Tietoa Admicom Oy:stä

Admicom Oy on jyväskyläläinen vuonna 2004 perustettu avainhenkilöidensä omistama yritys. Henkilökuntaa on noin 40.

Admicom Oy:n kehittämä toiminnanohjausjärjestelmä Adminet on uuden ohjelmistosukupolven kattava palvelukonsepti talotekniikka- ja rakennusalalle. Adminetin avulla asiakasyrityksen toimintatavat muuttuvat niin, että yrityksen päivittäisten rutiinien tekeminen helpottuu olennaisesti. Säästämällä työaikaa tuottamattomista rutiinitöistä asiakasyrityksessä pystytään keskittymään ydinliiketoimintaan. Pyrimme yhteistyössä asiakkaan kanssa löytämään parhaat ratkaisut tavoitteiden saavuttamiseksi.

Admicomin vahvuudet perustuvat talotekniikka- ja rakennusalan liiketoiminnan ja tarpeiden ymmärtämiseen sekä uudenlaisten toimintatapojen läpiviemiseen ja edistyksellisiin sovellusratkaisuihin. Tuotekehitystiimimme koostuu Suomen kokeneimmista toiminnanohjausjärjestelmien kehittäjistä. Asiakkaidemme apuna ovat myös toimialaa tuntevat, tehokkaasti ja luotettavasti toimivat liiketoimintakonsultoinnin ja asiakastuen ammattilaiset.

Asiakkaidemme käytössä on viimeisin teknologia. Vastaamme luonnollisesti Adminet -järjestelmän vaatimista laitteista, ohjelmistoista, integraatioista ja sähköisistä yhteyksistä. Kun suuri osa tietotekniikan huolehtimisesta jää meidän vastuullemme, on järjestelmän käyttöönotto ja käyttö yritykselle helppoa. Asiakkaalle jää vain tietokoneen ja nettiyhteyden hankinta. Asiakkaamme valitsevat joko sovelluspalveluista sopivan kokonaisuuden tai kokonaispalvelun. Kokonaispalvelu käsittää sovelluskokonaisuuden käyttöoikeuden, palkanlaskennan sekä urakointialaa tuntevien kirjanpitäjien tekemän tilinpäätöksen ja veroilmoituksen.

Tervetuloa helppouden ja palvelun aikakauteen!