Sähköinen työmääräin ja kalenterit


Sähläätkö sinä ja osaavat työntekijäsi papereiden kanssa? 

Työntekijöiden ajellessa toimistolle hakemaan tai palauttamaan paperisia työmääräimiä kuluu arvokasta asennus- tai rakennusaikaa. Lisäksi kilometrit nielevät polttoainetta. Monesti yrityksessä ei ole tietoa minkä verran autoissa on tavaraa tai tulevatko kaikki tavarat laskutetuiksi. Työntekijöiden palauttaessa työmääräimiä laskutusta ja tuntikortteja palkanlaskentaa varten, joudutaan toimistolla vertaamaan ja varmistamaan, että kaikki tunnit mistä palkat maksetaan, tulisivat myös laskutetuiksi.

Toimistolla aikaa kuluu laskujen tulostukseen, kuoritukseen ja postitukseen sekä saapuneiden suoritusten kohdistamisiin. Olisiko jo aika siirtyä nykyaikaiseen tapaan?


Ratkaisu töiden ja tavaroiden hallintaan


Adminetin työtilaussovellus sisältää asentajan työtä helpottavia työkaluja: tilausten vastaanoton omasta kalenterista tai työntekijöiden yhteisestä työpoolista, sähköisen työmääräimen perustamisen sekä tarvikkeiden ja töiden lisäämisen.

Nettikäyttöisyys mahdollistaa sen, että kaikki työkalut ja niiden sisältämä tieto ovat käytettävissä reaaliajassa missä ja milloin vain. Myös tukkurinoudot pystytään kohdistamaan suoraan työtilauksille tai siirtämään niitä tarvittaessa ostolaskuilta.


Mobiilikäyttö onnistuu kentältä ja työmaalta


Adminetin asentajille suunnattu mobiilipalvelu mahdollistaa työtilausten ja kalenterin tehokkaan käytön myös kentällä. Asentajat ja työnjohto voivat käyttää sovelluksia mobiililaitteilla, esimerkiksi tabletilla tai älypuhelimella.


Miksi valitsisit Adminetin


Työntekijöiden täyttäessä tuntikortit suoraan nettikäyttöiseen työtilaussovellukseen työnjohdon, asentajien, palkanlaskijan ja laskuttajan aikaa sekä kustannuksia säästyy turhista kilometreistä ja päällekkäisestä työstä. Rahankierto nopeutuu, kun turhia työvaiheita jää pois. Adminet varmistaa, että kaikki mikä ostetaan, tulee myös laskutettua.


Työntekijöille suunnatut sovellukset: