Automatisoi toimistotöitä

Ohjelmistomme Adminet Lite on pitkälle automatisoitu, joten se hoitaa monia toimiston rutiinitöitä käyttäjän puolesta. Lue alta miten Adminet Liten automatiikka näkyy yrityksen arjessa.

Lue lisää

Check in pin

1. Mitä saan automatisoitua Adminet Litellä?

 

Adminet Lite yhdistää toimiston, taloushallinnon ja työmaan rutiinit saumattomasti yhteen, ja ohjelmiston automatiikka hoitaa puolestasi suurimman osan työstä. Automatiikkaa täydentää asiakkaan oma talousneuvoja, joka tarjoaa henkilökohtaista palvelua sekä valvoo ja opastaa asiakkaan sekä järjestelmän toimintaa. Voit jatkaa myös nykyisen tilitoimistosi asiakkaana, jolloin automatiikkaa täydentää kirjanpitäjäsi.

Hoidamme puolestasi ohjelmiston varmuuskopioinnit, ohjelmistopäivitykset, hinnastojen, pakettien, syöttösivujen ja työhinnaston päivitykset. Saat sähköpostin uusista tehtävistä, kuten hyväksymättömistä ostolaskuista, ja pääset helposti tekemään tehtävät ohjelmiston etusivulla olevasta tehtäväluettelosta.

Esimerkiksi nämä tehtävät Adminet Liten automatiikka hoitaa puolestasi:


Ostolaskut ja kuitit

  • Ottaa vastaan sähköiset ja skannatut laskut sekä perustaa toimittajat saapuvien sanomien perusteella
  • Tiliöi ostolaskut sekä tekee sisäisen laskennan kohdistuksen
  • Ohjaa ostolaskut käsittelyyn oikealle henkilölle
  • Ohjaa rivit laskutukseen tehtyjen valintojen perusteella
  • Ostolaskun / kuitin hyväksynnän yhteydessä tekee kirjanpitoviennit, alv-vähennyksen sekä muodostaa maksuaineiston pankkiin
  • Hoitaa ostolaskujen ja kuittien arkistoinnin

Myyntilaskut

  • Hinnoittelee laskutukseen lisätyt rivit ennalta määriteltyjen hinnoitteluohjausten mukaan
  • Muodostaa myyntilaskun lisättyjen rivien, asiakkaan sekä kohteen tietojen perusteella
  • Toimittaa muodostetun laskun asiakkaalle joko verkkolaskuna tai e-kirjeenä
  • Laskutuksen yhteydessä tekee kirjanpitoviennit sekä lisää alv-tilityksen ilmoitukselle
  • Kohdistaa saapuneet viitesuoritukset avoimiin laskuihin
  • Hoitaa myyntilaskujen arkistoinnin ja maksumuistutusten lähettämisen

Palkanlaskenta

  • Palkanlaskennan yhteydessä:
    • Perii ennakonpidätyksen ja lisää sen veroilmoitukselle
    • Perii muut palkoista tehtävät vähennykset (Tyel, TVR, AY) ja tekee näihin liittyvät ilmoitukset
    • Muodostaa maksun työnantajasuorituksista verottajalle / vakuutusyhtiöille / ammattiliitoille
    • Muodostaa palkkalaskelmat ja lähettää ne työntekijöille
    • Muodostaa kirjanpitoviennit kirjanpitoon
    • Muodostaa maksuun hyväksytyistä palkoista maksuaineiston ja lähettää sen pankkiin
    • Arkistoi kaikki palkkalaskelmat sekä muut tarpeelliset raportit
  • Kerryttää ja seuraa työntekijöiden kertyneitä saldoja (lomat, työajan lyhennykset) sekä ansioita
  • Käsittelee poissaolo- ja lomatapahtumat valitun työehtosopimuksen mukaisesti

Kirjanpito, tilinpäätös ja verotus

  • Käsittelee tunnetut tiliotetapahtumat kirjanpitoon
  • Kirjaa aina palkanlaskennan yhteydessä lakisääteiset palkkojen sivukulujaksotukset sekä lomapalkkajaksotuksen
    kirjanpitoon
  • Lähettää kirjanpidon automaattiraportit asiakkaalle viikoittain / kuukausittain
  • Kirjaa kuukausittaiset poistot syötettyjen tietojen pohjalta
  • Hoitaa kuukausittaiset veroilmoitukset verottajalle sekä muodostaa näistä maksut
  • Lähettää täsmäytysraportit asiakkaalle, mikäli pankkitili, myyntisaamiset tai ostovelat eivät täsmää

2. Miten automatiikka muuttaa henkilöstön työtä?

Katso esimerkkejä, miten Adminet Liten automatiikka helpottaa henkilöstön työtä pienissä rakennus- ja talotekniikka-alan yrityksissä.


Yrittäjä

  • Adminet Lite helpottaa arkea merkittävästi: tuplatyö poistuu ja kaikki tieto on sähköisesti yhdessä paikassa sekä käsiteltävissä missä vaan.
  • Aikaa ei tuhlaannu laskujen valmisteluun.
  • Turhat rutiinin poistuvat ja toiminta suoraviivaistuu.
  • Projektiraportteja ei tarvitse koostaa käsin jälkikäteen. Adminet Litessä ne ovat valmiina ja tarkasteltavissa koko projektin ajan.
  • Talouden raportit näyttävät yrityksen tilanteen reaaliajassa. Raportteja ei tarvitse enää odotella tilitoimistosta.

Asentajat/työntekijät

  • Turha toimistolle ajelu jää pois, kun työmääräimet ja tuntikortit ovat sähköisessä muodossa.
  • Tehtyjä tunteja tai käytettyjä tarvikkeita ei tarvitse laskeskella yhteen kotona tai työmaalla paperilapuilla.
  • Lomien ja poissaolojen ilmoitus sekä loma- ja pekkassaldojen tarkastelu suoraan Adminet Litessä.
  • Tehostunut toiminta varmistaa työnantajayrityksen kannattavuuden ja pienentää riskiä lomautuksille ja irtisanomisille.
  • Kirjaukset kentältä näppärästi Adminet Liten mobiilista.

Toimisto

  • Adminet Lite poistaa ison osan toimiston rutiineista. Säästynyt työaika voidaan suunnata mielekkäämpiin ja tuottavampiin töihin.
  • Automatiikka hoitaa suurimman kirjanpitoon ja palkanlaskentaan liittyvän työn. Säästät kirjanpidon kustannuksissa, sillä automatiikan hoitamista työvaiheista ei tarvitse maksaa, eikä erillistä kirjanpitäjää tarvitse palkata.

3. Millaisia kokemuksia muilla yrityksillä on?

 

Sovellus- ja palvelukokonaisuus sisältää:

Ohjelmistopalvelun

  • Sovellukset töiden kirjaamisesta laskutukseen ja kirjanpitoon
  • Myös mobiilitoiminnot
  • Ohjelmistopäivitykset
  • Varmuuskopiointi

Tilitoimiston tai talousneuvontapalvelun

Voit jatkaa nykyisen tilitoimistosi asiakkaana tai siirtyä käyttämään talousneuvontapalveluamme:

Pyydä esittely

Teitä palvelevat

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@admicom.fi

Arttu Ruotsalainen
Myyntijohtaja

040 742 2621

Artun esittely julkaistaan pian.

Halla Hänninen
Etelä-Suomi

044 799 2394

Juureni ovat asiakaspalvelutyössä, mikä näkyy vahvasti päivittäisessä tekemisessä. On aidosti kuunneltava, mitä haasteita ja tarpeita yrittäjillä on. Tämän jälkeen mietitään yhdessä, pystymmekö vastaamaan näihin meidän ratkaisuilla. Minua motivoi eniten tyytyväiset asiakkaat ja tieto siitä, että heidän arkensa on sujuvampaa ja helpompaa. Vapaa-aikani kuluu pienen lapsen kanssa touhuillessa, urheillessa, sekä urheilijoita valmentaessa.

Juha Eisto
Itä- ja Pohjois-Suomi

040 067 5254

Ennen Admicomille kotiutumistani ehdin toimimaan erilaisten myyntitehtävien parissa. Pyrin etsimään ratkaisuja aina asiakkaan kanssa yhteistyössä, tavoitteenani helpottaa yrittäjien arkea. Mikäli yrityksesi sijaitsee Itä-, Keski- tai Pohjois-Suomessa ja kaipaat työkaluja toimintasi tehostamiseen, kannattaa soittaa tai laittaa viestiä minulle. Katsotaan yhdessä miten voimme olla avuksi! Vapaa-aikani kuluu mm. jääkiekon ja hyvien elokuvien merkeissä.

Henri Niemi
Länsi-Suomi

040 765 8029

Olen Adminet Liten myyntitiimin tuorein jäsen. Kaikkien kanssa toimeen tulevana, myynti- ja asiakaspalvelukokemusta omaavana kaverina olen pyrkinyt aina menemään asiakas edellä. Tavoitteenani on tarjota ratkaisuja pienten yritysten arkeen, jotta nämä pystyisivät tehostamaan toimintaansa ja yrittäjät keskittymään siihen minkä parhaiten osaavat. Vapaa-aikani kuluu erilaisten urheilulajien parissa, mutta myös kalastus ja luonnossa liikkuminen tasapainottavat arkea.

Varaa lyhyt esittely

Sovitaan etänä järjestettävä henkilökohtainen tutustumiskeskustelu, jossa voimme katsoa yhdessä, mitä tarpeita teillä on ja miten Adminet Lite voisi auttaa teitä käytännössä. Tapaamisen jälkeen voit päättää jatkosta.

Sulje haku