MENESTYVÄ ASIAKAS ON PARAS KÄYNTIKORTTIMME.

Admicomin asiakasmäärä kasvaa vauhdilla. Asiakkaamme ovat saaneet selkeitä hyötyjä Adminet-toiminnanohjausjärjestelmään siirtymisestä. Adminet tähtää jatkuvaan asiakkaan kilpailukyvyn kasvattamiseen.


Tyytyväiset asiakkaamme nostavat esiin saavutetut edut:

  • Työmäärän vähentyminen
  • Tehokkuutta osto- ja kululaskujen käsittelyyn
  • Helppoutta palkanlaskentaan
  • Kustannussäästöjä
    • henkilöstökulujen pienentyminen
    • paremmat katteet töille ja tarvikkeille
    • hävikin pieneneminen
  • Selkeyttä projektihallintaan
    • tarjouslaskentaan
    • suunnitteluun, resursointiin, aikatauluttamiseen
    • projektinvalvontaan
  • Yrityksen toiminnan tehostumista ja kilpailukyvyn kasvua
  • Reagointikyvyn parantuntumista
  • Riippumattomuutta ajasta ja paikasta nettikäyttöisyyden ansiosta
  • Helpon käyttöönoton

Asiakkaidemme kertomuksista voit lukea tarkemmin kuinka Adminetin käyttöönottoprosessi sujui ja minkälaisia kokemuksia heillä on Adminetin käytöstä.

Lue LVI-alan asiakkaidemme kokemuksista

Lue sähköalan asiakkaidemme kokemuksista

Lue rakennusalan asiakkaidemme kokemuksista