kuominaisuus osana Adminet-järjestelmää heti toukokuun alusta alkaen.

– Alun perin ajattelin, että hankimme uudet maksupäätteet plussapisteiden lu­kemiseen. Sitten selvisikin, että Admicom haluaa sitoutua muutokseen Keskon kanssa ja toteuttaa integraation Adminettiin. Se oli positiivista, sillä onhan to­teutus tällä tavalla helpompi ja automaattisempi, Haapanen toteaa.

Integroidun ratkaisun ansiosta plussapisteet pystyy ottamaan vastaan ny­kyisen kassajärjestelmän maksupäätteellä, joten asiakkaamme eivät joudu tekemään ylimääräisiä laitehankintoja ja sitä myöten tuplaamaan laitekus­tannuksiaan. Integroitu ratkaisu myös yksinkertaistaa kassapalvelua, kun rahastus ja plussapisteiden luku onnistuvat samalla kertaa.

 

Asiakastuki neuvoo ja opastaa

 

Asiakaspalveluhenkilöstömme on koulutettu etukäteen uutta toimintoa varten, joten tarvittaessa saat tukea ja opastusta ottamalla normaalisti yh­teyttä tukeemme. Alkuvaiheeseen asiakastukeen on varattu lisäresurssi plussapisteiden lukemiseen liittyviä kysymyksiä varten.

 

Adminetin myymälätoiminnot:

  • Myymälätoiminnot ovat osa Ad­minet-järjestelmää.
  • Kassasta on suora yhteys hin­nastoon ja varastoon.
  • Rahastaa voi käteisellä, kortilla tai laskulla.
  • Arkistosta löytyvät helposti kaik­ki aiemmat myyntikuitit.
  • Kassan maksupäätteellä luet nyt myös plussapisteet.
  • Helpottavat taloushallintoa, sillä automatiikka hoitaa:
    • pankki- ja luottokorttivarmen­nukset,
    • pankki- ja luottokorttisaatavi­en maksujen kohdistamisen ja korttiprovisioiden jyvityksen,
    • myyntien kirjauksen kirjanpi­toon sekä
    • tiliotteiden noutamisen.

 


Lataa opas järjestelmän hankintaan

Oppaasta saat saat viisi vinkkiä toiminnanohjausjärjestelmän valitsemiseen.

Lataa ilmaiseksi

Oppaan lataaminen ei sido sinua mihinkään.

Toiminnanohjausjärjestelmän valinta - Lataa ilmainen opas - Admicom

Jatka lehden lukemista:

LVIS-Maailma 2/2017

Sulje haku